معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

تبلیغات در گوگل

کاهش هزینه تبلیغات در گوگل و افزایش بازدهی آن همواره یکی از مهمترین بخش های بهینه سازی تبلیغ در گوگل و مدیریت صحیح تبلیغات گوگل ادوردز هست و با توجه به اهمیت آن در این مقاله به بررسی نحوه کاهش هزینه تبلیغات در گوگل خواهیم پرداخت.

 

نحوه کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

انتخاب درست مخاطبان تبلیغات در گوگل

در زمینه تبلیغات تفاوتی ندارد که از قصد تبلیغات گوگل ادوردز را دارید و یا به دنبال ایمیل مارکتینگ هستید، ضروری است تا قبل از راه‌اندازی کمپین، مخاطبانتان را بشناسید و تعیین کنید که می‌خواهید تبلیغتان برای چه گروهی از افراد نمایش داده شود.

کاهش هزینه به کمک بهینه سازی لندینگ پیج

از مهمترین پارامترها در کاهش هزینه‌های تبلیغ در گوگل افزایش نرخ تبدیل است یعنی افزایش تعداد کاربرانی که بعد از دیدن لندینگ پیج شما به مشتری تبدیل شوند نرخ تبدیل شما شدیدا بهبود خواهد کرد و این بدان معنی است که هزینه شما برای جذب مشتریان کاهش پیدا کرده است و برای انجام بهتر است سعی کنید در طراحی قسمت‌های مختلف صفحه فرود، از پارامترهایی استفاده کنید که برای کاربر واقعاً جذاب هستند.
از سوی دیگر طراحی درست لندینگ پیج باعث می شود تا بازدید ارگانیک بیشتری داشته باشید، توجه داشته باشید که هرچه که ارتباط تبلیغ و صفحه لندینگ شما بیشتر باشد، احتمال جذب کاربر و تبدیل وی به مشتری نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتخاب درست کلمه کلیدی

گوگل ادوردز نیز با توجه به امکاناتی که دارد، به شما این فرصت را می‌دهد که بهترین کلمه و یا عبارت را برای تبلیغات در گوگل انتخاب کنید. بسته به نوع کسب و کاری که دارید، هزینه این تبلیغات می‌تواند بسیار کم یا زیاد باشد. بنابراین سعی کنید کلمه‌ای را انتخاب نمایید که در عین کاهش هزینه تبلیغات در گوگل توسط کاربران سرچ شده و جذاب است. البته توجه داشته باشید که انتخاب این کلمات امری بسیار تخصصی است که نیازمند سالها تجربه می باشد به همین جهت بهتر است مدیریت تبلیغات خود را به دست متخصصین این رشته بسپارید. اگر قصد دارید سریع تر کمپین تبلیغات خود را بهینه نمایید می تواند از نظر و دانش متخصصین این رشته کمک بگیرید به همین جهت مشاورین تبلیغات در گوگل، ثمین با سالها تجربه آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۳۲
Amir esmaeilzadeh

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق نسوز خرم سوپر

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوقامدادصندوق ایرانیان با سال ها فعالیت موفقیت آمیز و انجام پروژه های متعدد، بانکی، دولتی و شرکتی از به عنوان بهترین شرکت ارائه خدمات گاوصندوق در تهران شناخته می شود که خدمات این مجموعه طیف گسترده ای از خدمات مربوط به گاوصندوق را در بر می گیرد. بازگشایی گاوصندوق نسوز خرم از پروژه های موفق شرکت امدادصندوق می باشد که در ادامه به بررسی کامل آن پرداخته ایم.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

از مهمترین نکاتی که در خصوص بازگشایی گاوصندوق باید بدانید این است که بازکردن گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند بهره گیری از تجهیزات و ابزارآلات بخصوص می باشد که تیم امدادصندوق بهره مند از مهمترین تجهیزات و ابزارآلات می باشد و در پروژه بازگشایی گاوصندوق نسوز خرم از بهترین آنها استفاده شده است.

