معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۶ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

ترک مرفین

ترک مرفین

بهترین و سریعترین روش ترک مرفین

مرفین دارویی ضد درد، آرام بخش است که از تریاک استخراج می شود و مکانیزم آن تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی مرکزی، کاهش فشارخون، ضربان قلب و سیستم تنفس می باشد. مرفین در شکل های مختلفی همچون قرص، محلول و شیاف عرضه می شود و یک مخدری اپیوئیدی است. مرفین در موارد بسیار محدودی توسط پزشکان به منظور کنترل درد بیماران تجویز می گردد، اما نکته ای که باید نسبت به آن اطلاع داشته باشید این است که هرگونه مصرف کنترل نشده آن باعث وابستگی و اعتیاد خواهد شد که در این خصوص نیز باید بدانید که وابستگی به آن جسمانی و روانی می باشد.

همانطور که پیش تر گفتیم وابستگی به مرفین، روانی و جسمانی است به همین جهت مصرف بی رویه آن علاوه بر اعتیاد، عوارض مخربی بر سلامت مصرف کننده خواهد گذاشت که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

از آنجایی که وابستگی به مرفین، علاوه بر جسم، بر روان مصرف کننده نیز تاثیر می گذارد، بهترین و سریعترین روش ترک مرفین، درمان و ترک بستری در کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد کرج می باشد چرا که به بیماران این امکان را می دهد تا علاوه بر جسم خود به روان درمانی نیز بپردازند. از مهمترین مزایای درمان و بستری در مرکز ترک اعتیاد کرج بهبودی می توانیم به امکانات بیمارستانی و رفاهی اشاره کنیم که شرایط بسیار مناسبی را برای بیماران ایجاد می کند.

مرفین چیست؟

مرفین، همانند تریاک یک مخدر است که از گیاه خشخاش گرفته می شود. باید بدانید که مرفین یک داروی تعیین شده با برنامه فدرال II است و عموما به منظور تسکین، دردهایی همچون سرطان که نیازمند درمان شبانه روزی می باشند تجویز می شود. قرص مرفین در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف تولید می شود، برخی از آنها گرد هستند، برخی دیگر بیضی شکل. از سوی دیگر برخی از آنها بصورت کپسول تولید می گردد. اما یکی از ویژگی های مشترک در تمام قرص های مرفین این است که باید میزان دوز خود را بر حسب میلی گرم بر روی قرص نشان دهد.

تفاوتی ندارد که فرم مصرف شما به چه صورت باشد، هرگونه سوء مصرف این مخدر، نتیجه ای جز اعتیاد در بر نخواهد داشت و اعتیاد به آن عوارض روانی و جسمانی متعددی برای بیماران به همراه دارد که تنها راه جلوگیری و یا بهبود این عوارض در گروی ترک مرفین، تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی در کمپ ترک اعتیاد کرج بهبودی به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد کرج می باشد.

مرفین، علاوه بر اشکال مختلف، نام های متنوعی نیز دارد که شناخت آنها در آگاهی شما بی تاثیر نمی باشد به همین جهت در ادامه به معرفی برخی از متداول ترین آنها خواهیم پرداخت:

 روکسانول

 کادیان ER

 مرفین سولفات ER

 ام اس کانتین

 مورفابوند

 امبدا (ترکیبی از مورفین سولفات و نالتروکسان هیدروکلراید)

عوارض مصرف مرفین

عوارض مصرف مرفین طیف گسترده ای از بیماری ها و اختلالات روانی را در بر میگیرد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

 اختلال و مشکلات ادراکی

 اختلال در بارداری و باروری

 اختلالات و مشکلات سیستم تنفسی

 بیماری ها و مشکلات سیستم گوارشی

 اختلال خواب، خواب آلودگی و خستگی شدید

 خارش قسمت های خاصی از بدن

 اختلال در هماهنگی عضلات

 سرخوشی غیرقابل وصف

 تغییر شدید در وزن

 کاهش هوشیاری

 عدم درک صحیح از موقعیت

 عدم تحرک، تنبلی و چرت زدن

 عدم تمرکز و اختلال در فکرکردن

 کاهش متابولیسم، که منجر به ضعف جسمانی می شود

 نارسایی کلیه

 افت فشار خون

ترک مرفین

ترک مرفین

تاثیر مرفین بر سیستم اعصاب مرکزی

با ورود مرفین به مغز، سیستم عصبی مصرف کننده دچار تغییرات پیچیده ای می شود که ادامه آن، دچار بدکاری مغز می شود. تاثیرات این مخدر بر سیستم عصبی مصرف کننده بسیار متفاوت است و اثر آن در برخی از نقاط تحریک کننده مغز عبارتند از:

 تهوع

 استفراغ

 انقباض عضلات روده ها

 تنگی مردمک های چشم

تاثیر مرفین بر مردمک چشم

مردمک چشم توسط اعصاب مرکزی کنترل می شود و همانطور که می دانید، عملکرد آن بصورتی است که در روشنایی تنگ و در تاریکی گشاد می شود تا دید بهتری داشته باشید. سوء مصرف مرفین، با تاثیر بر سیستم عصبی مرکزی باعث اختلال در عملکرد صحیح مردمک چشم می شود و تنگی مردمک ها در هر شرایط محیطی و نوری می شود و به دنبال آن دید مصرف کننده را مختل می کند.

