معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

بهینه سازی تبلیغات در گوگل با آنالیتیکس

سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰ ب.ظ

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلاستفاده از سیستم گوگل ادوردز، می تواند باعث رشد انفجاری فروش و بازاریابی شما شود اما تجربه آن نیازمند بهینه سازی اصولی تبلیغ در گوگل می باشد و بهینه سازی اصولی نیازمند تحلیل دقیق آمار و ارقام می باشد به همین جهت در این مقاله به بررسی بهینه سازی تبلیغات در گوگل با آنالیتیکس خواهیم پرداخت.

 

استفاده از گوگل آنالیتیکس، می تواند تاثیر بسزایی در بهینه سازی تبلیغات داشته باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بهینه سازی تبلیغات در گوگل با آنالیتیکس

به کمک ابزار آنالیتیکس، می توانید مشکلات صفحات خود را کشف کنید و برای اصلاح آنها لیستی کاملا مشخص از مواردی که نیاز به بازاریابی مجدد دارند را مشخص کنید. از سوی دیگر به کمک قابلیت Smart List می توانید به کاربرانی که وارد سایت شما شده اند اما به مشتری تبدیل نشده‌اند دست پیدا کنید.

کدام کمپین گوگل ادز، کلمه کلیدی یا تبلیغات، تعامل بیشتری برای شما فراهم کرده است؟

استفاده از گوگل آنالیتیکس تحلیل مفصل‌تری از چگونگی ارتباط کاربر با سایت‌ شما و کلمه کلیدی‌ که باعث ورود آنها به سایت شما شده است ارائه می دهد که به عملکرد شما در راستای چگونگی تبلیغات کمک بسیاری خواهد کرد. بخش New Session این ابزار این امکان را به شما می دهد تا کلمات کلیدی که کاربر جدید به سایت شما اضافه می کند را پیدا کنید و بر آنها نظارت داشته باشید.

شناخت این کاربران به شما کمک می کند تا چگونه بر مشتریان خود تاثیر بگذارید. همچنین کلمه کلیدی‌هایی که می‌توانید از آن نتیجه بهتری بگیرید در این بخش شناسایی می‌شوند و می‌توانید تمرکزتان را معطوف به آن موارد کنید.

افزایش اثر گذاری تبلیغ در گوگل به کمک آنالیتیکس

تبلیغات خود را بصورت Auto-tag تنظیم کنید

زمانی که تبلیغات شما بصورت Auto-tag قرار بگیرند، آمار و نتیجه دقیق تری در آنالیتیکس خواهید داشت و می توانید مخاطبین خود را با دقت بالاتری بررسی و تحلیل نمایید.

درک بهتری از مخاطب هدف‌تان در گوگل ادز به دست آورید

به کمک آن می تواند درک و شناخت بهتری از مخاطبان خود داشته باشید و رفتارهای آنها را بخش‌بندی کنید. برای این کار بهتر است برای هر نوع از کاربر، لندینگ پیج و پیام مخصوص در سایت‌تان به جا بگذارید تا آن‌ها را در سایت خود نگه دارید و در نهایت به یک مشتری تبدیل‌شان کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه بهینه سازی تبلیغات در گوگل با آنالیتیکس پرداختیم و گفتیم آمار و ارقام ویژه در تبلیغات در گوگل را با کمک گزارشات مورد علاقه‌تان از آنالیتیکس پیدا کنید. منظور از گزارشات مورد علاقه‌تان همان‌هایی است که در نهایت به فروش یا تعامل بیشتر در سایت‌تان منجر می‌شود. بهتر است تمرکزتان را بیشتر از پیش بر روی این موارد معطوف کنید. اما باید توجه داشته باشید انجام حرفه ای موارد گفته شده و بهره گیری از آنها نیازمند تجربه فراوان در این زمینه می باشد به همین جهت مشاورین ثمین ادوردز آماده ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان در زمینه انجام صحیح تبلیغات در گوگل می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی