معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۱۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق خرم نسوز بدون تخریب

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوق: امدادصندوق با سالها تجربه و انجام پروژه های متعدد و فراوان به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه کننده خدمات گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق در تهران، از مجرب ترین شرکت ها در این زمینه می باشد. متخصصین شرکت امدادصندوق با ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی و تجربه بسیار بالای پرسنل مجموعه همراه شما در زمینه خدمات گاوصندوق و خرانه همچون بازگشایی گاوصندوق خرم نسوز می باشند.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق خرم

یکی از خدمات این مجموعه، بازگشایی گاوصندوق می باشد که توسط تیم امدادصندوق، به بهترین صورت ممکن و بدون تخریب و آسیب به گاوصندوق به کمک ابزارآلات مخصوص و تجهیرات استاندارد انجام می گیرد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بازگشایی گاوصندوق خرم

خرم، از با سابقه ترین تولیدکنندگان گاوصندوق در کشور و از تولیدکنندگان گاوصندوق های لوکس، زیر ویترینی و هتلی، سوپر آلیاژی، دژ، دولوکس و سوپر می باشد به همین جهت و با توجه به طیف مشتریان در ساخت گاوصندوق های خود از باکیفیت ترین قطعات و متریال استفاده می کند و هرگونه بازگشایی غیراصولی آن نتیجه ای جز از بین رفتن و تخریب گاوصندوق نخواهد داشت.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

تیم بازگشایی گاوصندوق خرم امدادصندوق، با بهره گیری از تجهیزات و ابزارآلات مخصوص توانایی بازکردن گاوصندوق خرم صرف نظر از نوع و مدل آن در سریع ترین زمان ممکن را دارند. متخصصین بازگشایی گاوصندوق خرم امدادصندوق، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به تعمیرات گاوصندوق خود کنید. بهره گیری از دانش و تجربه تعمیرکاران امدادصندوق این امکان را به شما می دهد تا با خیالی آسوده بدون آسیب رسیدن به سایر بخش های گاوصندوق، تعمیرات را با بهترین کیفیت انجام دهید.

آشنایی بیشتر با خدمات شرکت امدادصندوق

شرکت امداد صندوق ایرانیان، با انجام موفق پروژه های بی شمار در طی سالیان فعالیت خود، و ارائه خدمات تعمیرات گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر دولتی و بانکی در خدمت شما می باشد.

حتما مطالعه کنید: تعمیرات گاوصندوق 

در خصوص خدمات شرکت امدادصندوق ایرانیان به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات گاوصندوق در تهران، باید بدانید تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بالاترین سرعت انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۱ ، ۱۵:۱۸
Amir esmaeilzadeh

کمپ ترک اعتیاد

تاثیر هروئین بر اختلال اضطراب

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، بهترین کمپ ترک اعتیاد تهراناضطراب، از شایع ترین عوارض در میان مصرف کنندگان هروئین است و ممکن است نتیجه یا علت مصرف هروئین باشد. برای افرادی که هروئین مصرف می کنند، اضطراب به عنوان یکی از عوارض جانبی ناشی از ترک هروئین باشد. اضطراب همچنین ممکن است با تمایلات وسواسی و ولع مصرف هروئین پس از ابتلا به اعتیاد فرد همراه باشد. اگر فرد بطور مرتب هروئین مصرف کند، اضطراب ایجاد شده، تا روزها پس از مصرف هروئین ممکن است ادامه داشته باشد به همین جهت در این مقاله به بررسی تاثیر هروئین بر اختلال اضطراب خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

آیا افراد برای مقابله با اضطراب، هروئین مصرف می کنند؟

اضطراب، یک رویداد شایع در بین کسانی است که هروئین مصرف می کنند و فقط مختص ترک مواد مخدر نیست. کسی که اضطراب را تجربه می کند ممکن است به این نتیجه برسد که با مصرف هروئین اضطراب وی کاهش می یابد. مصرف هروئین برای مقابله با اختلال اضطراب احتمالاً منجر به وابستگی به هروئین خواهد شد. در صورت عدم درمان، ممکن است مصرف هروئین باعث افزایش اضطراب در هنگام ترک شود و دوره های اضطراب را بطور مداوم افزایش دهد. با درمان به موقع می توان بر اعتیاد به هروئین و اختلال همزمان اضطراب غلبه کرد.

تاثیر هروئین بر اختلال اضطراب

افرادی که سابقه اختلال اضطراب ندارند ممکن است با شروع مصرف هروئین دچار اضطراب شوند. چنین شرایطی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر باشد:

 اشتیاق و تمایل به مصرف هروئین ممکن است چرخه اضطراب و کاهش اضطراب را از طریق مصرف هروئین ایجاد کند

 مصرف هروئین به مدت طولانی ممکن است موجب سیم کشی مجدد مغز شده و اثرات مخرب طولانی مدت بر روی مواد شیمیایی مغز و در نتیجه ایجاد اضطراب داشته باشد

 مصرف هروئین ممکن است بر توسعه مهارت های مقابله ای مناسب و افزایش اضطراب تاثیر بگذارد

تاثیر هروئین بر اختلال اضطراب

تاثیر هروئین بر اختلال اضطراب

اضطراب در هنگام ترک هروئین

اضطراب، از علاٸم شایع ترک هروئین است و ممکن است پس از سم زدایی اولیه تا مدت ها ادامه داشته باشد. سایر علائم مرتبط با سم زدایی هروئین ممکن است باعث افزایش اضطراب، مستقل از اضطراب ناشی از سم زدایی هروئین شود. بسیاری از علائم جسمی ترک هروئین، باعث نگرانی و پریشانی می شود زیرا آنها از بیماری های جدی تقلید می کنند. علائم جسمی ترک هروئین ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 بدن درد

 مشکلات خواب

 تعریق

 آبریزش بینی

 گرفتگی شکم و درد

 اسهال

 حالت تهوع

 استفراغ

سندرم ترک ممکن است ماه ها و بعضی اوقات سالها پس از قطع مصرف مواد، با شدتهای مختلف ادامه داشته باشد. اضطراب یکی از علائم رایج سندرم ترک است. استراتژی های پیشگیری از عود، شامل آموزش و افزایش آگاهی از روند ترک طولانی مدت مصرف مواد با بهبودی مغز می باشد.

درمان اضطراب ناشی از اعتیاد به هروئین

اعتیاد به هروئین و اضطراب ناشی از آن، اغلب به طور همزمان اتفاق می افتد و برای درمان موثر یکی از این اختلالات، باید هر دو اختلال تحت درمان قرار گیرد. درمان اضطراب و اعتیاد به هروئین ممکن است شامل یادگیری نحوه تغییر الگوها و شیوه های تفکر، مدیریت دارو، گفتار درمانی سنتی یا ترکیبی از این رویکردها باشد. داروها باید توسط پزشکی که در زمینه اختلالات مصرف مواد تخصص دارد، تحت کنترل قرار گیرد، زیرا برخی از داروهایی که برای اضطراب تجویز می شوند، احتمال ابتلا به اعتیاد را افزایش خواهند داد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تاثیر هروئین بر اختلال اضطراب پرداختیم اما باید بدانید که مصرف هروئین ممکن است تحمل فرد را نسبت به احساس پریشانی و اضطراب کاهش دهد. هنگامی که مصرف هروئین متوقف می شود، این کاهش توانایی، برای تحمل و مقابله با اضطراب ممکن است به صورت اضطراب شدید، خود را نشان دهد. در صورتی که افراد هروئین مصرف کنند ممکن است این سوال برای آنها پیش آید که “آیا هروئین باعث حملات اضطرابی خواهد شد؟” در بعضی موارد، فردی که قبلاً هرگز دچار حمله اضطرابی نشده است، ممکن است متوجه شود که پس از مصرف هروئین این حملات را تجربه می کند. به همین جهت بهترین روش ترک هروئین، ترک بستری تحت نظر درمانگران مجرب در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی تهران می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۱ ، ۱۵:۱۶
Amir esmaeilzadeh

کلینیک ترک اعتیاد

تاثیر کوکائین بر نوسانات خلقی

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: کوکائین، محرک بسیار اعتیادآوری است که اعتیاد به آن عوارض بسیار مخربی بر سلامت روانی و جسمانی مصرف کننده دارد که با توجه به شدت آنها، تنها روش صحیح مقابله با این عوارض، ترک کوکائین، تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی در مرکز ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران می باشد. مصرف کوکائین، تاثیرات روانی متعددی بر سلامت مصرف کننده وارد می کند که در این مقاله به بررسی تاثیر کوکائین بر نوسانات خلقی خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک کوکائین

همانطور که پیش تر گفتیم، یکی از عوارض جانبی مصرف مواد مخدر به ویژه کوکائین، تغییرات خلقی است. نشانه های مصرف کوکائین شامل علاٸم جسمی، روحی، عاطفی و مالی می شود که همه اینها ممکن است بر روحیه فرد تاثیر بگذارد. مصرف کوکائین از طریق روش های مختلفی مانند کوتاه مدت و بلند مدت بر زندگی فرد تاثیر خواهد گذاشت.

تاثیر کوکائین بر نوسانات خلقی

مصرف کوکائین موجب افزایش میزان انتقال دهنده های عصبی که بین سلول های مغز (نورون) شما فرستاده می شود، خواهد شد. انتقال دهنده های عصبی، سیگنال های شیمیایی هستند که سلول های عصبی از آنها برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند. مصرف کوکائین موجب افزایش انتقال دهنده های عصبی دوپامین، نوراپی نفرین و سروتونین می شود.

زمانی که کوکائین از طریق استنشاق و بینی وارد بدن می شود، به سرعت توسط رگ های خونی کوچک سینوس جذب می شود. سپس این ماده مخدر از طریق جریان خون به قسمت های مختلف بدن از جمله مغز فرستاده می شود. زمانی که سلول های عصبی، کوکائین را دریافت کردند، با متوقف کردن تجزیه انتقال دهنده های عصبی، میزان آن را افزایش می دهد. این روند همان چیزی است که منجر به اثرات سرخوشی ناشی از مصرف کوکائین می شود.

اثرات عاطفی مصرف کوکائین

تاثیرات تغییر دهنده خلق و خو ناشی از مصرف کوکائین معمولاً بیشتر از علائم جسمی و روحی خود را نشان می دهد. در کوتاه مدت، مصرف کوکائین باعث تغییرات خلقی و همچنین سرخوشی می شود، بنابراین یکی از علاٸم شایع کسی که برای اولین بار کوکائین را تجربه می کند، تغییرات بی دلیل خلق و خو و پر حرفی او می باشد. این تغییرات، به دلیل افزایش غیر طبیعی انتقال دهنده های عصبی در مغز بوجود می آید.

حتما مطالعه کنید: کوکائین چیست؟

به مرور زمان، این انتقال دهنده های عصبی به اتمام می رسند و مغز قادر نیست آنها را به سرعت تولید کند تا بتواند روحیه طبیعی فرد را حفظ کند. هنگامی که مغز تلاش می کند تا حالت خلقی فرد را اصلاح کند، همین عدم وجود انتقال دهنده های عصبی باعث تغییر روحیه می شود. نمایان شدن این علائم چند روز تا چند هفته طول خواهد کشید. برخی از متداول ترین علائم عبارتند از:

 افزایش ناگهانی روحیه و سرخوشی بالا

 افزایش میزان انرژی

 بیش از حد خوابیدن (Hypersomnia)

 بی خوابی (مشکل خواب)

 از دست دادن اشتها

 کاهش وسعت توجه

 اضطراب

 نوسانات احساسی

 توهم و پارانویا (بدگمانی)

 کج خلقی و عصبانیت

 رخوت(بی حالی) و درون گرایی

حتما مطالعه کنید: اختلال اضطراب چیست؟

تاثیر کوکائین بر نوسانات خلقی

تاثیر کوکائین بر نوسانات خلقی

نوسانات خلقی ناشی از مصرف کوکائین

کوکائین، ممکن است باعث ایجاد تغییر در خلق و خو در هنگام مصرف فردی و ترک مصرف شود. فردی که کوکائین مصرف می کند، در صورت عدم وجود این ماده مخدر در بدن خود ممکن است علائم ترک را تجربه کند. علائم ترک کوکائین شامل موارد زیر است:

 پریشانی و رفتارهای ناآرام

 حالت افسردگی

 خستگی

 احساس کلی ناراحتی

 افزایش اشتها

 کند شدن فعالیت

 رویاهای آشفته و ناخوشایند

نیمه عمر کوکائین حدود یک ساعت است. نیمه عمر کوتاه به این معنی است که بدن ظرف مدت پنج ساعت شروع به سم زدایی کوکائین می کند. سپس، معمولا علائم ترک شروع می شود. تنها با چند بار مصرف کوکائین ممکن است علائم ترک خود را نشان دهند. بسیاری از این علائم، مانند خستگی و رویاهای ناخوشایند و آشفته، ممکن است تا مدتها پس از مصرف مواد مخدر بر روحیه فرد تاثیر بگذارد.

