معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

کلینیک ترک اعتیاد

عوارض هروئین بر قلب

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: اعتیاد به هروئین، عوارض روانی و جسمانی متعددی برای مصرف کننده به همراه دارد که از مهمترین آنها می توانیم به تاثیر و عوارض هروئین بر قلب بپردازیم. بطور کلی باید بدانید که هروئین، مخدری بسیار اعتیاد آور است که اعتیاد به آن بر تمام قسمت های بدن مصرف کننده اثرات مخربی وارد می کند که در این مقاله به بررسی عوارض هروئین بر قلب خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

هروئین چیست؟

هروئین مخدری بسیار اعتیاد آور است که به روش های مختلفی همچون استنشاق و تزریق مورد سوء مصرف قرار می گیرد. بعد از مصرف، هروئین به گیرنده های مواد مخدر در مغز متصل شده و باعث تجمع دوپامین در مغز می شود. دوپامین احساس سرخوشی را در فرد ایجاد می کند و پس از آن، یک دوره آرامش عمیق برای او فراهم می کند. همانطور که پیش تر گفتیم، هروئین، علاوه بر ایجاد سرخوشی زیاد، عوارض خطرناک و حتی کشنده ای برای مصرف کننده به همراه دارد که از مهمترین و متداول تریم آنها می توانیم به یبوست، ایجاد اختلالات روانی مختلف، احتباس ادرار و اوردوز اشاره نماییم.

حتما مطالعه کنید: اوردوز چیست؟

عوارض هروئین بر قلب

قلب و رگ های خونی، مهمترین بخش سیستم گردش خون می باشند که مهمترین وظیفه آن، انتقال اکسیژن و مواد مغذی و تنظیم دمای بدن و محافظت از فرد در برابر عفونت می باشد. مصرف هروئین به روش های متعددی، بر قلب بیمار تاثیر می گذارد و به دنبال آن سیستم قلبی عروقی را دچار اختلال خواهد کرد. از آنجایی که هروئین، حاوی آلاینده ها و سمومی است که قصد ورود به جریان خون را ندارند. زمانی که فرد این مواد را تزریق می کند، رگ ها و جریان خون در سیستم قلبی عروقی وی مسدود خواهد شد.

از سوی دیگر، کسانی که در طولانی مدت هروئین مصرف می کنند، بیماری ها و پیامدهای مشابهی را نیز تجربه می کنند و بدیهی است که بیماران اعتیاد به هروئین با سابقه خانوادگی بیماری قلبی، بیشتر در معرض ابتلا به چنین مواردی قرار دارند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اعتیاد به هروئین، عوارض متعددی دارد که بخشی از مهمترین آنها بیماری قلبی است که تنها راه مقابله با آن، ترک هروئین تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانپزشکی در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران می باشد.

عوارض هروئین بر قلب

عوارض هروئین بر قلب

سایر روش های تاثیر هروئین بر قلب عبارتند از:

همانطور که اشاره کردیم، هروئین ممکن است منجر به ایجاد اختلالاتی در عملکرد قلب شود. بیماران اعتیاد ممکن است دچار مشکل در انقباض قلب شوند، مخصوصا زمانی که هروئین را با بنزودیازپین هایی همچون آلپرازولام ترکیب کنند.

کاهش ضربان قلب، برای مصرف کنندگان بسیار رایج است که ممکن است باعث ناتوانی بیمار در انجام فعالیت های بدنی شود زیرا ضربان قلب این توانایی را ندارد که در صورت نیاز با ورزش افزایش یابد. گشاد شدن رگ های خونی، باعث افت فشار خون می شود و گشاد شدن عروق با استفاده از مواد افیونی رخ می دهد. التهاب پوشش داخلی قلب، عفونت دریچه قلب و ساختارهای قلب است و می تواند کشنده باشد.

باید بدانید که مواد مخدر از جمله هروئین، تاثیرات بسیار مخربی بر جنبه های مختلف زندگی بیمار دارد که از مهمترین آنها می توانیم به تاثیرات مخرب آن بر قلب و سلامت جسمی وی و حتی روابط، مسائل مالی و موارد دیگر اشاره نماییم. اگر شما یا یکی از عزیزانتان با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، همین امروز با کارشناسان ما در مرکز ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۱ ، ۱۲:۰۱
Amir esmaeilzadeh

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق خرم بدون تخریب

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوق: امدادصندوق با سالها تجربه و انجام پروژه های متعدد و فراوان به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه کننده خدمات گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق در تهران، از مجرب ترین شرکت ها در این زمینه می باشد. متخصصین شرکت امدادصندوق با ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی و تجربه بسیار بالای پرسنل مجموعه همراه شما در زمینه خدمات گاوصندوق و خرانه همچون بازگشایی گاوصندوق خرم می باشند.

یکی از خدمات این مجموعه، بازگشایی گاوصندوق می باشد که توسط تیم امدادصندوق، به بهترین صورت ممکن و بدون تخریب و آسیب به گاوصندوق به کمک ابزارآلات مخصوص و تجهیرات استاندارد انجام می گیرد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق خرم

خرم، از با سابقه ترین تولیدکنندگان گاوصندوق در کشور و از تولیدکنندگان گاوصندوق های لوکس، زیر ویترینی و هتلی، سوپر آلیاژی، دژ، دولوکس و سوپر می باشد به همین جهت و با توجه به طیف مشتریان در ساخت گاوصندوق های خود از باکیفیت ترین قطعات و متریال استفاده می کند و هرگونه بازگشایی غیراصولی آن نتیجه ای جز از بین رفتن و تخریب گاوصندوق نخواهد داشت.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق خرم

تیم بازگشایی گاوصندوق خرم امدادصندوق، با بهره گیری از تجهیزات و ابزارآلات مخصوص توانایی بازکردن گاوصندوق خرم صرف نظر از نوع و مدل آن در سریع ترین زمان ممکن را دارند. متخصصین بازگشایی گاوصندوق خرم امدادصندوق، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به تعمیرات گاوصندوق خود کنید. بهره گیری از دانش و تجربه تعمیرکاران امدادصندوق این امکان را به شما می دهد تا با خیالی آسوده بدون آسیب رسیدن به سایر بخش های گاوصندوق، تعمیرات را با بهترین کیفیت انجام دهید.

آشنایی بیشتر با خدمات شرکت امدادصندوق

شرکت امداد صندوق ایرانیان، با انجام موفق پروژه های بی شمار در طی سالیان فعالیت خود، و ارائه خدمات تعمیرات گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر دولتی و بانکی در خدمت شما می باشد.

حتما مطالعه کنید: تعمیرات گاوصندوق 

در خصوص خدمات شرکت امدادصندوق ایرانیان به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات گاوصندوق در تهران، باید بدانید تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بالاترین سرعت انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۱ ، ۱۲:۰۰
Amir esmaeilzadeh

کمپ ترک اعتیاد

آبسه ناشی از تزریق هروئین

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، کمپ ترک اعتیاد خصوصیهروئین مخدری بسیار اعتیاد آور است و مصرف آن عوارض روانی و جسمانی مخربی بر سلامت مصرف کننده به همراه دارد و به روش های مختلفی همچون تزریق استفاده می شود که هرکدام از این روش های مصرف عوارض مربوط به خود را دارند. آبسه، یکی از مهمترین عوارض مصرف هروئین به روش تزریقی است و در این مقاله به بررسی آبسه ناشی از تزریق هروئین و درمان آن خواهیم پرداخت. آبسه ناشی از تزریق هروئین به مایعات و چرکی گفته می شود که از طریق تزریق مواد مخدر با سرنگ در ناحیه تزریق ایجاد می شود.

آبسه ناشی از تزریق هروئین

هروئین، مانند دیگر مخدرها تاثیر مستقیمی بر سیستم عصبی مرکزی بیماران خواهد گذاشت. این مواد مخدر، به گیرنده های مواد افیونی در سیستم عصبی مرکزی متصل می شوند. وقتی چنین اتفاقی می افتد، مغز فرد پیام های لذت و سرخوشی ناشی از مواد شیمیایی مخدر را دریافت خواهد کرد. به همین دلیل است که آنها هجوم احساس سرخوشی و لذت، گرما و راحتی را احساس می کنند. هروئین به همراه داروهای تجویز شده مخدر نیز تسکین دهنده درد هستند. وقتی چنین پاسخی در مغز ایجاد می شود، مسیرهای پاداش را فعال می کند، بنابراین آنچه در نهایت اتفاق می افتد این است که مغز فرد مصرف کننده آنها را مجبور می کند که در جستجوی آنچه که باعث این پاسخ لذت بخش شده است بروند.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

