معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

پروتئین تراپی مو

فواید پروتئین تراپی مو

ریباندینگ، پروتئین تراپی موبرای صافی مو روش های متعددی همچون ریباندینگ، صافی و احیاء مو و پروتئین تراپی مو وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارند و انجام آن ها نیازمند موهای خاصی می باشد در این مقاله به بررسی فواید پروتئین تراپی مو خواهیم پرداخت اما دانستن اینکه آیا موهای شما نیازمند پروتئین تراپی هستند نیازمند بررسی و تشخیص کارشناسی می باشد که به همین جهت مشاورین کلینیک صافی مو لیلاشمسایی همراه شما خواهند بود.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی مو

فواید پروتئین تراپی مو

فواید پروتئین تراپی مو

علائمی که نشان می دهد موهای شما به درمان پروتئینی نیاز دارند

قبل از اینکه به دنبال مناسب ترین درمان پروتئین مو برای موهای خود باشید، ممکن است از خود بپرسید: “آیا موهای من اصلا به پروتئین نیاز دارند؟” این یک سوال عالی برای شروع است – پروتئین تراپی – همیشه مورد نیاز نیست.

بسیاری از مردم فکر می کنند که داشتن موهای خشک نشان می دهد که موهای شما به پروتئین بیشتری نیاز دارند. با این حال، خشکی مو به تنهایی دلیل خوبی برای درمان موهای شما با پروتئین نیست. اگر موهای شما خشک است، ابتدا یک نرم کننده مبتنی بر نرم کننده را امتحان کنید تا رطوبت را بازگردانید. فقط اگر این کار موثر نبود، باید پروتئین تراپی را شروع کنید. در اینجا ۵ علامت وجود دارد که نشان می دهد موهای شما برای درمان به پروتئین نیازدارند که عبارتند از:

فواید پروتئین تراپی مو

فواید پروتئین تراپی مو

کاهش خاصیت ارتجاعی

یکی از نشانه های واضحی که نشان می دهد موهای شما ممکن است به پروتئین تراپی نیاز داشته باشد، از دست دادن خاصیت ارتجاعی آن است.

این ترفند کوچک را امتحان کنید:

یک تار کوچک از موهای خود را بردارید و به آرامی آن را بکشید. اگر تار بعد از کشیده شدن به حالت طبیعی خود برنگردد، یا بدتر از آن – شکسته می‌شود، به احتمال زیاد باید پروتئین تراپی مو را انجام دهید.

موهای رنگ شده

به احتمال زیاد، اگر موهای شما مقدار زیادی رنگ مو دیده است، می تواند کمی پروتئین بیشتری مصرف کند. موهای رنگ شده بسیار متخلخل هستند و حتی بیشتر از موهای طبیعی در معرض آسیب هستند. یک درمان پروتئینی به تقویت موهای رنگ شده و کمک به حفظ تارهای موی سالم و قوی کمک می کند.

شکستن و ریزش مو

در حالی که از دست دادن ۱۰۰ تار در روز کاملا طبیعی است و نباید زنگ خطری را به صدا درآورد، ریزش بیش از حد می تواند نشانه ای از کمبود پروتئین باشد. به خصوص، اگر این مو از ریشه نباشد (حباب سفید نداشته باشد). این بدان معنی است که موهای شما به راحتی می شکند و ممکن است لازم باشد برای تقویت آن به درمان های پروتئین روی بیاورید.

موهای شما شل و تار است

سر و کار داشتن با موهای صاف، شل یا تار، نشانه دیگری است که نشان می دهد ممکن است موهای شما به مقداری پروتئین نیاز داشته باشد. پروتئین به احیاء موها کمک می‌کند و باعث می‌شود موهای شما به‌طور مشهودی کمتر دچار افتادگی شوند.

حتما مطالعه کنید: صافی و احیاء مو

تخلخل بالا

اگر موهای شما بسیار متخلخل است، احتمالاً شکاف و پارگی در تارها وجود دارد که آن را آسیب پذیرتر می کند.