آیا مصرف کوکائین بطور دائمی بر روحیه فرد تاثیر می گذارد؟

پرهیز از مصرف کوکائین باعث می شود تعادل انتقال دهنده های عصبی به حالت طبیعی برگردد و در نتیجه ممکن است تغییرات خلقی نیز از بین برود. اجتناب از مصرف کوکاٸین برای برخی افراد بسیار دشوار است زیرا علائم ترک ممکن است بسیار شدید باشد. بعضی اوقات افراد فقط برای جلوگیری از بروز علائم ترک، به مصرف کوکائین ادامه می دهند. یک برنامه درمانی سازمان یافته و مرتب موجب کاهش وسوسه مصرف مداوم کوکائین به منظور کاهش علائم ترک خواهد شد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تاثیر کوکائین بر نوسانات خلقی پرداختیم و برخی از مهمترین اثرات عاطفی مصرف کوکائین را بررسی کردیم، اما باید توجه داشته باشید همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، تنها راه مقابله با این عوارض، ترک کوکائین، تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی در کلینیک ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی تهران می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۱ ، ۱۵:۱۵
Amir esmaeilzadeh

ریباندینگ، پروتئین تراپی موکراتین، نوعی پروتئین است که به تقویت موهای شما کمک می کند و از شکستن، آسیب حرارتی و ایجاد موخوره جلوگیری می کند وجود آن برای حفظ موهای قوی و سالم بسیار مهم است به همین جهت در این مقاله به بررسی کراتینه مو خواهیم پرداخت و مزایای انجام آن را بررسی خواهیم کرد.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ مو

کراتینه مو چیست؟

کراتین یک پروتئین ساختاری است که در مو، پوست و ناخن های ما بطور طبیعی یافت می شود و درمان کراتینه، نوعی درمان نیمه‌دائمی برای صاف کردن موهای شما است که موهای وز را صاف و درخشنده می‌کنند. بنابراین باید بدانید که برخلاف ریباندینگ مو که یک روش صافی مو بصورت دائم است، یک درمان موقت است و اثرگذاری آن نیازمند ترمیم مداوم می باشد. کراتیه بر روی انواع مو به خوبی کار می‌کنند، و آن را برای افرادی که می‌خواهند موخوره را کاهش دهند، درخشش را تقویت کنند، یا سشوار کشیدن یا صاف کردن موهایشان را بطور منظم قطع کنند، توصیه میکنیم.

آیا کراتینه باعث رشد مو می شود؟

مزایای این درمان ممکن است باعث شود موهای شما سریعتر رشد کنند، اما در واقع اصلی ترین مزیت آن در مورد تقویت مو است و همه این اثرات می‌توانند به ریشه های مو کمک کنند تا طولانی‌تر و قوی‌تر به نظر برسند و همین جهت رشد مو از مزایای انجام آن نمی باشد و این نوع درمان با صاف کردن کوتیکول و مهر و موم کردن آن، کمک به جلوگیری از موخوره شدن موها را قابل کنترل‌تر می‌کند.

آیا کراتینه مو برای موهای فر مفید است؟

همانطور که پیش تر گفتیم، کراتینه بر روی اکثر موها به خوبی کار می کنند. مخصوصاً موهای مجعد، که آنها را کاملا صاف می کند و درخشندگی بیشتری به آنها می بخشد. چرا که موهای مجعد نور را کمتر از موهای صاف منعکس می‌کنند، بنابراین بعد از درمان کراتینه، درخشندگی بیشتری خواهید دید.

آیا کراتینه مو بر روی موهای رنگ شده انجام پذیر است؟

یکی از مهمترین مزایای انجام کراتینه مو این است که موهای تازه رنگ شده را شاداب نگه می دارد. اما انجام آن بر روی موهای رنگ شده بستگی به نوع و ساختار مو دارد به همین جهت ضروری است تا قبل از انجام آن از مشاورین کلینیک صافی مو و ریباندینگ لیلاشمسایی کمک بگیرید اما در اکثر مواقع کراتینه باعث می شود تا رنگ مو ماندگاری بیشتری داشته باشد و روشن تر به نظر برسد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی و معرفی کراتینه مو پرداختیم و برخی از مهمترین مزایای انجام آن را بررسی کردیم و گفتیم انجام آن بر همه نوع مو انجام پذیر است و باعث می شود تا رنگ مو نیز ماندگاری بیشتری داشته باشد و موهای شفاف تری داشته باشید. این نوع درمان، یک درمان موقتی است و جهت حفظ ماندگاری آن ضروری است تا در دوره های زمانی منظم اقدام به ترمیم آن نمایید. از دیگر خدمات مرکز صافی مو لیلاشمسایی می توانیم به ریباندینگ مو، پروتئین تراپی مو و صافی و احیاء مو اشاره نماییم که انتخاب آنها نیازمند معاینه و بررسی ساختار و شرایط موهای می باشد که به همین جهت مشاورین کلینیک لیلاشمسایی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند و در مقاله های آتی به بررسی بیشتر و کامل تر کراتینه مو خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۱ ، ۱۵:۱۴
Amir esmaeilzadeh

کلینیک ترک اعتیاد کرج

عوارض مصرف هروئین

کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی، کمپ ترک اعتیاد کرج بهبودی: هروئین، مخدری بسیار قدرت مند است و سوء مصرف آن عوارض روانی و جسمانی متعددی برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت و با توجه به اهمیت آن در این مقاله به بررسی عوارض مصرف هروئین خواهیم پرداخت. اما در خصوص درمان عوارض هروئین و ترک هروئین باید بدانید که ترک هروئین، نیازمند دریافت خدمات روان درمانی و درمان بستری تحت نظر درمانگران مجرب در کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی، به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد کرج می باشد.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

همانطور که پیش تر گفتیم، هروئین مخدر بسیار اعتیاد آوری است و عوارض مخربی بر روی بدن از جمله آسیب گسترده به مغز، اعضای بدن و عملکردهای طبیعی بدن خواهد داشت. وقتی هروئین مصرف می کنید، این مخدر به گیرنده های افیونی درون مغز متصل می شود و باعث ترشح دوپامین می شود. بدن شما حاوی مواد شیمیایی به نام انتقال دهنده های عصبی است که بطور معمول به گیرنده های مواد افیونی متصل می شوند و آنها احساساتی مانند درد و سرخوشی را تحت کنترل قرار می دهند. زمانی که این گیرنده ها در مرکز پاداش مغز شما فعال می شوند، دوپامین ترشح می شود، که باعث ایجاد احساس لذت خواهد شد.

با این وجود، هنگامی که از طریق یک ماده خارجی مانند هروئین بر گیرنده های افیونی خود تاثیر می گذارید، بدن شما سرشار از دوپامین خواهد شد، از این رو اثرات جسمی موقت هروئین مانند احساس لذت و سرخوشی در بدن شما ایجاد می شود. مغز شما به مواد مخدر متصل شده و تمایل به تکرار رفتارهایی دارد که موجب لذت می شوند، به همین دلیل میل به مصرف مکرر هروئین را احساس می کنید. با این وجود اگر بطور مداوم این ماده مخدر را مصرف کنید، ممکن است با اثرات کوتاه مدت هروئین مانند علائم تزریق با سرنگ های حاوی هروئین و اثرات طولانی مدت هروئین مانند اعتیاد، بیماری ها و سایر شرایط تضعیف کننده مواجه شوید.

عوارض مصرف هروئین

مصرف هروئین علاوه بر مغز، ممکن است به بدن شما آسیب متعددی برساند. حتی ممکن است شکل ظاهری شما را تغییر دهد. برخی از عوارض سوء مصرف هروئین عبارتند از:

 مردمک چشم تنگ شده

 کاهش ناگهانی وزن

 سرفه مداوم

 خشکی دهان

 از دست دادن اشتها

 علائم آنفولانزا مانند لرز یا استفراغ

 یبوست

 حرکت آهسته

 عدم تعادل در حرکات و عدم هماهنگی

 گفتار نامنسجم

 کاهش سطح هوشیاری

 خواب بیش از حد و یا دوره های طولانی بیداری

 ظاهر نامرتب یا عدم رعایت بهداشت شخصی

 رفتار خشونت آمیز

 اجتناب از رویارویی با دوستان و خانواده

 از دست دادن انگیزه

 عدم علاقه به فعالیت هایی که زمانی برای فرد لذت بخش بودند

 کاهش عملکرد در مدرسه یا محل کار

 گرگرفتگی پوست

 احساس سنگینی دست و پاها

 افزایش دمای بدن

 تهوع و استفراغ

 خشکی دهان

 خارش شدید

 بیهوش شدن و به هوش آمدن

 ضربان قلب آهسته یا ضربان قلب نامنظم

 تنفس کند

 مشکلات مرتبط با سلامت دندان از جمله دندان های آسیب دیده و تورم لثه ها

 بیماری های پوستی ناشی از خراشیدن

 ضعف سیستم ایمنی

 سوء تغذیه

 مشکلات خواب

 مشکلات مربوط به عملکرد جنسی

عوارض مصرف هروئین

عوارض هروئین بر مغز

عوارض هروئین بر مغز

موسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر بیان می کند “مصرف مکرر هروئین موجب ایجاد تغییر در ساختار فیزیکی و فیزیولوژی مغز و همچنین موجب عدم تعادل طولانی مدت در سیستم های عصبی و هورمونی می شود که جبران ناپذیر است.”

اگرچه این تغییرات به مرور زمان و به تدریج اتفاق می افتد، اما تاثیرات روانشناختی اولیه هروئین بر روی مغز شامل اختلال در تصمیم گیری و پاسخ همراه با استرس و عدم توانایی در تنظیم رفتارهای بدنی است. اگر این سوال ذهن شما را درگیر کرده و از خود می پرسید که با مصرف هروئین چه اتفاقی برای مغز می افتد، بسیار مهم است که بدانید هروئین سیگنال های مغز به بدن را دچار اختلال می کند و عملکردهای طبیعی بدن مانند تنفس و ضربان قلب را تحت تأثیر قرار می دهد. این عملکردها بخشی از سیستم عصبی خودکار هستند و سوء مصرف هروئین باعث بیماری عصبی دستگاه خودکار یا آسیب به این اعصاب خواهد شد.

به محض اینکه اثرات لذت و سرخوشی ناشی از مصرف هروٸین از بین رفت، ممکن است یک دوره خواب آلودگی را تجربه کنید که ممکن است چندین ساعت طول بکشد. گیجی، ضربان قلب آهسته و نامنظم و تنفس تضعیف شده، همه اینها نشانه های بیماری عصبی دستگاه خودکار است که به همراه خواب آلودگی اتفاق می افتد.

با مصرف بیش از حد هروئین، سیستم تنفسی ممکن است بطور کامل از کار بیفتد. ممکن است بخوابید و هرگز از خواب بیدار نشوید زیرا بیماری عصبی دستگاه خودکار باعث می شود تنفس شما متوقف شود. علاوه بر این، تنفس تضعیف شده میزان انتقال خون و اکسیژن به مغز را کاهش خواهد داد و در نتیجه باعث آسیب دائمی به مغز، کما یا مرگ می شود.

از زیان آورترین اثرات طولانی مدت مصرف هروئین بر روی مغز، ایجاد یک اختلال در مصرف هروئین است که یک بیماری مزمن مغزی است. با مصرف مکرر هروئین، بدن شما به این ماده مخدر وابسته می شود و ممکن است دچار اختلال در مصرف مواد شوید. اگر نسبت به هروئین اعتیاد پیدا کنید، ممکن است برای یافتن و رسیدن به لذت و سرخوشی، به انجام رفتارهای اجباری و غیرقابل کنترل روی آورید و نیاز به درمان اعتیاد به هروئین داشته باشید.

عوارض هروئین بر قلب

هروئین ممکن است به قلب شما نیز آسیب جدی برساند و حتی منجر به ایجاد بیماری های قلبی نیز می شود.

مصرف بیش از حد هروئین و بیماری های قلبی بطور همزمان اتفاق می افتد. اگر هروئین مصرف می کنید، ممکن است به لایه داخلی و دریچه های قلب شما آسیب برسد، که احتمال ابتلا به عفونت های قلبی و مشکلات ریوی را افزایش خواهد داد. علاوه بر بیماری قلبی، سایر عوارض شدیدی که با مصرف هروئین بر سلامتی فرد به ویژه قلب او تاثیر می گذارد عبارتند از:

نارسایی قلبی

مصرف بیش از حد هروئین در صورتی که به مرگ فرد منجر نشود، باز هم مشکلات دیگری مانند نارسایی قلبی ناشی از کاهش فشار خون را در پی خواهد داشت.

آریتمی قلب

مصرف هروئین همچنین ممکن است باعث آریتمی قلب، یا نامنظمی ضربان و یا ریتم قلب شود. این اختلاف، میزان خونی که قلب می تواند به بدن شما پمپاژ کند را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد و در نهایت عملکرد مغز و اعضای بدن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

ادم ریوی (تجمع مایعات در ریه)

مصرف هروئین باعث ادم ریوی شود، چنین حالتی زمانی اتفاق می افتد که قلب قادر به انتقال مداوم خون به بدن نباشد. این وضعیت ممکن است باعث برگشت خون به رگ ها و ریه ها شود و بر جریان طبیعی اکسیژن از طریق ریه ها تاثیر بگذارد. ادم ریوی ممکن است منجر به نارسایی کلیه، حمله قلبی و مرگ شود.

کمپ ترک اعتیاد کرج

عوارض مصرف هروئین

عوارض هروئین بر دندانها

با مصرف هروئین، ممکن است بطور غیر مستقیم به دندان های شما آسیب برسد.

مواد مخدر به دندان های شما آسیب خواهند رساند و اثرات مخرب مربوط به دندان، بسته به نوع ماده مخدری که مصرف می شود متفاوت است. هروئین معمولا بر روی دندان ها تاثیر غیر مستقیم دارد، به این معنی که مصرف هروئین باعث آسیب به دندان نمی شود. با مصرف مواد مخدری مانند هروئین ممکن است تمایل شما به خوردن نوشیدنی های شیرین، آب نبات و شیرینی جات افزایش یابد. این تمایلات ممکن است عاملی برای ایجاد حفره و بیماری های لثه باشند.

اگر هروئین مصرف می کنید، ممکن است آسیب به دندان تنها مشکل مرتبط به دندان شما نباشد. به عنوان مثال، مصرف هروئین در حد متوسط و مشکلات دندان شامل بیماری لثه، قارچ دهان و انواع عفونت های دهانی می شود. اثرات شدید دندانپزشکی شامل ضعیف شدن مینای دندان در اثر ساییدن دندان است. علاوه بر این، هروئین و پوسیدگی دندان ممکن است مشکلی باشد که به دلیل علائم خشکی دهان تجربه می کنید. تحقیقات نشان می دهد که با مصرف مداوم هروئین، ممکن است دندانها شبیه دندان های فردی شود که شیشه مصرف می کند، که در نهایت منجر به پوسیدگی و کشیدن دندان می شود.