با مصرف هروئین، اعتیاد خیلی سریع اتفاق خواهد افتاد. مصرف هروئین به روش های مختلفی صورت می گیرد و برخی آن را استنشاق می کنند، اما متداول ترین روش مصرف هروئین تزریق آن است. نوع مصرف آن تفاوتی ندارد اما نتیجه استعمال و مصرف وریدی هروئین سرخوشی است که از طریق تزریق با سرعت بیشتری صورت می پذیرد و اغلب فقط در عرض چند ثانیه اتفاق می افتد. حتی زمانی که افراد هروئین را از طریق سیگار دود می کنند و یا آن را به روش استنشاقی مصرف می کنند، هنوز هم تمایل به تزریق آن دارند، زیرا بدنبال میزان بالاتری از سرخوشی ناشی از مصرف این ماده مخدر هستند.

صرف نظر از نحوه مصرف، هروئین ماده مخدر بسیار خطرناکی است. نه تنها اعتیاد و وابستگی جسمی، خطرات بزرگی به شمار می روند، بلکه عواقب خطرناکی مانند اوردوز را نیز به دنبال آنها وجود دارد و در صورت اوردوز هروئین، تنفس فرد تا حدی کاهش می یابد و ممکن است فرد به کما برود یا بمیرد. تزریق هروئین، احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند HIV و هپاتیت C را افزایش می دهد. به همین جهت بهترین روش مقابله با آن، ترک هروئین، تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران می باشد.

همچنین منجر به ابتلا به عفونت های مختلف می شود و در نهایت ممکن است سایر قسمت های بدن مانند قلب شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. یک نوع عفونت شایعی که ناشی از مصرف وریدی هروئین است، آبسه هروئین است. آبسه هروئین ممکن است دردناک و خطرناک باشد و به درمان سریع پزشکی نیاز دارند، اما اغلب افرادی که به سوء مصرف هروئین مبتلا هستند تمایلی برای درمان ندارند، بنابراین شرایط آنها بدتر می شود. علاوه بر احتمال بیماری ها و عفونت های مختلف هنگام تزریق دارو، احتمال اوردوز نیز افزایش خواهد یافت، زیرا هروئین مستقیماً به جریان خون وارد می شود.

آبسه ناشی از تزریق هروئین

آبسه ناشی از تزریق هروئین

آبسه ناشی از تزریق هروئین به مجموعه مایعات یا چرکی گفته می شود که در بافت فرد تجمع می یابد. برخی از علائم آبسه ناشی از تزریق هروئین شامل قرمزی، درد، تورم و گرما در ناحیه تزریق است. زمانی که آبسه ناشی از تزریق هروئین اتفاق می افتد، قرمزی معمولاً از ناحیه تزریق و متورم شده فراتر می رود. آبسه ناشی از تزریق هروئین اغلب در اثر عفونت باکتریایی ایجاد می شود و برای اینکه پزشکان راحت تر بتوانند آن را معالجه کنند، ممکن است مجبور شوند آبسه را تخلیه کنند. این کار معمولاً با کمپرس گرم انجام می شود، اما در بعضی موارد نیاز به ایجاد شکاف و برش و همچنین تخلیه است. سپس مصرف یک دوره آنتی بیوتیک برای از بین بردن عفونت توصیه خواهد شد.

برخی از عوارض آبسه ناشی از تزریق هروئین، شامل گسترش عفونت به سایر بافتهای سراسر آن ناحیه یا بدن و در نتیجه مرگ آن بافت است که به آن گانگرن گفته می شود. این وضعیت اگر بدون درمان رها شود، ممکن است منجر به قطع عضو یا مرگ شود. هر دو نوع آبسه که شامل آبسه های پوستی و بافت نرم می باشد، مسٸله ای رایج در رابطه با مصرف مواد مخدر تزریقی است و به ویژه تزریق هروئین ممکن است فرد را در معرض خطر بیشتر آبسه و حتی اوردوز داروهای دیگر به صورت داخل وریدی قرار دهد.