از آنجایی که این نوع مو اغلب آب زیادی را جذب می کند، گره خوردن و موخوره ممکن است تجربه ای آشنا باشد. درمان پروتئینی به موهای متخلخل کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنند و این شکاف ها را ببندند. مطمئن نیستید که موهای شما متخلخل است؟ در اینجا یک آزمایش کوچک وجود دارد:

یک تار از موهای خود را در یک کاسه کم عمق آب قرار دهید. اگر مو فرو برود، پس بسیار متخلخل است. اگر هنوز مطمئن نیستید که موهایتان به تقویت پروتئین نیاز دارد یا خیر، مشاورین کلینیک صافی مو و ریباندینگ لیلاشمسایی آماده همراهی شما عزیزان هستند.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

پروتئین تراپی مو

فواید پروتئین تراپی مو

فواید پروتئین تراپی مو

بیایید روشن کنیم که پروتئین تراپی مو در واقع چیست

به بیان ساده، موهای ما ساخته شده از پروتئین هستند. پروتئینی به نام کراتین اکثر رشته های مو را تشکیل می دهد و آن را سالم، قوی و پر از خاصیت ارتجاعی نگه می دارد. اما با آسیب های ناشی از حالت دادن و نگهداری، آلودگی هوا، رنگ کردن و موارد دیگر باعث از بین رفتن آن می شود.

برخی از انتخاب‌های سبک زندگی و رژیم غذایی نیز می‌تواند منجر به کمبود کلی کراتین در بدن شما شود. از آنجا که حفظ یک رژیم غذایی متعادل و غنی از پروتئین برای رشد موی سالم ضروری است و عدم مصرف پروتئین کافی می تواند به ریزش مو کمک کند. ترکیبی از رژیم غذایی نامناسب و آسیب های ناشی از حالت دادن به موهای شما باعث شکستن تارهای مو می شود و باعث می شود موهای شما ناراضی به نظر برسد. این زمانی است که ممکن است به کمک پروتئین تراپی مو نیاز داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۴۴
Amir esmaeilzadeh

کلینیک ترک اعتیاد

اختلال اضطراب چیست؟

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: باید بدانید که اضطراب با احساسات عادی، عصبی بدون یا نگران بودن بکلی تفاوت دارد و معنای آن ترس بیش از حد و معمولاً غیرمنطقی است. احساس اضطراب در افراد مبتلا به اختلال اضطرابی نه تنها از بین نمی رود بلکه ممکن است با گذشت زمان بدتر شود. به همین جهت شناخت و آگاهی از آن می تواند کمک بسیاری به شما کند به همین جهت در این مقاله به بررسی اختلال اضطراب چیست؟ خواهیم پرداخت.

اختلال اضطراب چیست؟

اگرچه استرس طبیعی ممکن است باعث ترس فرد از یک موقعیت شود، فرد مبتلا به اضطراب ممکن است ترس و اجتناب از یک موقعیت را که خطر کمی دارد و یا اصلاً تهدید کننده نیست، تجربه کند. عموما اختلال اضطراب با احساسات طبیعی خشم و یا نگرانی بسیار تفاوت دارد و شامل ترس بیش از حد و غیرمنطقی می باشد.

انواع اختلالات اضطرابی

احساس اضطراب در افراد مبتلا به اختلال اضطرابی نه تنها از بین نمی رود بلکه ممکن است با مرور زمان بدتر شود.

اختلال اضطرابی، علائم مختلفی دارد که این علائم می تواند تاثیرات متعددی بر فعالیت های روزانه مانند شغل، مدرسه و روابط بیمار بگذارد. انواع مختلفی از اختلالات اضطرابی وجود دارد، از جمله اختلال اضطراب فراگیر، اختلال هراس که هر یک از این اختلالات، ترس و علائم منحصر به فرد خود را دارد.

اختلال اضطراب فراگیر

بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، درطی فعالیت های روزمره خود، اضطراب شدیدی را نشان می دهند که روزانه تقریبا به مدت حداقل 6 ماه طول خواهد کشید.