۰۹۱۲۲۱۴۲۶۲۸

بازگشایی گاوصندوق خرم

خرم از با سابقه ترین تولیدکنندگان گاوصندوق در کشور و از تولیدکنندگان گاوصندوق های لوکس، زیر ویترینی و هتلی، سوپر آلیاژی، دژ، دولوکس و سوپر می باشد که با توجه به طیف گسترده مشتریان خود در ساخت گاوصندوق های خود از باکیفیت ترین قطعات و متریال استفاده می کند و هرگونه بازگشایی غیراصولی آن نتیجه ای جز از بین رفتن و تخریب گاوصندوق نخواهد داشت.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق خرم

تیم بازگشایی گاوصندوق خرم امدادصندوق، با بهره گیری از تجهیزات و ابزارآلات مخصوص توانایی بازکردن گاوصندوق خرم صرف نظر از نوع و مدل آن در سریع ترین زمان ممکن را دارند. متخصصین بازگشایی گاوصندوق خرم امدادصندوق، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به تعمیرات گاوصندوق خود کنید. بهره گیری از دانش و تجربه تعمیرکاران امدادصندوق این امکان را به شما می دهد تا با خیالی آسوده بدون آسیب رسیدن به سایر بخش های گاوصندوق، تعمیرات را با بهترین کیفیت انجام دهید.

آشنایی با خدمات شرکت امدادصندوق

شرکت امداد صندوق ایرانیان، از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات گاوصندوق در سراسر کشور می باشد با انجام موفق پروژه های بی شمار دولتی، بانکی، شرکتی و یا خصوصی با بهترین و بالا ترین کیفیت ممکن در زمینه های تعمیرات گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر در تمامی ایام هفته آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

به جهت آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه باید بدانید، تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت ممکن انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

آشنایی بیشتر با خدمات امدادصندوق

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۳۱
Amir esmaeilzadeh

کمپ ترک اعتیاد

اعتیاد به هروئین و مخدرهای دارویی

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، کمپ ترک اعتیاد لاکچریبه گفته وزارت بهداشت و خدمات انسانی، اعتیاد به مواد مخدر در سراسر جهان به سطح همه گیر رسیده است. میزان مصرف بیش از حد مواد مخدر از سال ۱۹۹۹ تقریباً چهار برابر شده است. مواد مخدر، شامل مسکن‌ های تجویز شده توسط پزشک و هروئین است که فقط در ایالات متحده سالانه حدود ۱۵۰۰۰۰ نفر را در اثر اوردوز (مصرف بیش از حد) به کام مرگ می‌ کشاند. در یک روز معمولی، ۳۹۰۰ نفر شروع به مصرف غیرپزشکی مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک می کنند، ۵۸۰ نفر شروع به مصرف هروئین و ۷۸ نفر بر اثر اوردوز جان خود را از دست می دهند به همین جهت در این مقاله به بررسی اعتیاد به هروئین و مخدرهای دارویی خواهیم پرداخت.

با وجود این، سالانه بیش از ۶۵۰۰۰۰ مسکن مخدر تجویز می شود. از ۲۱٫۵ میلیون نوجوان و بزرگسال آمریکایی که در سال ۲۰۱۴ به اختلال مصرف مواد مبتلا بودند، ۱٫۹ میلیون به مسکن های تجویز شده توسط پزشک و ۵۸۶۰۰۰ نفر به هروئین اعتیاد پیدا کرده بودند. تعداد افراد مبتلا به اعتیاد به هروئین در کنار در دسترس بودن مسکن‌های مخدر تجویز شده توسط پزشک در حال افزایش است.

اعتیاد به هروئین و مخدرهای دارویی

نسخه هایی که بر پایه مواد مخدر تجویز می شود با خطر رایج اعتیاد همراه است. هر دو ویکودین و اکسی کانتین، دو مورد از رایج ترین مسکن های مخدر هستند که به عنوان مسکن های جایگزین غیر اعتیادآور به بازار عرضه شدند. پزشکان امروزی می دانند که تجویز چنین داروهایی نادرست است، اما در جامعه ای که تحمل درد برای مردم آن دشوار است، این داروها هنوز تجویز می شوند.