دلیلی که مصرف کنندگان مواد مخدر به آبسه  ناشی از تزریق هروئین حساس هستند، این است که سرنگ هایی که برای تزریق مواد مخدر استفاده می شود ممکن است با باکتری ها در تماس باشند و سرنگ به عنوان وسیله ای برای وارد کردن باکتری ها به داخل بافت نرم پوست عمل می کند. اگر فرد ناحیه تزریق خود را به درستی و با مقداری الکل تمیز نکند، باکتریها می توانند به راحتی وارد زخم باز شوند. اگر فردی آبسه ناشی از تزریق هروئین داشته باشد، یک ارائه دهنده مراقبت پزشکی همچنین می تواند با انجام عکسبرداری بوسیله اشعه ایکس، اطمینان حاصل کند که هیچ قطعه کوچکی از سرنگ در محل عفونت وجود ندارد.

آبسه ناشی از تزریق هروئین

آبسه ناشی از تزریق هروئین

درمان آبسه ناشی از تزریق هروئین

درمان آبسه ناشی از تزریق هروئین معمولاً نیاز به باز کردن و تخلیه آن دارد و  تا زمانی که آبسه تخلیه نشود، آنتی بیوتیک ها معمولاً کمک زیادی به این نوع آبسه ها نمی کنند. آنتی بیوتیک ها معمولاً برای فردی استفاده می شود که علائم عفونت باکتریایی در بدن دارد و اغلب به دنبال تخلیه آبسه و عفونت های چرکی خود است.

نکته ای که باید نسبت به آن توجه داشته باشید این است که آبسه ناشی از تزریق هروئین، تنها بخش کوچکی از عوارض مصرف هروئین می باشد به همین جهت تنها راه موثر مقابله با آن، ترک هروئین، تحت نظر درمانگران مجرب در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی تهران می باشد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۱ ، ۱۱:۵۸
Amir esmaeilzadeh

ریباندینگ مو

ریباندینگ مو

ریباندینگ مو

ریباندینگ مو که با نام صافی مو ژاپنی نیز شناخته می شود بهترین و موثرترین روش های صافی دائمی مو شما می باشد. این شیوه درمانی ۲۵ سال است که در جهان استفاده می گردد و ماده اصلی که طی پروسه ریباندینگ انجام می گیرد، آمونیوم تیوگلیکولات است و در سه مرحله که در مجموع سه الی چهار ساعت بسته به آسیب دیدگی و نوع و میزان بلندی مو انجام می شود یک مو صاف و کاملا لخت را پدید می آورد.
در بسیاری از موارد به این متد درمانی، اصطلاحا صافی ژاپنی گفته می شود چرا که انجام آن موهایی مطابق افراد ژاپنی و کاملاً لخت و صاف بدون هیچگونه حالتی پدید خواهد آورد. باید در نظر داشته باشید که رشد مو بصورت طبیعی از ریشه صورت می گیرد و بدیهی است که چنانچه رشد ریشه داشته باشیم، موهای رشد کرده حالت طبیعی خود را دارند، یعنی تقریباً موهایی که به کمک ریباندینگ صاف می شوند به همان صورت باقی خواهند ماند اما ریشه جدید مطابق با ساختار ژنتیکی شخص رشد خواهد کرد به همین دلیل موهای جدید با حالت قبلی خود (فر، موج دار) در می آید در همین راستا این کار را میتوانید پس از حدود ۷ ماه دوباره تکرار کنند.
نکته ای باید از آن اطلاع داشته باشید این است که تمدید ریباندینگ تنها بر روی بخش هایی که مجددا رشد کرده اند انجام می گیرد نه در قسمت های که قبلا صاف شده اند.

ریباندینگ مو چیست و چگونه انجام می شود؟

باید بدانید که ریباندینگ، با تغییر ساختار شیمیایی مو، موی جدید و تازه ای برای شما پدید می آورد این روش محدودیت های متعددی دارد و تنها برای موهای فر قابل اجرا است و این متد درمانی برای موهای رنگ شده و خشک مناسب نمی باشد. در ابتدا پروسه انجام ریباندینگ، موها با شامپویی مخصوص و ملایم شسته می شوند و نیازی به نرم کننده نیست. سپس موها بطور کاملا طبیعی و با کمک جریان هوا یا سشوار خشک می شود و در ادامه موها را بسته به نوع بافت، حجم و ساختار آن به چند قسمت تقسیم می شود. در حالی که موها با کمک گیره های پلاستیکی نگه داشته می شوند، نرم کننده مخصوص ریباندینگ به هریک از تارهای مو مالیده خواهد شد.