این نوع اضطراب، از عوامل مختلفی مثل سلامت شخصی، کار، تعاملات اجتماعی و شرایط زندگی روزمره ایجاد شود. اضطراب فراگیر باعث ایجاد مشکلات قابل توجهی در تعاملات اجتماعی، مدرسه و شغل فرد می شود و برخی از مهمترین علائم اختلال اضطراب فراگیر عبارتند از:

 خستگی زودرس از لحاظ ذهنی و جسمی

 تلاش برای کنترل احساس نگرانی

 مشکل در تمرکز

 مشکلات خواب

 تحریک پذیری

 تنش عضلانی

 کج خلقی

اختلال اضطراب چیست؟

اختلال اضطراب چیست؟

اختلال اضطراب اجتماعی

بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی، بطور کلی از موقعیت های اجتماعی ترس و هراس دارند که ممکن است خودشان از این مسٸله احساس شرمندگی کنند. آنها نگران آن هستند که اقدامات مرتبط با اضطراب آنها توسط دیگران منفی تلقی شود و باعث شود که فرد احساس خجالت کند. این نگرانی اغلب باعث می شود افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی از حضور در مکان های عمومی یا رویداد های اجتماعی اجتناب کنند. بیماران مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی ممکن است از موارد زیر ترس داشته باشند:

 فضاهای بسته

 فضاهای باز وسیع

 حمل و نقل عمومی

 رفتن در مکان های شلوغ

 به تنهایی از خانه بیرون آمدن

اختلال هراس یا وحشت زدگی

بیماران اختلال هراس، دچار حملات ناگهانی و مکرر می شوند که بطور معمول این حملات، چند دقیقه یا بیشتر طول می کشد. حملات پانیک با ترس از دست دادن کنترل طبقه بندی می شوند، حتی زمانی که هیچ خطر واقعی وجود ندارد. افراد مبتلا به اختلال هراس اغلب سعی می کنند با اجتناب از مکان ها، موقعیت ها یا رفتارهایی که به حملات پانیک منجر می شوند، از هرگونه حمله اضطرابی در آینده جلوگیری کنند. یک فرد مبتلا به اختلال هراس ممکن است دلسرد و ناامید شود زیرا قادر به انجام کارهای معمولی خود از قبیل رفتن به محل کار، رفتن به فروشگاه مواد غذایی یا حتی رانندگی کردن نیست. درمان اضطراب به افراد در جلوگیری از حمله اضطرابی کمک خواهد کرد. علائم اختلال هراس ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 لرزش یا لرزیدن

 احساس سرنوشت حتمی

 احساس خارج از کنترل بودن

 تنگی نفس، احساس خفگی

افزایش ضربان قلب و تعریق

فوبیای خاص

فوبیا، ترس شدید یا نفرت از برخی اشیا یا شرایط خاص است.

اگرچه برخی از موقعیت ها ممکن است جزء ترس های منطقی به شمار روند، اما فردی که دارای اختلال اضطراب هراسی خاص است، دارای میزانی از ترس است که با خطر واقعی ناشی از موقعیت یا شیء مطابقت ندارد. علائم فوبیای خاص ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 نگرانی غیرمنطقی یا بیش از حد در مورد یک شیء یا موقعیت ترسناک

 اجتناب از شیء یا موقعیت ترسناک

 اضطراب شدید هنگام روبرو شدن با موقعیت ترسناک

 تنگی نفس

 تعریق و افزایش ضربان قلب

 هراس های رایج شامل ترس از پرواز، ارتفاع، حیوانات خاص، مشاهده خون یا تزریق آمپول است.

کلینیک ترک اعتیاد

اختلال اضطراب چیست؟

اختلالات اضطرابی طولانی مدت

برخی از انواع دیگر اختلالات اضطرابی وجود دارند که وقتی فردی به این نوع اختلال مبتلا می شود برای مدت طولانی با فرد باقی می مانند. بسیاری از انواع اضطراب های طولانی مدت از دوران کودکی شروع شده و تا بزرگسالی ادامه می یابد.
نمونه هایی از اختلالات اضطرابی بلند مدت عبارتند از:

 آگورافوبیا، ترس از حمله پانیک در یک مکان عمومی که تصور می کنند فرار کردن امری شرم آور یا دشوار است.

 اضطراب ناشی از ابتلا به یک بیماری. به طور کلی این اضطراب در زمان ابتلا به بیماری هایی مانند بیماری های قلبی ایجاد می شود.

علل اختلالات اضطرابی

اختلالات اضطرابی ممکن است از طریق تجربیات زندگی مانند حوادث آسیب زا ایجاد شوند، اما ژنتیک نیز در ای زمینه نقش مهمی را ایفا می کند. برای برخی از افراد، اضطراب ممکن است با مسائل اساسی بهداشتی مرتبط باشد. برای برخی از افراد، اضطراب ممکن است با یک بیماری زمینه ای مانند بیماری قلبی، دیابت، سوء مصرف مواد، سندرم روده تحریک پذیر، ترک الکل یا مواد مخدر و مشکلات تیروئید مرتبط باشد. اگرچه اضطراب علت های مختلفی دارد، اما محققان دقیقاً نمی دانند علت اصلی ایجاد این اختلال در افراد چه چیزی است. مانند بسیاری از انواع اختلالات روانی، آنها از ترکیب تغییرات شیمیایی در مغز و همچنین استرس های محیطی و ژنتیک نشات می گیرند.

علائم اختلالات اضطرابی

بیمار مبتلا به اختلال اضطرابی، ضربان قلب سریع و تنفس به همراه تعریق را تجربه می کند. ممکن است احساس سنگینی و سفتی در قفسه سینه داشته باشد و نفس کشیدن برای او دشوار شود. هنگامی که با یک رویداد و یا عوامل استرس زای احتمالی روبرو می شویم، یک واکنش زنجیره ای بیولوژیکی وجود دارد. سایر علائم جسمی اختلال اضطرابی عبارتند از:

 سرگیجه

 سردرد

 بیخوابی

 مشکلات گوارشی

 خستگی

 تنش عضلانی

 تکرر ادرار

علائم روانی اضطراب عبارتند از:

 احساس بیقراری یا کج خلقی

 احساس تنش یا ناراحتی

 احساس ترس غیرمنطقی

 تجربه تشویش افکار یا وسواسی

اختلالات اضطرابی در کودکان

اگرچه هر کودکی ممکن است در برخی شرایط خاص مانند امتحان دادن یا صحبت کردن در مقابل همکلاسی های خود دچار اضطراب شود، اما همه آنها دچار اختلالات اضطرابی نمی شوند. کسانی که این شرایط را تجربه می کنند، بیشتر اوقات مضطرب به نظر می رسند و دارای یک یا چند مورد از علائم زیر هستند:

 نگرانی بیش از حد در بیشتر روزهای هفته

 کج خلقی و زود رنجی

 مشکل در خواب شبانه

 بی قراری یا خستگی در زمان بیداری

 مشکل در تمرکز

این عوارض ممکن است عملکرد عادی کودک را نیز تحت تاثیر قرار دهد، به ویژه هنگامی که صحبت از تمرکز بر کار مدرسه می شود. امری طبیعی است که کودکان از صحبت کردن در مورد احساسات خود بپرهیزند، زیرا نگران این هستند که دیگران از احساسات او اطلاع یافته و او را مورد تمسخر قرار دهند.

اختلال اضطراب چیست؟

اختلال اضطراب چیست؟

اختلالات اضطرابی در افراد بزرگسال

تشخیص اختلال اضطراب در افراد سالمند ممکن است کمی چالش برانگیز باشد زیرا افزایش سن با بروز بیشتر بیماری ها همراه است. برخی از علائم اضطراب در افراد بزرگسال ممکن است شامل سردرد، کمردرد یا ضربان قلب سریع باشد که ممکن است برای بسیاری از افراد اینگونه مشکلات عادی به نظر برسد. از آنجا که به نظر می رسد برخی علائم ناشی از پیری جسمی باشد، افراد بزرگسال تمایلی به گزارش این علائم ندارند. این امر باعث ایجاد مشکل در تشخیص یک بیماری از علائم یک اختلال اضطرابی می شود.