اما نکته ای که باید بدانید این است که موارد و عوارض گفته شده تنها بخشی از عوارض مصرف هروئین است و اعتیاد به این مخدر می تواند زندگی فرد را بطور کامل مختل کند به همین جهت بهترین رویکرد جهت مقابله با آنها، ترک هروئین تحت نظر درمانگران مجرب در کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد کرج می باشد.

عوارض هروئین بر پوست

مصرف هروئین، به روش تزریق داخل وریدی، احتمال ابتلا به بیماری های پوستی دردناک و عفونت ها را افزایش می دهد. هرچه مصرف هروئین بیشتر شود، بیماری های پوستی ممکن است به مشکلات داٸمی تبدیل شوند. این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 عفونت های مکرر پوستی

 ایجاد زخم های پوستی ناشی از مصرف هروئین

 آبسه ناشی از مصرف هروٸین

 عفونت های باکتریایی در محل های تزریق

 گانگرن (قانقاریا) یا سرایت عفونت پوست به سایر بافتهای بدن

اکثر این بیماری های پوستی ناشی از مصرف هروئین از طریق تزریق وریدی و عضلانی این ماده مخدر ایجاد می شود.

روش سوم تزریق هروئین، تزریق زیر پوستی است که نوعی تزریق کم عمق در زیر پوست که به آن تزریق زیر پوستی هروئین گفته می شود. تزریق زیر پوستی ممکن است منجر به ایجاد آبسه و زخم های پوستی ناشی از تزریق هروئین در اطراف محل تزریق شود و شما ممکن است برای درمان عفونت های جدی ناشی از تزریق زیر پوستی هروئین به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشید.

کلینیک ترک اعتیاد کرج

عوارض مصرف هروئین

عوارض هروئین بر چهره و صورت

سوء مصرف و اعتیاد به هروئین ممکن است ظاهر صورت شما را تغییر دهد اما برخی از مشکلات رایج مرتبط با مصرف هروئین ممکن است شامل موارد زیر باشد:

کاهش وزن و لاغری

مصرف هروئین ممکن است باعث کاهش سریع وزن شود، که معمولا علاٸم این کاهش وزن بیشتر در صورت فرد و با چشمانی گود افتاده نمایانگر خواهد شد.

آویزان و شل شدن پوست صورت

افراد ممکن است به شما بگویند به نظر می رسد خسته یا پیر شده اید.

خراش یا جای زخم

مانند سایر مواد مخدر، مصرف هروئین باعث خارش می شود، که ممکن است منجر به خراشیدن یا کنده شدن پوست می شود.

آبریزش بینی یا چشمان اشک آلود

در صورت استنشاق هروئین، ممکن است مشکلات تنفسی مانند ترشحات مخاطی را تجربه کنید.

چشمان خون گرفته

چشم های هروئینی اصطلاح عامیانه برای چشمان خون گرفته است که ناشی از سوء مصرف این مخدر می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی عوارض مصرف هروئین پرداختیم و تاثیرات مصرف هروئین بر قلب، دندان ها، پوست و چهره را بطور کامل بررسی کردیم. اما باید بدانید که ترک هروئین کمی دشوار است و ضروری است که تحت نظر متخصصین و درمانگران مجرب انجام بگیرد به همین جهت مشاورین و متخصصین کمپ ترک اعتیاد کرج بهبودی، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد کرج، همراه شما هستند تا بهترین نتیجه از درمان را کسب بفرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۱ ، ۱۵:۱۳
Amir esmaeilzadeh

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلدر دنیای مدرن امروز، تبلیغات در گوگل بهترین و موثر ترین روش های افزایش بازدید سایت و فروش و ارائه خدمات و محصولات شما می باشد. اما نکته مهم این است که اگر تبلیغات در بصورت صحیح انجام نگیرد، نتیجه دلخواه شما را به دنبال نخواهد داشت به همین جهت در این مقاله به بررسی نحوه ساخت اصولی تبلیغات در گوگل خواهیم پرداخت.

 

نحوه ساخت اصولی تبلیغات در گوگل

افزایش قدرت کمپین تبلیغات

تبلیغات که قدرت آن ها پس از انجام اصلاحات از “ضعیف” به “عالی”بهبود پیدا می کنند، بطور متوسط حداقل 10% کلیک و نرخ تبدیل بیشتری خواهند داشت. برای تجربه یک کمپین تبلیغات در گوگل با بهترین نوع تنظیمات مشاورین ثمین ادوردز همراه شما هستند.

افزونه های کمپین های تبلیغاتی

استفاده از افزونه های تبلیغاتی، باعث می شود تا تبلیغات شما جذاب تر باشند و این امکان را به شما می دهند تا اطلاعات مفیدتری در مورد برند خود نشان دهید.

کپی رایتینگ کمپین های تبلیغاتی

باید بدانید که بطور معمول، کاربران به تبلیغاتی واکنش نشان می دهند که پاسخگوی سوالات آنها باشد. بنابراین مهم است که در تبلیغات خود سوالات کاربران را حتما در نظر بگیرید. از سوی دیگر ضروری است تا از نوشتن کمپین به زبان عامیانه خودداری کنید.

گزارشات کمپین خود را حتما بصورت منظم چک کنید، این گزارشات به شما کمک می کند تا بدانید، کدام یک از عنوان ها و توضیحات شما موثرتر بوده است. همچنین باید بدانید که هرچه عنوان و پیام کمپین شما به کلمات کلیدی نزدیک شما تر باشد، کاربران بیشتری آن را می بینند.

نحوه اصولی نوشتن عنوان و متن کمپین ها

در ابتدا ضروری است تا متن تبلیغات و کمپین شما، بر روی تمامی دستگاه ها بهینه باشد. از آن جایی که عنوان ها اولین چیزی است که کاربران می بینند، به اندازه کافی بر روی آن ها تمرکز کنید. همچنین بهتر است بدانید، از آنجایی که تعداد کارکترهای کمپین تبلیغ در گوگل محدود است. عنوان های طولانی تر فضای بیشتری برای کلیک کاربران می سازند اما عنوان های کوتاه تر عملکرد بهتری خواهند داشت.

بهینه سازی کمپین تبلیغات در گوگل

  • از تمامی قالب های تبلیغاتی استفاده کنید
  • اگر بیش از یک آگهی در هر گروه تبلیغ دارید، از چرخش تبلیغات بهینه استفاده کنید
  • کمپین های تبلیغاتی گوگل از جمله تبلیغات بنری گوگل را امتحان کنید چرا که موجب می شود تا مناسب ترین کمپین تبلیغاتی برای شما می شود.