در انتها یک خنثی کننده برای مراقبت از پیوند ­های مو استفاده خواهد شد که به مدت ۳۰ ثانیه بر روی مو باقی خواهند ماند و بعد از آن موها با آب سرد کاملاً آبکشی می شوند و برای تثبیت پروسه یک سرم مخصوص به موها مالیده خواهد شد و موها یک بار دیگر صاف می شوند.

پروسه انجام ریباندینگ

در روز قبل از مراجعه به کلینیک صافی مو و ریباندینگ لیلاشمسایی، ضروری است که ۲ مرتبه موهای خود را بصورت کامل بشویید و از هیچگونه نرم کننده یا ماسک مو استفاده نکنید. در زمان مراجعه بعد از شستشو و خشک کردن مجدد موهای شما توسط پرسنل، مواد شماره ۱ که ساختار شیمیایی دارد استفاده می شود که باعث باز شدن فر مو می شود.
بعد از ۳۰ الی ۴۰ دقیقه مجددا موهای شما شسته شده و کاملا خشک می شود و اتو کشی شروع می شود. توجه داشته باشید که اتوکشی بسته به جنس مو می تواند در دفعات مختلف انجام شود.
بعد از انجام اتوکشی زمان استفاده از ماسک مو است و بعد از ۱۰ دقیقه مجددا موهای شما شسته شده و به کمک باد سشوار خشک می شود و نیازی به هیچگونه براشینگ نمی باشد چرا که موهای شما بصورت دائم صاف شده است و تنها نیاز است سالی یکبار برای ترمیم ریشه موهای خود مراجعه بفرمایید.

ریباندینگ برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از تکنیک و متددرمانی ریباندینگ تنها به افراد دارای موهای فر توصیه می شود، نه افرادی که موهای حالت دار دارند چرا که افرادی که موهای حالت دار دارند بهتر است از روش صافی احیاء استفاده کنند. ریباندینگ هیچگونه محدودیت سنی ندارد و کودکان بالای ۳ سال می تواند اقدام به صافی مو خود نمایند تنها ضروری است که موها رنگ نشده و فر باشند.

حتما مطالعه کنید: صافی احیاء مو

هدف افراد از صافی مو بسیار متفاوت است. برخی که موهای حالت دار دارند، تنها مایل به داشتن موهای صاف، براق و ابریشمی هستند، اما برخی دیگر که بصورت ژنتیکی موهای فر دارند، تمایل دارند که موهای خود را تحت هر شرایطی صاف کنند. به همین منظور ریباندینگ برای افرادی مناسب است که مو هایی کاملا فر و بکر دارند که یعنی موها فاقد هرگونه رنگ، کراتین و هایلایت می باشد.

مزایا و عوارض ریباندینگ مو چیست؟

 بهبود شرایط ظاهری موها

 صافی دائمی مو ها بر خلاف دیگر روش ها

 صرفه جویی در زمان جهت مرتب کردن روزانه موها

 صاف ماندن موها در موقع تعرق، رفتن به استحمام یا سونا و قرار گرفتن در در برابر باد

ریباندینگ مو

ریباندینگ مو

اما موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از مزایای ریباندینگ است و در ادامه به بررسی کامل تر ویژگی های این متد خواهیم خواهیم پراخت.

پدید آوردن ظاهری جذاب و موهایی کاملا براق

اگر از دسته افرادی هستید که به موهای صاف و براق علاقه مندین، ریباندینگ بهرین گزینه درمانی برای شما است. به کمک این متد، موهای شما ظاهری بسیار صاف و براق به خود خواهند گرفت چرا که ریباندینگ پدید آورنده موهای لخت و صاف است و نتیجه آن تا مدت‌های طولانی باقی می‌ماند.

درمان کامل وز مو

طبق مشاهدات در کلینیک صافی مو و ریباندینگ لیلا شمسایی، بسیاری از مراجعین وز بودن موهای خود نارضایتی کامل دارند و برخی به از آنها به دلیل عدم آب‌رسانی مناسب به موها و دهیدراته شدن و برخی به دلیل استفاده از رنگ‌های شیمیایی و طیف گسترده دیگر از افراد به خاطر جنس موهای خود، موهای وز ژنتیکی دارند که ممکن است ظاهری ناخوشایند را به همراه داشته باشد.
اما نکته خوشحال کننده این است به کمک بهره گیری از ریباندینگ، در کلینیک ریباندینگ لیلاشمسایی تحت نظر مجرب ترین متخصصین این رشته دیگر خبری موهای وز نیست و بعد از انجام صافی بدون نیاز به هیچ یک از وسایل صافی و یا مواد شیمیایی صاف کننده از شر وز موهای خود خلاص می‌شوید.