چه کسانی در معرض خطر ابتلا به اختلال اضطرابی هستند؟

هر دو عامل ژنتیکی و محیطی در احتمال ابتلا به اختلال اضطرابی نقش مهمی ایفا می کنند. عوامل احتمالی ابتلا ممکن است از یک نوع اختلال اضطراب به نوع دیگر متفاوت باشد، برخی عوامل خطر کلی برای اختلالات اضطرابی وجود دارد که عبارتند از:

 سختی های کمرویی یا خودآگاهی رفتاری در دوران کودکی

 سابقه بیماری روانی در خویشاوندان نزدیک

 آسیب روحی یا قرار گرفتن در معرض عوامل استرس زا

 بیماری هایی مانند مشکلات تیروئید یا آریتمی های قلبی

 مصرف یا سوء مصرف مواد مخدر یا الکل

سخن پایانی

اختلالات اضطرابی سالانه نزدیک به 40 میلیون بزرگسال را تحت تاثیر قرار می دهد، اما این اختلال قابل درمان است. اگر شما یا یکی از عزیزانتان نیاز به کمک برای درمان اختلال خود دارید، مشاورین کلینیک ترک اعتیاد آکسون آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. افرادی که با علائم اضطراب دست و پنجه نرم می کنند می توانند با تماس با کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران و صحبت با یکی از کارشناسان مجرب و آموزش دیده ما با روش های درمانی مختلف برای درمان اختلال خود آشنا شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۴۳
Amir esmaeilzadeh

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، کمپ ترک اعتیاد خصوصیتحقیقات مختلف نشان می دهد که ۲۰ درصد از افرادی که مبتلا به اختلال اضطراب هستند با اعتیاد نیز دست و پنجه نرم می کنند. از آنجا که علائم اضطراب ممکن است شبیه به عوارض جانبی اعتیاد به الکل یا اعتیاد به مواد مخدر باشد، تمایز بین اثرات اضطراب یا اعتیاد ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. انجمن اضطراب و افسردگی آمریکا برآورد کرده است که ۲۰ درصد از افراد مبتلا به اختلال اضطراب نیز دارای اختلال مصرف مواد هستند. مشکلات مالی، مشکلات بهداشتی، مشکلات حقوقی و اختلافات مربوط به سوء مصرف مواد ممکن است باعث بدتر شدن علاٸم اضطراب در فرد شود. از آنجا که علائم اضطراب ممکن است شبیه عوارض جانبی اعتیاد به الکل یا اعتیاد به مواد مخدر باشد، تمایز و تشخیص بین اثرات اضطراب و اعتیاد کمی دشوار است. به همین جهت در این مقاله به بررسی تاثیر اضطراب بر اعتیاد خواهیم پرداخت.

تاثیر اعتیاد بر علائم اضطراب

مصرف مواد مخدر تاثیر قابل توجهی بر علائم روانشناختی اضطراب دارد.

هنگامی که فردی بطور مداوم و طولانی مدت مواد مخدر یا الکل مصرف می کند، بدن فرد ممکن است نسبت به این ماده تحمل پیدا کند، به این معنی که او ممکن است نیاز داشته باشد تا بای دستیابی به اثرات مشابه، میزان مصرف خود را افزایش دهد. این فرایند ممکن است باعث ایجاد چرخه ای از اعتیاد شود  که غلبه بر آن بدون درمان حرفه ای به چالشی بسیار دشوار تبدیل خواهد شد. اکثر افراد مبتلا به مصرف مواد و اختلالات اضطرابی، با این نوع مبارزات به صورت جداگانه کلنجار می روند. اما ترک اعتیاد و اضطراب ممکن است تاثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت روحی و جسمی فرد داشته باشد.

تاثیر اضطراب بر اعتیاد به الکل

در زمان رویارویی با روزهای استرس زا یا شرایط ناخوشایند، نوشیدن یک لیوان نوشیدنی الکلی یا آبجو برای آرامش اعصاب کمی وسوسه انگیز است. با این وجود، نوشیدن الکل، به ویژه به مقدار زیاد و به مدت طولانی، ممکن است اضطراب ناشی از مصرف الکل را در افراد افزایش دهد، زیرا بدن آنها با حجم ماده سازگار شده و برای دستیابی به اثرات مشابه به مقادیر بیشتری نیاز دارد. در عین حال، اگر فرد نوشیدن الکل را متوقف کند، علائم منفی ناشی از ترک الکل را نیز تجربه خواهد کرد. اضطراب یکی از شایع ترین علائم ترک الکل است.