اگر فردی بطور منظم این مسکن های مخدر را به منظور درمان دردهای مزمن در مدت طولانی مصرف کند، این احتمال وجود دارد که او به این ماده اعتیاد جسمی پیدا کند. همین امر ممکن است منجر به افزایش میزان مصرف و ابتلا به اختلال مصرف در طول مدت تجویز شود. پزشکان معمولاً به مدت طولانی اکسی کانتین را برای بیمار تجویز نمی کنند. حتی اگر قرار بر این باشد که فردی از یک مسکن مخدر به طور استفاده کند، ممکن است بیماران با کمبود پول مواجه شوند و به جایگزین ارزان‌تری برای مصرف مواد مخدر نامبرده شده روی آورند.

اعتیاد به هروئین و مخدرهای دارویی

اعتیاد به هروئین و مخدرهای دارویی

ابتلا به اعتیاد به هروئین از طریق مصرف مسکن های مخدر

مصرف مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک دروازه ای برای مصرف هروئین است. فردی که مبتلا به اعتیاد شده ممکن است در نتیجه یک مراجعه به مطب پزشک برای کنترل درد به این بلا گرفتار شده باشد، یا ممکن است شروع به خوددرمانی با مسکن های مخدری که توسط پزشک تجویز می شود کنند. در صورتی که به دلیل قطع مصرف یک دارو توسط پزشک یا تمام شدن پول، مواد مخدر به صورت قانونی در دسترس نباشند، برخی از افراد مبتلا به اعتیاد برای رفع نیازهای خود به مصرف هروئین روی می آورند

تقریباً از هر چهار فرد مبتلا به اعتیاد، سه نفر قبل از شروع مصرف هروئین، مبتلا به سوء مصرف مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک سوء بوده اند. احتمال مصرف هروئین در افرادی که مسکن مصرف می کنند ۱۹ برابر بیشتر از افرادی است که قبلاً از مسکن های مخدر استفاده نکرده بودند.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

هروئین ارزان و به راحتی قابل دسترسی است

هروئین مرجعی منطقی برای افرادی است که مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر هستند اما توانایی خرید مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک را ندارند. در یک مطالعه کیفی که در سال ۲۰۱۴ از دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن انجام شده است، ۵۴ فرد مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر مصرف هروئین را در نتیجه تجویز مسکن مخدر گزارش کردند. اکسی کانتین، به عنوان رایج ترین مسکن مخدر که منجر به مصرف هروئین شده است نام برده شد. دلیل اصلی که مصاحبه شوندگان برای شروع مصرف هروئین خود عنوان کردند قیمت آن بود: یک دوز اکسی کانتین هشت برابر بیشتر از یک دوز هروئین هزینه دارد.

دسترسی به هروئین نیز به طور قابل توجهی آسانتر از مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک است. همان گروه آزمایش گزارش داد که دسترسی فوری به هروئین داشتند، اما باید یک ساعت یا بیشتر برای درمان متادون یا سوباکسون، که دو روش رایج برای کاهش اعتیاد به هروئین هستند، زمان صرف کنند. علاوه بر این، مطالعه ای که توسط مرکز روستایی پنسیلوانیا انجام شد به این نتیجه رسید که خرید یک دوز هروئین نسبت به خرید یک بطری شراب ارزان تر و آسان تر است.

مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک و هروئین مشابه هستند

داروهای مسکن شبه مخدر مانند ویکودین و اکسی کانتین، مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) هستند و در داروخانه های محلی توزیع می شوند. هروئین، با این حال، یک ماده غیرقانونی است. به ظاهر، مسکن های مخدر نمی توانند متفاوت تر ظاهر شوند، اما در واقع آنها تقریباً همان مواد مخدر هستند.