حالت دهی آسان

بعد از انجام ریباندینگ دیگر لازم نیست که قبل از هر مهمانی، به دنبال مدل های مختلف مو باشید به آن فکر کنید که چطور باید موهای خود را آرایش نمایید. بعد از انجام ریباندینگ مو دیگر نه تنها نگرانی برای ظاهر موهای خود نخواهید داشت، لازم هم نیست زمان و هزینه زیادی را صرف آرایش و حالت دادن به موهای خود نمایید.

بعد از انجام ریباندینگ، به راحتی می توانید موهای خود را به کمک بیگودی یا بابلیس حالت دار و فر کنید و از تافت استفاده نمایید اما بهتر است قبل از خواب موهای خود را بصورت کامل بشورید تا اثرات تافت بصورت کامل از بین برود.

دائمی بودن

صافی مو به کمک این روش دائمی است و با یکبار انجام آن تا مدتهای طولانی موهای شما ظاهری بسیار زیبا به خود خواهند گرفت.

ریباندینگ

ریباندینگ

ریباندینگ یا کراتینه؟

ریباندینگ، صافی و احیا مو، پروتئین تراپی و کراتینه از روش های مختلف صافی مو هستند که انتخاب روش مناسب به کمک مشاوره متخصصین کمک بسیاری به شما عزیزان در زمینه صافی مو خواهد کرد که هر کدام مزایای خود را دارند و برای انتخاب آگاهانه ضروری است تا با این مزایا آشنا باشید.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی

در زمان مراجعه به مرکز تخصصی صافی مو لیلاشمسایی بعد از انجام مشاوره اولیه با توجه به جنس مو، میزان فری مو و نوع رنگ مو (دکلره) و آسیب مو روش درمانی مناسب که می تواند ریباندینگ یا صافی و احیاء مو یا کراتین باشد برای شما انتخاب می شود. نکته ای باید به آن توجه داشته باشید این است هر مو بسته به پارامترهایی که پیش تر گفتیم فرمول مخصوص به خود را دارند و حتی ممکن است برای ۲ دوقلو همسان از روش های مختلفی استفاده شود.

تفاوت کراتینه و ریباندینگ

ریباندینگ

 دائمی بودن صافی

 تغییرات اساسی در ساختمان شیمیایی مو

 اصالت مواد اولیه و کم بودن نوع تقلبی

 بعد از انجام نیاز به مراقبت ندارد

 

 

 

کراتینه

 زمان اجرا (حداقل ۶ ساعت)

 احیا بیشتر موهای آسیب دیده

 قابل اجرا روی موهای دکلره شده

 ماندگاری دائمی

 

 

موی انسان از آمینو اسید تشکیل شده است و آمینواسیدها از نظر شیمیایی به کمک زنجیره‌هایی به هم متصل شده‌اند که ساختار مو را تشکیل می‌دهند که با توجه با این زنجیره ها مشخص می‌گردد که حالت مو صاف، موج‌دار و یا فر است. ریباندینگ مو به کمک تغییرات شیمیایی مو و شکستن زنجیرهای آمینو اسیدی و بازسازی دوباره آنها برای ایجاد ساختار جدیدی در مو خواهد شد. پروسه ریباندینگ با استفاده از یک سست کننده آغاز می گردد و که باعث شکستن زنجیره‌های پروتئینی مو خواهد شد و موها صاف می گردد و از خنثی کننده برای بازسازی زنجیره‌های ساختاری مو، استفاده می گردد.