حتما مطالعه کنید: ترک الکل

نوشیدن گاه به گاه برای رسیدن به آرامش مسلماً خطرناک نیست، اگرچه با نوشیدن گاه به گاه ممکن است نسبت به اثرات آرامش بخش الکل، تحمل ایجاد شود. این رفتار ممکن است باعث شود فرد مصرف الکل خود را افزایش دهد و درنتیجه مقابله با استرس نیز دشوارتر خواهد شد. از آنجا که نوشیدن الکل بر روی افراد تاثیر شیمیایی خواهد گذاشت، عدم تعادل شیمیایی به دلیل مصرف مداوم الکل روی خواهد داد و منجر به مشکلات روانی از قبیل اضطراب شود. به گفته سازمان سوء مصرف مواد و خدمات بهداشت روانی (SAMHSA)، نوشیدن طولانی مدت ممکن است در برخی موارد منجر به اضطراب شود.

تاثیر اضطراب بر اعتیاد

تاثیر اضطراب بر اعتیاد

تاثیر اضطراب بر اعتیاد به ماری جوانا

مصرف ماری جوانا با اختلال اضطراب عمومی ارتباط تنگاتنگی دارد. به دلیل اینکه افراد داٸما نگران شرایط زندگی خود هستند، ممکن است به منظور کاهش این نگرانی ها و احساسات استرس زا به مصرف ماری جوانا روی آورند. ماری جوانا ممکن است این امکان را برای فرد فراهم کند که بعد از گذراندن یک روز سرشار از استرس و یا موقعیت استرس زا به طور موقت به آرامش برسد.

حتما مطالعه کنید: ترک ماری جوانا 

با این وجود، از آنجا که سرخوشی و کاهش استرس ناشی از مصرف ماری جوانا موقتی است و در نهایت از بین می رود، بنابراین علائم اضطراب نیز دوباره عود خواهد کرد. ماری جوانا ممکن است به طور موقتی احساس سالم و تندرست بودن در فرد ایجاد کند، بنابراین فرد ممکن است تمایل داشته باشد که برای کاهش نگرانی ها و سرکوب احساسات استرس زا، میزان مصرف خود را افزایش دهد.

مصرف مداوم ماری جوانا برای کاهش علاٸم اضطراب ممکن است باعث ایجاد وابستگی به این ماده برای دستیابی به اثرات مشابه شود. عدم هماهنگی هنگام هوشیاری، باعث ایجاد احساسات منفی در فرد خواهد شد که ممکن است بر انجام مسٸولیت های مرتبط با مدرسه، شغل و روابط او تاثیر بگذارد. همچنین مصرف ماری جوانا ممکن است منجر به مصرف سایر مواد اعتیاد آور تر مانند مواد افیونی و یا محرک ها شود تا فرد بتواند مدت طولانی تری احساس آرامش داشته باشد.

مصرف داروهای محرک و اضطراب

داروهای محرک، برای افرادی که با اضطراب دست و پنجه نرم می کنند مفید نیستند، زیرا این احساسات منفی یکی از عوارض جانبی شناخته شده داروهای محرک است. بسیاری از کودکان پس از مصرف داروهای محرک تجویز شده توسط پزشک برای کنترل اختلال نقص توجه و بیش فعالی (ADHD)، دچار اختلال اضطراب می شوند. محرک ها سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کنند تا مواد شیمیایی را برای ارسال سریعتر پیام ها از طریق اعصاب و بدن، آزاد کند. انتشار این مواد شیمیایی و پیام رسانی سریعتر بدن منجر به ایجاد احساسات اضطرابی بیشتری خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه و حتی کسانی که اضطراب دارند، ممکن است به منظور بیدار ماندن برای مطالعه و یا جلوگیری از خواب آلودگی در طول کلاس یا محل کار، به مصرف داروهای محرک روی آورند. این نوع مصرف ممکن است به یک عادت تبدیل شود و منجر به وابستگی به داروهای محرک برای داشتن عملکرد عادی شود. این عادت ممکن است با تحریک علائم اضطراب، استرس بیشتری ایجاد کند و یک چرخه استرس نیز ایجاد کند.