برخی از مهمترین راهکارهای موفقیت کمپین های تبلیغاتی

برای موفقیت در کمپین های تبلیغاتی، بهتر است از عنوان های خاص و منحصر بفرد استفاده کنید و حداقل ۴ مورد از اکستنشن های تبلیغات را استفاده کنید چرا که مطابق تجربه تبلیغات با اکستنشن های متعدد اغلب بهتر از تبلیغات با یک اکستنشن عمل می کنند و در نهایت برای تبلیغات زیاد، کلمات کلیدی زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید کمپین های خود را شخصی سازی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه ساخت اصولی تبلیغات در گوگل پرداختیم و برخی از نکات مهم انجام تبلیغات را بررسی کردیم، اما باید توجه داشته باشید که این است که انجام صحیح موارد گفته شده نیازمند تجربه بسیار بالایی می باشد به همین جهت مشاورین ثمین ادوردز آماده ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان در زمینه انجام صحیح تبلیغات در گوگل می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۱ ، ۱۵:۱۱
Amir esmaeilzadeh

ریباندینگ

آشنایی کامل با ریباندینگ

ریباندینگ، کلینیک ریباندینگ لیلاشمسایی: موی شما توسط پروتئینی به نام کراتین تشکیل می شود که خود از نسخه های زیادی از اسید آمینه ای به نام سیستئین تشکیل شده است. این آمینو اسیدهای سیستئین می توانند با اسیدهای آمینه دیگر در ساقه مو پیوند برقرار کنند و چیزی به نام پیوند دی سولفید را تشکیل دهند. هر بار که یک پیوند دی سولفید تشکیل می شود، ساقه مو کمی خم می شود. بنابراین، موهایی که پیوندهای دی سولفیدی زیادی دارند، فر می‌شوند، در حالی که موهایی که پیوندهای دی سولفیدی کمی دارند، صاف می‌افتند. ریباندینگ، از بهترین روش های صافی مو است که در این مقاله قصد داریم به آشنایی کامل با ریباندینگ بپردازیم.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

ریباندینگ مو شامل شکستن این پیوندها بین اسیدهای آمینه و بازسازی آنها برای تغییر دائمی ساختار مو است. نتیجه، موهای صاف تر و صاف تر است، که برخی افراد حفظ آن را راحت تر از فر یا موج های طبیعی می دانند.

آشنایی کامل با ریباندینگ

درمان ریباندینگ مو با استفاده از یک شل کننده شروع می شود که یک ماده شیمیایی است که پیوندهای پروتئینی ساقه مو را از بین می برد. سپس موها با استفاده از اتو صاف در دمای بالا صاف می شوند. در مرحله آخر، یک خنثی‌کننده روی موها اعمال می‌شود که پروتئین‌ها را دوباره به هم متصل می‌کند و ساختار جدیدی برای ساقه مو ایجاد می‌کند. ریباندینگ مو بسته به طول مو بین سه تا هشت ساعت طول می کشد و ریباندینگ می‌تواند موهای شما را صاف‌تر و مدیریت آن را آسان‌تر کند.

ریباندینگ

ریباندینگ موهای کوتاه

ریباندینگ موهای کوتاه

آیا افرادی که موهای کوتاه دارند نیز می توانند ریباندینگ انجام دهند؟ پاسخ بله است.

ریباندینگ مو همچنین می تواند موهای کوتاه را صاف تر و صاف تر کند. بنابراین، اگر موهای مجعد دارید اما می‌خواهید موهایتان را با موهای کوتاه و براق بپوشید، ریباندینگ مو می‌تواند گزینه‌ای برای شما باشد. بنابراین، انجام ریباندینگ برای موهای کوتاه نیز انجام پذیر است.

نحوه مراقبت از موهای ریباندینگ شده

استفاده از شامپوی ملایم

پس از درمان ریباندینگ مو، به مدت ۷۲ ساعت از خیس شدن موها خودداری کنید. پس از سپری شدن ۷۲ ساعت، از شامپوی ملایمی مانند شامپو مو تاپیک برای پاکسازی موهای خود استفاده کنید.

مرطوب نگه داشتن موها

ریباندینگ مو باعث خشکی و شکننده شدن تارهای مو می شود، بنابراین مرطوب کردن منظم موهای باند شده بسیار مهم است. یک نرم کننده سبک را امتحان کنید که موها را بدون سنگین کردن آبرسانی می کند.

از حرارت بالا دوری کنید

یپس از انجام ریباندینگ مو، تا زمانی که موهایتان رشد کنند، تقریباً موهای صافی دارید و نباید برای حالت دادن آن از حرارت استفاده کنید، استفاده از حرارت می‌تواند منجر به شکستگی موهای شما شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۲:۲۲
Amir esmaeilzadeh

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلاستفاده از سیستم گوگل ادوردز، می تواند باعث رشد انفجاری فروش و بازاریابی شما شود اما تجربه آن نیازمند بهینه سازی اصولی تبلیغ در گوگل می باشد و بهینه سازی اصولی نیازمند تحلیل دقیق آمار و ارقام می باشد به همین جهت در این مقاله به بررسی بهینه سازی تبلیغات در گوگل با آنالیتیکس خواهیم پرداخت.

 

استفاده از گوگل آنالیتیکس، می تواند تاثیر بسزایی در بهینه سازی تبلیغات داشته باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بهینه سازی تبلیغات در گوگل با آنالیتیکس

به کمک ابزار آنالیتیکس، می توانید مشکلات صفحات خود را کشف کنید و برای اصلاح آنها لیستی کاملا مشخص از مواردی که نیاز به بازاریابی مجدد دارند را مشخص کنید. از سوی دیگر به کمک قابلیت Smart List می توانید به کاربرانی که وارد سایت شما شده اند اما به مشتری تبدیل نشده‌اند دست پیدا کنید.

کدام کمپین گوگل ادز، کلمه کلیدی یا تبلیغات، تعامل بیشتری برای شما فراهم کرده است؟

استفاده از گوگل آنالیتیکس تحلیل مفصل‌تری از چگونگی ارتباط کاربر با سایت‌ شما و کلمه کلیدی‌ که باعث ورود آنها به سایت شما شده است ارائه می دهد که به عملکرد شما در راستای چگونگی تبلیغات کمک بسیاری خواهد کرد. بخش New Session این ابزار این امکان را به شما می دهد تا کلمات کلیدی که کاربر جدید به سایت شما اضافه می کند را پیدا کنید و بر آنها نظارت داشته باشید.

شناخت این کاربران به شما کمک می کند تا چگونه بر مشتریان خود تاثیر بگذارید. همچنین کلمه کلیدی‌هایی که می‌توانید از آن نتیجه بهتری بگیرید در این بخش شناسایی می‌شوند و می‌توانید تمرکزتان را معطوف به آن موارد کنید.

افزایش اثر گذاری تبلیغ در گوگل به کمک آنالیتیکس

تبلیغات خود را بصورت Auto-tag تنظیم کنید

زمانی که تبلیغات شما بصورت Auto-tag قرار بگیرند، آمار و نتیجه دقیق تری در آنالیتیکس خواهید داشت و می توانید مخاطبین خود را با دقت بالاتری بررسی و تحلیل نمایید.