هر دو از یک گیاه مشتق شده اند، پاپاور سومنیفروم یا خشخاش. هر دو به گیرنده های مشابهی در مغز متصل می شوند و مواد شیمیایی مشابهی را در جریان خون آزاد می کنند و اثرات مشابهی ایجاد می کنند. آنها حتی از لحاظ میزان مولکولی شبیه یکدیگر هستند. هروئین در ابتدا به عنوان یک داروی جایگزین “غیر اعتیادآور” برای یک ماده مخدر دیگر، مورفین، فروخته می شد، مانند اکسی کانتین که زمانی به عنوان یک جایگزین “غیر اعتیادآور” برای اکسی کدون به بازار عرضه شد. مسلماً زمانی که مصرف کنندگان به اصل دارو دسترسی ندارند، به دنبال یک ماده تقریباً مشابه با آن هستند.

اعتیاد به هروئین و مخدرهای دارویی

اعتیاد به هروئین و مخدرهای دارویی

مصرف کنندگان معمولی امروز

چه کسانی قربانی سوء مصرف مواد مخدر می شوند؟

افراد بالای ۴۰ سال بیشتر از سایر افراد مسکن‌ های مخدر مصرف می‌کنند و زنان بیشتر از مردان مسکن‌ های تجویز شده توسط پزشک مصرف می‌ کنند. در واقع، مصرف بیش از حد مسکن های مخدر در زنان از سال ۱۹۹۹ بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. به طور مشابه، تعداد اوردوز ها در مردان در همان دوره ۲۶۵ درصد افزایش یافته است. در حالی که مرگ و میر ناشی از اوردوز مواد مخدر در میان مردان شایع تر است، این موضوع نگرانی فزاینده ای برای زنان به شمار می رود. فرد مصرف کننده هروئین، ​​ابتدا از ۲۳ سالگی شروع به مصرف می کند و احتمالاً در مناطق مرفه نیز زندگی می کند. این مصرف کنندگان معمولاً از طریق تجویز قانونی و پزشکی داروهای مسکن به سمت هروئین هدایت می شوند.

یک فرد مبتلا به اعتیاد به هروئین یا مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک، یک فرد دیگر در جامعه دیگری نیست. آنها همسایگان، دوستان و خانواده ما هستند. این اعتیاد از مرزهای اقتصادی و نژادی عبور می کند. در صورتی که شما یا یکی از عزیزانتان با اعتیاد به مسکن های مخدر و یا هروئین دست و پنجه نرم می کنید، حتما به کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، مراجعه کرده و اقدام به بستری شدن در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی کنید. کارشناسان ما در کمپ ترک اعتیاد لاکچری جمشیدیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. عزم خود را جزم کرده و برای رهایی از چنگال اعتیاد به هروئین همین امروز با متخصصان و کارشناسان ما در کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۹
Amir esmaeilzadeh

کلینیک ترک اعتیاد

متادون چه مدت در بدن می ماند؟

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: نیمه عمر متادون وابسته به دوز مصرفی شما به مدت 8 الی 59 ساعت در بدن مصرف کننده می باشد و مدت زمانی که مصرف متادون در آزمایشات قابل تشخیص است بسته به نوع آزمایش دارد که در ادامه به بررسی موضوع متادون چه مدت در بدن می ماند؟ می پردازیم.

حتما مطالعه کنید: متادون چیست؟

متادون چه مدت در بدن می ماند؟

 مصرف متادون تا 7 روز بعد از مصرف در آزمایش ادرار قابل تشخیص است

 مصرف متادون تا 90 روز بعد از مصرف در آزمایش مو قابل تشخیص است

 مصرف متادون طی 10 دقیقه پس از استفاده تا 10 روز بعد از مصرف در آزمایش بزاق قابل تشخیص است

 مصرف متادون تا 2.5 روز بعد از مصرف در آزمایش خون قابل تشخیص است که بهترین زمان انجام آزمایش سه ساعت بعد از مصرف آن می باشد

متاسفانه یکی از موارد مصرف این شبه مخدر، به عنوان نگهدارنده است برای ترک تریاک و ترک هروئین. اما باید بدانید که هرگونه مصرف متادون باعث ایجاد وابستگی و اعتیاد در مصرف کننده می شود به همین منظور، هیچ عنوان استفاده از این شبه مخدر را جهت ترک اعتیاد پیشنهاد نمی کنیم. روش درمان و ترک اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد کشور، بدون استفاده از شبه مخدرهایی همچون متادون و ب2 می باشد.