کمپ ترک اعتیاد

تاثیر اضطراب بر اعتیاد

ترک اعتیاد و درمان اختلال اضطراب

بیماران مبتلا به اختلالات روانی درمان نشده ممکن است به منظور کاهش علاٸم اختلال خود و یا خود درمانی به مصرف مواد روی آورند. الکل و مواد مخدر باعث ایجاد تغییر در شیمی مغز می شوند که ممکن است باعث ایجاد علائم اضطراب در افراد مبتلا به اختلال مصرف مواد شود. مانند همه اختلالات همزمان، مصرف مواد مخدر و اضطراب ممکن است باعث ایجاد مشکل برای یکدیگر شوند. اگر فرد فقط اعتیاد را درمان کند، ممکن است با بازگشت اضطراب، دوباره به مصرف مواد مخدر روی آورد. همچنین، اگر فردی فقط اقدام به درمان اضطراب کند، با ادامه مصرف مواد، به احتمال زیاد باعث بازگشت اضطراب می شود.

سخن پایانی

برای بهبود موثر، افراد باید به طور همزمان اقدام به درمان هر دو اختلال کنند. یک برنامه درمانی که شامل تمرکز بر هر دو موضوع است، به بیمار این امکان را خواهد داد تا به طور موثری از هر دو اختلال بهبود یابد. اگر شما یا یکی از عزیزان با سوء مصرف مواد و اختلال همزمان اضطراب دست و پنجه نرم می کنید، مشاورین کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. اگر شما یا یکی از عزیزانتان با اضطراب عمومی دست و پنجه نرم می کنید، با مشتورین کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه، تماس بگیرید و با یکی از کارشناسان مجرب و آموزش دیده ما در مورد گزینه های درمانی و مراحل بعدی در روند بهبود صحبت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۴۱
Amir esmaeilzadeh

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوق: امدادصندوق با تجربیات متعدد و فراوان به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه کننده خدمات گاوصندوق و بازگشایی درب خزانه کاوه در تهران، از مجرب ترین شرکت ها در این زمینه می باشد.

متخصصین این مجموعه با ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی و تجربه بسیار بالای پرسنل مجموعه همراه شما در زمینه خدمات گاوصندوق و خرانه همچون بازگشایی درب خزانه کاوه می باشند. یکی از خدمات این مجموعه، بازگشایی گاوصندوق کاوه، می باشد که توسط تیم امدادصندوق، به بهترین صورت ممکن و بدون تخریب و آسیب به گاوصندوق به کمک ابزارآلات مخصوص و تجهیرات استاندارد انجام می گیرد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بازگشایی گاوصندوق کاوه

از اصلی ترین دلایل برتری شرکت امدادصندوق، نسبت به سایر رقبا، می توانیم به همکاری با تیم متخصص و مجرب بازکردن گاوصندوق کاوه اشاره نماییم که تخصص، دانش و تجربه این کارشناسان باعث شده است که شرکت امدادصندوق جایگاه ویژه ای میان مشتریان خود پیدا نماید و در پروژه های متعدد دولتی و بانکی شرکت داشته باشد.
بازگشایی درب خزانه کاوه، بدون تخریب زبانه و حاشیه درب با حفظ سلامت لولاها به کمک تجهیزات مدرن و استاندارد یکی از خدمات ارائه شده توسط امدادصندوق می باشد.

آشنایی بیشتر با خدمات شرکت امدادصندوق

شرکت امداد صندوق ایرانیان، با انجام موفق پروژه های بی شمار در طی سالیان فعالیت خود، و ارائه خدمات تعمیرات گاوصندوق کاوه، بازگشایی گاوصندوق کاوه و جابجایی گاوصندوق کاوه و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر دولتی و بانکی در خدمت شما می باشد.

در خصوص خدمات شرکت امدادصندوق ایرانیان به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات گاوصندوق در تهران، باید بدانید تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بالاترین سرعت انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۳۹
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری بر روی شمعدان فانتزی

فانتاکروم، به دلیل ویژگی ها و مزایای متعددی نسبت به روش های سنتی آبکاری دارد که در مقاله مزایای فانتاکروم نسبت به روش های سنتی آبکاری به بررسی کامل و جامع آن پرداخته ایم اما یکی از اصلی ترین ویژگی های آبکاری با دستگاه فانتاکروم عدم محدودیت در اندازه جسم مورد نظر برای آبکاری است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، شمعدان فانتزی به خوبی آبکاری شده و ظاهری بسیار زیبا به خود گرفته است.