ریباندینگ

مراقبت های پس از ریباندینگ مو

مراقبت های پس از ریباندینگ مو

 موقع خواب موهای خود را صاف و بدون خم شدگی روی متکا ول کنید

 حداقل بعد از یکسال از ریباندینگ اقدام به ترمیم ریباندینگ خود نمایید

 بعد از انجام ریباندینگ بهتر از به فاصله یک روز اقدام به شستشوی موهای خود نمایید

 برای شستن موها از آب داغ استفاده نکنید زیرا ممکن است اثر نرم کننده های مو را از بین ببرد

 بعد از صافی مو محدودیتی در استفاده از نوع خاصی شامپو نخواهید داشت و استفاده از روغن های مختلف ضرورتی ندارد و و تنها ضروری است از ماسک موی مناسب و با کیفیت استفاده نمایید.

اما موارد گفته شده تنها بخشی از مراقبت های بعد از انجام ریباندینگ است و در ادامه به بررسی کامل تر آن خواهیم پراخت

ریباندینگ مو

ریباندینگ مو

خوابیدن با موهای صاف

بهتر از در هنگام خواب، بصورتی باشید که حالت موها تغییر زیادی نکند.

تمیز نگه داشتن پوست سر

تمیزی پوست سر از اهمیت بالایی بر خوردار است و ضروری است به پوست سر خود، اهمیت زیادی بدهید. پوست سر ناسالم با فولیکول های مسدود شده مشکلاتی مانند شوره سر و ریزش مو را پدید خواهد آورد.
برای پیشگیری هرچه بهتر از پوست سر، به طور مرتب پوست سر را با روغن داغ ماساژ داده و با شامپوِیی موثر موهای خود را بشویید.

ریباندینگ

ریباندینگ

رژیم غذایی مناسب

سلامت موهای شما به سلامت رژیم غذایی وابستگی زیادی دارد، برای سلامت موها، درمان های موضعی تاثیر بسیاری دارند، اما باید بدانید که رژیم غذایی متعادل، برای سلامت موها بسیار با اهمیت است.

محصولات مراقبتی که بعد از ریباندینگ می توانید استفاده نمایید عبارتند از:

شامپو

استفاده از شامپو مناسب در سلامت موهای شما تاثیرات فراوانی دارد به همین جهت ضروری است تا شامپویی را خریداری نمایید که دارای برچسب “برای موهای درمان شده با مواد شیمیایی” باشند.
این نوع شامپوها نیاز موهای درمان شده شما را تامین کرده و به حفظ مدل موی شما در عین بهبود سلامت موهایتان کمک میکند. این نوع شامپو دارای پروتئین های مخصوص مو هستند که ممکن است به دلیل عدم مراقبت کافی از بین رفته باشند.

ماسک مو

موهای شما برای بازسازی و ترمیم مجدد، به رطوبت و پروتئین کافی نیاز دارند و درمان موها با پروتئین و نرم کننده های غلیظ علاوه بر کمک به درمان موها، آسیب های موجود را نیز از بین می برد.

شانه های بامبو یا کائوچویی

استفاده از شانه ها با دندانه پهن، از شکستگی موها جلوگیری می کند و باید از شانه کردن موهای خیس، خودداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که باید از شانه هایی از جنس بامبو و کائوچو استفاده نمایید.

ریباندینگ

ریباندینگ

سرم مو و نرم کننده های بدون نیاز به آبکشی

این روزها نرم کننده های متعددی در بازار موجود است که برخی از انواع نرم کننده ها از نوعی هستند که نیازی به آبکشی ندارند و سرم های موی مخصوص با ایجاد مانعی دور ساقه مو از به هدر رفتن رطوبت پیشگیری می کنند و از موهای شما در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت می نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۱ ، ۱۱:۵۴
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم

آبکاری تابلو دکوری با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری بر روی تابلو دکوری

فانتاکروم، به عنوان جدیدترین استاندارد و روش آبکاری در سراسر جهان امکانات متعدد و فراوانی به ما می دهد و استفاده از آن مزایای متعددی به همراه خواهد داشت که از مهمترین آنها می توانیم به عدم محدودیت در طیف رنگی و عدم محدودیت در ابعاد جسم مورد نظر برای آبکاری اشاره نماییم. یکی دیگر از ویژگی های خارق العاده و منحصر بفرد دستگاه فانتاکروم، عدم نیاز به محیط کارگاهی است که این امکان را به ما می دهد تا در هر محیطی اقدام به انجام فعالیت نماییم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تابلو دکوری به خوبی توسط فانتاکروم، آبکاری شده و ظاهری بسیار زیبا به خود گرفته است و استفاده از آن باعث شده است تا محیط استفاده نیز ظاهر بسیار دلنشینی به خود بگیرد.