متادون چیست و چه کاربردی دارد؟

متادون شبه مخدر صنعتی است و به گیرنده های افیونی مغز متصل شده و اثرات مشابه سایر مخدرها ایجاد خواهد کرد. با این وجود، این شبه مخدر احساس خوشحالی و سرخوشی که مواد افیونی غیرشیمیایی ایجاد می کنند را به وجود نخواهد آورد و سوء مصرف آن می تواند منجر به وابستگی روانی و جسمی شود که تنها راه مقابله با آن ترک متادون تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی در مرکز ترک اعتیاد آکسون می باشد.

متادون چه مدت در بدن می ماند؟

متادون چه مدت در بدن می ماند؟

چرا افراد به متادون اعتیاد پیدا می کنند؟

برخلاف این واقعیت که متادون مانند سایر مواد مخدر، اثرات زیادی را نشان نمی دهد، هنوز هم می تواند برای مصرف کنندگان خوشایند باشد که این باور غلط سبب مصرف خودسرانه و سوء مصرف متادون می شود. مصرف این شبه مخدر می تواند موارد زیر را در پی داشته باشد:

 تغییر حسی-ادراکی: تغییر در الگوی محرک های حسی و به دنبال آن پاسخ غیر عادی به چنین محرک ها (بینایی، لامسه، بویایی) محرومیت حسی در بیماران می تواند منجر به اضطراب، افسردگی، پرخاشگری، توهم و واکنش های روان پریشی شود.

 عدم احساس درد

 خواب آلودگی

 سبکی سر

 سرگیجه

 تسکین

عوارض مصرف متادون

سوء مصرف متادون عوارض بی شماری برای مصرف کننده به همراه دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

 کاهش تدریجی توانایی های ذهنی و جسمی

 ایست قلبی

 افت گردش خون

 پوست سرد و مرطوب

 کما

 یبوست

 تنگ شدن مردمک چشم

 تشنج

 کاهش ضربان قلب

 کاهش رفلکس ها

 ایجاد مشکل در تمرکز

 خشکی دهان

 گرگرفتگی صورت

 شل شدگی عضلات

متادون چه مدت در بدن می ماند؟

متادون چه مدت در بدن می ماند؟

 سردرد

 مشکلات پوستی از جمله کهیر

 حساسیت بیش از حد

 عدم توانایی تخلیه کامل مثانه

 حالت تهوع

 مصرف بیش از حد دارو

 تجمع مایعات در ریه (ششها)

 کاهش تنفس

 مشکلات خواب

 گیجی

 تعریق زیاد

 مرگ

ترک متادون

ترک متادون

ترک متادون

در این مقاله به بررسی یکی از اصلی ترین سوالات بیماران از مشاورین کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی آکسون، مبنی بر اینکه متادون چه مدت در بدن می ماند؟ پرداختیم، اما نکته ای که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید این است که نیمه عمر متادون در مقایسه با دوام خواص تسکین دهنده آن بسیار طولانی تر است. این امر موجب می شود تا ترک متادون برای مصرف کننده آن دشوارتر شود. به همین دلیل سم زدایی فوق سریع برای بیماران اعتیاد به متادون پیشنهاد نمی شود. در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد آکسون، ترک متادون به روش سم زدایی تدریجی طی دوره ۷ تا 10 روز انجام می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۹
Amir esmaeilzadeh

ریباندینگ

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

ریباندینگ، ریباندینگ مو: ریباندینگ، از موثرترین و بهترین روش های صافی مو است که انجام درست آن نیازمند مراجعه به کلینیک صافی مو می باشد و ضروری است که تحت نظر کارشناسان انجام بگیرد اما ماندگاری و حفظ سلامت مو بعد از انجام، بسیار با اهمیت است به همین جهت در این مقاله به بررسی مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

پس از انجام فرآیند ریباندینگ مو، باید با مراقبت بیشتری از موهای خود مراقبت کنید. ریباندینگ باعث ضعیف شدن موهای شما می شود و به همین دلیل بعد از ریباندینگ با مشکلات زیادی مواجه می شود. برای آگاهی از اقدامات احتیاطی که برای محافظت از موهای خود پس از ریباندینگ مو باید انجام دهید. ریباندینگ فرآیندی است که در آن پیوندهای شیمیایی موهای شما شکسته می شود و سپس محلولی که استفاده می شود موهای شما را صاف می کند.