درک بهتری از مخاطب هدف‌تان در گوگل ادز به دست آورید

به کمک آن می تواند درک و شناخت بهتری از مخاطبان خود داشته باشید و رفتارهای آنها را بخش‌بندی کنید. برای این کار بهتر است برای هر نوع از کاربر، لندینگ پیج و پیام مخصوص در سایت‌تان به جا بگذارید تا آن‌ها را در سایت خود نگه دارید و در نهایت به یک مشتری تبدیل‌شان کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه بهینه سازی تبلیغات در گوگل با آنالیتیکس پرداختیم و گفتیم آمار و ارقام ویژه در تبلیغات در گوگل را با کمک گزارشات مورد علاقه‌تان از آنالیتیکس پیدا کنید. منظور از گزارشات مورد علاقه‌تان همان‌هایی است که در نهایت به فروش یا تعامل بیشتر در سایت‌تان منجر می‌شود. بهتر است تمرکزتان را بیشتر از پیش بر روی این موارد معطوف کنید. اما باید توجه داشته باشید انجام حرفه ای موارد گفته شده و بهره گیری از آنها نیازمند تجربه فراوان در این زمینه می باشد به همین جهت مشاورین ثمین ادوردز آماده ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان در زمینه انجام صحیح تبلیغات در گوگل می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۲:۲۰
Amir esmaeilzadeh

کلینیک ترک اعتیاد

رابطه مصرف هروئین و اختلال اضطراب

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: اضطراب، یکی شایع ترین عوارض در بین مصرف کنندگان هروئین است و فقط مختص ترک هروٸین نیست. اضطراب ممکن است نتیجه یا علت مصرف هروئین باشد. اگرچه هروئین و اضطراب به اندازه بنزودیازپین ها و اضطراب به هم ربط ندارند، مصرف هروئین و اختلالات اضطرابی اغلب به طور همزمان اتفاق می افتند که در این مقاله به بررسی رابطه مصرف هروئین و اختلال اضطراب خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

افرادی که هروئین مصرف می کنند، اضطراب ممکن است به عنوان یکی از عوارض جانبی ناشی از ترک باشد. اضطراب همچنین ممکن است با تمایلات وسواسی و ولع مصرف هروئین پس از ابتلا به اعتیاد فرد همراه باشد. اگر فرد به طور مرتب هروئین مصرف کند، اضطراب ایجاد شده، تا روزها پس از مصرف هروئین ممکن است ادامه داشته باشد.

رابطه مصرف هروئین و اختلال اضطراب

اضطراب، یک رویداد شایع در بین کسانی است که هروئین مصرف می کنند و فقط مختص ترک اعتیاد نیست. کسی که اضطراب را تجربه می کند ممکن است به این نتیجه برسد که با مصرف هروئین اضطراب وی کاهش می یابد. مصرف هروئین برای مقابله با اختلال اضطراب احتمالاً منجر به وابستگی به هروئین خواهد شد.

حتما مطالعه کنید: اختلال اضطراب چیست؟

در صورت عدم درمان، ممکن است مصرف هروئین باعث افزایش اضطراب در هنگام ترک شود و دوره های اضطراب را به طور مداوم افزایش دهد. با درمان به موقع می توان بر اعتیاد به هروئین و اختلال همزمان اضطراب غلبه کرد.

آیا مصرف هروئین باعث ایجاد اضطراب می شود؟

افرادی که سابقه اختلال اضطراب ندارند ممکن است با شروع مصرف هروئین دچار اضطراب شوند. چنین شرایطی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر باشد:

اشتیاق و تمایل به مصرف هروئین ممکن است چرخه اضطراب و کاهش اضطراب را از طریق مصرف هروئین ایجاد کند. مصرف هروئین به مدت طولانی ممکن است موجب سیم کشی مجدد مغز شده و اثرات مخرب طولانی مدت بر روی مواد شیمیایی مغز و در نتیجه ایجاد اضطراب داشته باشد. مصرف هروئین ممکن است بر توسعه مهارت های مقابله ای مناسب و افزایش اضطراب تاثیر بگذارد.

رابطه مصرف هروئین و اختلال اضطراب

رابطه مصرف هروئین و اختلال اضطراب

اضطراب در هنگام سم زدایی هروئین

اضطراب، یکی از علاٸم شایع ترک هروئین است و ممکن است پس از سم زدایی اولیه تا مدت ها ادامه داشته باشد. سایر علائم مرتبط با سم زدایی هروئین ممکن است باعث افزایش اضطرابی، مستقل از اضطراب ناشی از سم زدایی هروئین شود. بسیاری از علائم جسمی ترک هروئین، باعث نگرانی و پریشانی می شود زیرا آنها از بیماری های جدی تقلید می کنند. علائم جسمی ترک هروئین ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 بدن درد

 مشکلات خواب

 تعریق

 آبریزش بینی

 گرفتگی شکم و درد

 اسهال

 حالت تهوع

 استفراغ

سندرم ترک ممکن است ماه ها و بعضی اوقات سال ها پس از قطع مصرف مواد، با شدت های مختلف ادامه داشته باشد. اضطراب یکی از علائم رایج سندرم ترک است. استراتژی های پیشگیری از عود، شامل آموزش و افزایش آگاهی از روند ترک طولانی مدت مصرف مواد با بهبودی مغز می باشد.

درمان اضطراب ناشی از اعتیاد به هروئین

اعتیاد به هروئین و اضطراب ناشی از آن، اغلب بطور همزمان اتفاق می افتد و برای درمان موثر یکی از این اختلالات، باید هر دو اختلال تحت درمان قرار گیرد. درمان اضطراب و اعتیاد به هروئین ممکن است شامل یادگیری نحوه تغییر الگوها و شیوه های تفکر، مدیریت دارو، گفتار درمانی سنتی یا ترکیبی از این رویکردها باشد. داروها باید توسط پزشکی که در زمینه اختلالات مصرف مواد تخصص دارد، تحت کنترل قرار گیرد، زیرا برخی از داروهایی که برای اضطراب تجویز می شوند، احتمال ابتلا به اعتیاد را افزایش خواهند داد. اما توجه داشته باشید که تنها روش قطعی مقابله با اضطراب ناشی از مصرف هروئین، ترک هروئین تحت نظر روانشناسان و روانپزشک متخصص ترک اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران می باشد.

سخن پایانی

مصرف هروئین ممکن است تحمل فرد را نسبت به احساس پریشانی و اضطراب کاهش دهد. هنگامی که مصرف هروئین متوقف می شود، این کاهش توانایی، برای تحمل و مقابله با اضطراب ممکن است به صورت اضطراب شدید، خود را نشان دهد. در صورتی که افراد هروئین مصرف کنند ممکن است این سوال برای آنها پیش آید که “آیا هروئین باعث حملات اضطرابی خواهد شد؟” در بعضی موارد، فردی که قبلاً هرگز دچار حمله اضطرابی نشده است، ممکن است متوجه شود که پس از مصرف هروئین این حملات را تجربه می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۲:۱۸
Amir esmaeilzadeh

تاثیر الکل بر قلب

تاثیر الکل بر قلب

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، بهترین کمپ ترک اعتیاد تهرانسوء مصرف و اعتیاد به الکل بطور جدی قلب شما را تحت تاثیر قرار می دهد، اما بیشتر آسیب های ناشی از مصرف الکل، بطور غیر مستقیم است. بسیاری از مردم نمی دانند که آیا مصرف الکل باعث ایجاد حملات قلبی خواهد شد یا خیر. مصرف الکل یک عامل خطر برای حملات قلبی محسوب می شود، اما معمولاً به تنهایی موجب ایجاد حمله قلبی نمی شود. تاثیرات کوتاه مدت و طولانی مدت مصرف الکل متفاوت هستند. اما به طور کلی، اعتیاد الکل بطور غیر مستقیم منجر به حمله قلبی خواهد شد به همین جهت در این مقاله به بررسی تاثیر الکل بر قلب خواهیم پرداخت.

در خصوص اعتیاد به الکل باید بدانید، ترک الکل، نیازمند دریافت خدمات روان درمانی در کنار درمان جسمانی می باشد به همین جهت بهترین روش ترک الکل، ترک بستری تحت نظر متخصصین در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، به عنوان کمپ ترک اعتیاد vip تهران می باشد.

حتما مطالعه کنید: ترک الکل

تاثیر الکل بر قلب

 افزایش فشار خون: همزمان با فعالیت کلیه ها جهت اصلاح مایعاتی که الکل از رگ ها خارج می کند، کلیه ها با ترشح پروتئین هایی که به قلب اشاره می کنند که فشار خون شما پایین است، این عدم تعادل را اصلاح می کنند. فشار خون نیز برای جبران این کمبود، افزایش می یابد.

 تأثیر بر عادات رژیم غذایی: ارتباط تنگاتنگی بین مصرف زیاد الکل و رژیم غذایی ضعیف وجود دارد، زیرا فردی که مبتلا به سوء مصرف الکل است، مواد مغذی را به خوبی جذب نمی کند و آنها به دلیل احتباس مایعات، تمایل به مصرف نمک بیشتری دارند. رژیم غذایی که حاوی مقادیر زیادی نمک است، با افزایش احتمال حمله قلبی همراه است.

 تأثیر بر عادات ورزشی: مصرف الکل به دلیل تأثیرات آن بر تعادل، هماهنگی و خستگی، توانایی فرد را برای پرداختن به ورزش دچار اختلال می کند. این واقعیت، احتمال ابتلا به بیماری قلبی را افزایش خواهد داد.

بسیار مهم است که بدانید الکل بطور غیر مستقیم، با تأثیر بر فعالیت قلب و سایر اندام ها و چند فرآیند مهم دیگر احتمال حمله قلبی را افزایش خواهد داد چرا که با ورود الکل به جریان خون، سیستم هدایت قلبی نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، زیرا مصرف الکل باعث ایجاد تغییر در تعادل چندین انتقال دهنده عصبی از جمله اسید گاما-آمینوبوتیریک (GABA)، اپی نفرین، نوراپی نفرین و سروتونین خواهد شد.

انتقال دهنده های عصبی، مولکول هایی هستند که پیام ها را بین سلول ها انتقال می دهند و سلول های میوکارد شما از انتقال دهنده های عصبی برای نگه داشتن زمان و ریتم به منظور استراحت قلب استفاده می کنند. مصرف زیاد الکل به ویژه در مردان مسن با مرگ ناگهانی قلبی، ارتباط تنگاتنگی دارد. در حین مرگ ناگهانی قلبی، سلول های قلب نمی توانند ریتم منظمی داشته باشند و این امر باعث می شود قلب بطور ناگهانی از کار بیفتد. اگرچه مرگ ناگهانی قلب همان حمله قلبی نیست، مرگ ناگهانی قلب بزرگترین علت مرگ طبیعی در بسیاری از کشورها است.

تاثیر الکل بر دستگاه گوارش

الکل، یک تحریک کننده برای مخاط دستگاه گوارش به شمار می رود و این امر باعث التهاب (تورم و قرمزی) می شود. التهاب فرآیندی است که بدن برای جذب سلول های موجود در جریان خون برای التیام آسیب، از آن استفاده می کند. در کوتاه مدت، التهاب به بهبود آسیب وارد شده کمک خواهد کرد، اما مصرف طولانی مدت الکل باعث التهاب مزمن می شود، که باعث آسیب رسیدن به بافت شده و منجر به انواع مختلف سرطان، بیماری خود ایمنی یا مرگ سلولی خواهد شد. باید بدانید که موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از عوارض مصرف الکل است و بهبودی تنها در گروی ترک الکل، تحت نظر درمانگران متخصص در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه می باشد.

تاثیر الکل بر قلب

تاثیر الکل بر قلب

تاثیر الکل بر کلیه ها

از آنجایی که الکل، ادرار آور است، بدن به روش های مختلفی مایعات اضافی بدن را از بین می برد. اولین روش که با افزایش میزان تولید ادرار در کلیه ها همراه است. روش دوم، این است که الکل سلولهای فرد را فریب می دهد تا آب بیشتری در خود نگه دارد. نتیجه این امر این است که خون آب کمتری در خود دارد. سپس کلیه ها باید محلول غلیظ تری را تصفیه کرده و در معرض سموم مضرتری قرار بگیرند. با گذشت زمان و کاهش عملکرد کلیه، این سموم به سایر اندام ها مانند قلب آسیب می رسانند.

بهبودی از یک حمله قلبی ناشی از مصرف الکل

بهبودی از ترک الکل و حمله قلبی همانند بهبودی از سایر حملات قلبی است. روند بهبودی در هر فرد متفاوت است، اما درمان پس از حمله قلبی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 کاهش یا قطع مصرف الکل

 روش هایی برای تجزیه و از بین بردن لخته در قلب

 کاتتریزاسیون(سونداژ قلبی)، زمانی است که یک لوله از طریق جراحی در رگ های قلب فرستاده می شود تا به تجزیه لخته کمک کند.

 تغییر سبک زندگی، از جمله رژیم غذایی و ورزش

 در صورت نیاز اقدامات جراحی

 آزمایش تشخیصی توسط یک متخصص پزشکی

 استراحت کافی

 پیگیری قرارهای پزشکی بعدی

از مهمترین روش های بهبودی از حمله قلبی ناشی از مصرف الکل، پرداختن به مسئله مصرف الکل است. با ادامه مصرف الکل، خطر ابتلا به سایر حملات قلبی و همچنین سایر بیماری های مرتبط با سلامتی فرد افزایش می یابد. برای از بین بردن انگیزه و علت اصلی اعتیاد به الکل، فرد باید در یک برنامه درمانی اعتیاد به الکل ثبت نام کند تا با کمک متخصصان پزشکی بتواند مراحل ترک اعتیاد را با موفقیت پشت سر گذاشته و بر اعتیاد غلبه کند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تاثیر الکل بر قلب پرداختیم و عوارض مصرف آن را بطور کامل بررسی کردیم، اما باید بدانید که به دلیل این که نوشیدن بیش از حد الکل موجب افزایش فشار خون می شود و اگر دچار حمله قلبی شدید و یا مبتلا به بیماری قلبی هستید، مهم است که با پزشک خود صحبت کنید تا بررسی کند که آیا نوشیدن الکل برای شما ایمن و بی ضرر است یا خیر. اگر شما یا یکی از عزیزانتان برای درمان سوء مصرف الکل یا اعتیاد، به درمان نیاز دارید، متخصصین کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه به شما کمک خواهد کرد. متخصصین کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه، برنامه درمانی جامع و منحصر به فردی را ارائه می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۲:۱۷
Amir esmaeilzadeh