از مهمترین مزایای استفاده از این دستگاه می توانیم به عدم نیاز به محیط کارگاهی و سرعت بالای آن اشاره کنیم که به ما این امکان را می دهد تا در سریعترین زمان ممکن هر جسمی با هر اندازه و جنس ساختی را آبکاری کنیم و ظاهری خاص به آن ببخشیم.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری تابلو دکوری با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۱ ، ۱۱:۵۳
Amir esmaeilzadeh

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلبهره مندی از سرویس تبلیغات در گوگل، کمک بزرگی به رشد و درآمدزایی شما خواهد کرد اما این در صورتی است که بهینه سازی آن بطور کامل و اصولی انجام شده باشد. بطور کلی باید بدانید که روش های مختلفی برای قیمت گذاری تبلیغ در گوگل وجود دارد که برخی بصورت هوشمند، CPA را هدف قرار می دهند و همین جهت در این مقاله به بررسی نحوه کاهش هزینه CPA تبلیغات در گوگل خواهیم پرداخت.

 

هزینه CPA تبلیغات در گوگل چیست؟

به گفته گوگل، هزینه ای که تبلیغ کنندگان به ازای به دست آوردن هر مشتری می پردازند، که بر اساس تقسیم کل هزینه های نرخ تبدیل به تعداد تبدیل هایی که حاصل شده است، CPA گفته می شود. گوگل CPA را براساس نمره کیفی شما تعیین می کند. CPA نوعی نشانگر ROI کمپین تبلیغاتی شما نیز می باشد. بنابراین زمانی که شما بتوانید مقدار هزینه ای که برای این پارامتر می کنید را کاهش دهید، بازده بیشتری از سرمایه را برای این کار انجام داده اید، دریافت کنید.

نحوه کاهش هزینه CPA تبلیغات در گوگل

تعیین موقعیت جغرافیایی هنگام تبلیغ در گوگل

با عدم تعیین موقعیت جغرافیایی تبلیغات در گوگل، نرخ تبدیلتان را کاهش می دهید. به همین جهت بهترین روش کنترل آن، استفاده از گوگل آنلایتیکس به جهت بررسی نتیجه های دریافتی می باشد. با وجود این که شما با تعیین موقعیت جغرافیایی به نوعی ترافیک سایت خود را کاهش میدهید، اما می توانید از یکی از کارآمدترین روش های کاهش هزینه CPA تبلیغات گوگل استفاده کنید که منجر به افزایش ROI شما می شود.

بهبود نمره کیفی و Quality Score

باید بدانید، گوگل برای تعیین CPA به نمره کیفی تبلیغ شما توجه ویژه ای می کند. بنابراین با بهبود آن، می توانید هزینه CPA را کاهش دهید.

پارامترهای مختلفی جهت تعیین نمره کیفی شما مورد آنالیز قرار می گیرند، که یکی از آنها، نرخ ارتباط یا Relevancy است. بنابراین مهم است که شما جهت کاهش هزینه CPA تبلیغات گوگل به ساختار کمپین تبلیغاتیتان توجه داشته باشید به گونه ای که تا حد امکان از کلمات کلیدی مرتبط برای آنها استفاده کنید. در این صورت است که شما می توانید نرخ CTR را افزایش داده و در نتیجه نمره کیفیتان را بهبود دهید.

استفاده از توابع If تبلیغات در گوگل

بطور کلی تمامی کمپین های تبلیغ در گوگل، برای این که متوجه میزان اثربخشی استراتژی تبلیغاتی خود شوند، باید مسیر زیر را طی کنند:

  • تست
  • بهینه سازی
  • رفع مشکلات
  • تکرار

خوشبختانه افرادی که در زمینه بازارایابی تبلیغ در گوگل استفاده می کنند، می توانند از مزایای توابع IF استفاده نمایند. با استفاده از این توابع، تبلیغ کنندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که تبلیغشان تنها در شرایط دلخواهی که مد نظر آنهاست، نمایش داده می شود.

نکته ای که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید این است که انجام صحیح موارد گفته شده نیازمند تجربه بسیار بالایی می باشد به همین جهت مشاورین ثمین ادوردز آماده ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان در زمینه انجام صحیح تبلیغات در گوگل می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۱ ، ۱۱:۵۱
Amir esmaeilzadeh