پیوندهای مو بطور دائمی تغییر می کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد پس از انجام آن دچار ریزش مو و سایر مشکلات می شوند. این درمان برای موهای شما خشن است و بنابراین باید اقدامات احتیاطی زیادی را پس از آن انجام دهید.

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

پس از انجام ریباندینگ باید با مراقبت بیشتری از موهای خود مراقبت کنید. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین نکات خواهیم پرداخت.

از آب داغ اجتناب کنید

هرگز موهای خود را با آب داغ نشویید. حتی آب گرم برای شستشوی مو پس از ریباندینگ توصیه نمی شود.

موهای خود را حالت دهید

حالت دادن به موهای ریباند شده ضروری است. هر زمان که مجبور به بیرون رفتن از منزل هستید از نرم کننده های حالت دهنده استفاده کنید. در استفاده از نرم کننده ها تردید نکنید و آن را محدود نکنید زیرا برای داشتن موهایی سالم پس از ریباندینگ باید سخاوتمندانه از آنها استفاده کنید.

از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید

حداقل یک بار در ماه از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا باقیمانده شامپو و نرم کننده ای را که بطور منظم استفاده می کنید تمیز کنید.

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

مراقبت های مو بعد از انجام ریباندینگ

از شانه دندانه پهن استفاده کنید

هنگام شانه کردن موهای خود از شانه دندانه دار استفاده کنید و از برس استفاده نکنید زیرا ممکن است به موهای شما آسیب برساند.

از بستن مو و سشوار خودداری کنید

حداقل در ماه اول موهای خود را نبندید زیرا می تواند به میزان زیادی به موهای شما آسیب برساند. این آسیب ها نیز می توانند جبران ناپذیر باشند. از استفاده از سشوار خودداری کنید. هر زمان که موها را می شویید اجازه دهید بطور طبیعی خشک شوند.

یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید

سعی کنید حداقل یک بار در روز یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید. روی میوه ها و سبزیجات تمرکز کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است از خوردن غذاهای ناسالم پرهیز کنید. مصرف پروتئین خود را افزایش دهید، زیرا این امر به نفع موهای شما و حفظ سلامت آن نیز می باشد.

بدون شک، ریباندینگ، موهایی فوق العاده ابریشمی و صاف به شما هدیه می دهد، درست مانند آنچه در تبلیغات می بینید. اما، در حقیقت، این امر موهای شما را شکننده می‌کند و اگر مراقبت مناسبی نداشته باشید، می‌تواند جایگزینی برای شما باقی بگذارد و موهای خود را از دست خواهید داد و این غیر قابل برگشت خواهد بود. به همین جهت ضروری است تا ریباندینگ را در کلینیک صافی مو و تحت نظر متخصصین انجام دهید تا بدون بروز هیچگونه مشکل لذت داشتن موهایی ابریشمی را تجربه نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۷
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم

آبکاری مجسمه بتنی شیر با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری رنگی بر مجسمه بتنی شیر

فانتاکروم، به عنوان جدیدترین و بهترین استاندارد آبکاری در سراسر جهان به واسطه مزایای متعددی که نسبت به روش های سنتی آبکاری دارد. دستگاه فانتاکروم، این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم تمامی اجسام با هر ابعاد و جنس ساختی را به سادگی طی کوتاه ترین مدت آبکاری کنیم و ظاهری بسیار متفاوت به آن ببخشیم.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ماکت فلزی خودرو به خوبی آبکاری شده و ظاهری بسیار زیبا به خود گرفته است. توانسته جایگاه ویژه ای میان صنعتگران پیدا کند که از مهمترین آنها می توانیم به عدم محدودیت در طیف رنگی و امکان انجام آبکاری با افکت های متعدد اشاره کنیم.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری مجسمه بتنی شیر با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور،خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۲۶
Amir esmaeilzadeh