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۳۶
Amir esmaeilzadeh

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلهمانطور که می دانید، بهترین روش بازاریابی انجام دیجیتال مارکتینگ و بهترین روش دیجیتال مارکتینگ، استفاده از سیستم تبلیغات در گوگل است بصورت تخصصی توسط ثمین ادوردز ارائه می شود اما نتیجه گیری صحیح از تبلیغات نیازمند مدیریت اصولی آن است که در این مقاله به بررسی مهم ترین نکات تبلیغات در گوگل خواهیم پردخت.

 

توجه به اهمیت نمره کیفی یا Quality Score

از مهمترین نکات تبلیغات در گوگل، نمره کیفی است و نمره کیفی گوگل ادز شما، نشان دهنده، نرخ ارتباط و کیفیت تبلیغ شما با کلمات کلیدی تعیین‌شده و تبلیغ انجام شده چقدر است. با استفاده از همین پارامتر است که هزینه به ازای کلیک یا CPC تعیین می‌گردد. بنابراین به عنوان دومین مورد از مهمترین نکات تبلیغ در گوگل، به خاطر داشته باشید که موارد زیر در کاهش و یا افزایش نمره کیفی سایت شما تأثیرگذار هستند.

  • میزان کلیک دریافتی (CTR)
  • میزان مرتبط بودن کلمات کلیدی با کل تبلیغ
  • کیفیت صفحه فرود و ارتباطش با کلمات کلیدی
  • ارتباط متن تبلیغ شما با کلیدواژه‌ها و لندینگ پیج
  • تاریخچه حساب کاربری، کلید کلیدی و عملکرد متن تبلیغاتی

به عبارتی می‌توان گفت که الگوریتم‌ های گوگل به نحوی در نظر گرفته شده اند که هریک از موارد بیان شده را مورد بررسی و آنالیز قرار دهند. اما همه ما می‌دانیم که میزان کلیکی که تبلیغ شما دریافت می‌کند برای گوگل از اهمیت و وزن بیشتری برخوردار است. چرا که اگر تبلیغ شما کلیک بیشتری دریافت کند. بنابراین هرچه که شما بتوانید نمره کیفیتان را بهبود ببخشید می‌توانید با کمترین هزینه بهترین جایگاه را در صفحه تبلیغات در گوگل داشته باشید چرا که از تمام قابلیت‌هایی که گوگل در اختیار شما قرار داده است، به بهترین شکل استفاده کرده‌اید.

اهمیت شبکه جستجو

قبل از اینکه تبلیغاتتان را شروع کنید، از خودتان پرسید که هدف از تبلیغ شما چیست و چه کسانی به آن نیاز دارند؟ استراتژی تبلیغاتی‌تان را از دید یک مخاطب و یا مشتری احتمالی مورد بررسی قرار دهید. آیا تبلیغ شما به اندازه کافی گویا و کمک کننده است؟ آیا کاربرانی که از Google و یا Bing برای یافتن پاسخ سؤالاتشان استفاده می‌کنند، به دنبال آنچه که شما ارائه می‌دهید نیز هستند؟

ساختار حساب کاربری گوگل

تنظیماتی که در مراحل اولیه افتتاح حساب و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی‌تان انجام می‌دهید به عنوان سومین مورد از مهمترین نکات تبلیغات در نظر گرفته می‌شود چرا که در ارتباط با بهبود شرایط نمره کیفی است. به عبارت دیگر گروه کلمات کلیدی در نظر گرفته شده و وسعت کمپین تبلیغاتی شما فاکتورهای مهمی هستند که باید به آن‌ها پرداخته شود. به عنوان مثال سعی کنید کلمات مرتبط به هم را در یک گروه قرار دهید. چرا که هدف‌گیری مخاطبان و افزایش نرخ کلیک راحتتر انجام می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۳۳
Amir esmaeilzadeh