تاثیر مرفین بر سیستم گردش خون

مرفین باعث افزایش فشار خون در عروق مغزی و افزایش مایع مغزی می شود به همین دلیل بیماران قلبی و ریوی باید با احتیاط فراوان اقدام به مصرف این دارو کنند اما باید بدانید که مصرف آن باید تحت نظر پزشک باشد چرا که متاسفانه می تواند باعث مرگ مصرف کننده شود.

تاثیر مرفین بر دستگاه گوارش

اختلال و کندی در سیستم گوارش همچنین کاهش ترشحات و حرکات معده از دیگر اثرات مصرف این مسکن می باشد که باعث خروج کند محتویات و معده و روده شده و ترشحات لوزالمعده و صفرا به داخل روده باریک بسیار کم می شود و سوء هضم غذا و یبوست می شود.

علائم مصرف مرفین

مرحله اول اعتیاد به مرفین، از کار افتادن سیستم طبیعی پاداش مغز است.

دوپامین، ماده شیمیایی است که باعث ایجاد احساس لذت و سرخوشی در مغز می شود و اعتیاد به مرفین به آن معنا است که عملکرد صحیح بدن در گروی مصرف مرفین است و تحمل نسبت بع مرفین به آن معنا است که مصرف کننده برای رسیدن به تاثیرات و احساس لذت مصرف مرفین، باید هر بار دوز بیشتری مصرف کند. هنگامی که سوء مصرف به اعتیاد تبدیل می شود، علائم رفتاری اعتیاد به مرفین مانند تلاش برای دستیابی به مواد مخدر، توهم، اضطراب، کج خلقی و افسردگی شروع به نمایان شدن خواهد کرد. که در ادامه به معرفی بیشتر علائم رفتاری اعتیاد به مرفین خواهیم پرداخت.

در ابتدا گفتیم که مرفین همچون تریاک از خشخاش گرفته می شود و در محیط های پزشکی، از آن به عنوان تسکین دهنده دردهای کوتاه مدت و طولانی مدت استفاده می شود که باید بدانید، در میان داروهای درمان دردهای مزمن، مرفین، بالاترین میزان اعتیاد و وابستگی را به خود نسبت داده است.

علائم و نشانه های اعتیاد به مرفین

 عصبانیت شدید به دلیل تغییرات جزئی در محیط

 پرخاشگری، بدون دلیل کافی

 ایجاد تغییر در شخصیت و درونگرایی

 رخوت و بی حالی و عدم قدرت اراده

 افسردگی بصورت حاد و نامنظم

 کمرویی، انزواطلبی و دوری از اجتماع

 تغییرات قابل توجه در اولویت ها

 تنهایی و انزوای ادراکی

 کاهش آراستگی و تمیزی

 سرخوشی و لذت وصف ناپذیر

 ضعف در عملکرد ذهنی

 ضعف در قضاوت

مراجعه به پزشکان متعدد برای به دست آوردن مواد بیشتر

 دروغ گفتن در مورد تعداد قرص هایی که مصرف می کند

 پودر کردن قرص ها قبل از استنشاق یا تزریق آنها

 مصرف مرفین به همراه الکل

 دزدی یا دروغ گفتن برای بدست آوردن مرفین

 تمام شدن دارو خیلی سریع تر از موعد

 گله و شکایت مداوم از خستگی یا بیماری

 خرید غیرمجاز مرفین و یا سایر مواد افیونی

 از دست دادن شغل

 تغییر رفتار ناگهانی در مجالس اجتماعی

 ایجاد تغییر در علاقه

 مصرف پنهانی و مخفیانه مرفین

 بطور مداوم درباره ترک مرفین صحبت می کند اما در واقع ترک آن هرگز اتفاق نمی افتد

 پنهان کردن مرفین در چندین جای مختلف از ترس اینکه کسی آن را پیدا کرده و از او بگیرد

ترک مرفین

ترک مرفین

مشکلات تنفسی

مرفین، موجب کند شدن سیستم تنفسی مصرف کنندگان می شود و در صورت مصرف بیش از حد، مصرف کننده به معنای واقعی ممکن است خفه شود.

آیا مرفین اعتیاد آور است؟

همانطور که گفتیم، مرفین یک ماده مخدر است و مصرف آن، نیاز به نظارت دقیق پزشک دارد، چرا که خطر ابتلا به اعتیاد و وابستگی به این ماده مخدر وجود دارد. خطر ابتلا به اعتیاد به مرفین و وابستگی آنچنان زیاد است که نیازی به مصرف طولانی مدت آن ندارد. اعتیاد به مرفین ممکن است با چند بار مصرف این ماده، به هر نحوی ایجاد شود.

اوردوز مرفین

می توان گفت یکی از اصلی ترین عوارض سوء مصرف مرفین، اوردوز است که با علائم و نشانه هایی همراه است که شناخت آنها می تواند کمک بسیاری حفظ سلامت مصرف کننده کند. در ادامه به معرفی برخی از متداول ترین علائم اوردوز مرفین خواهیم پرداخت:

 کاهش سرعت ضربان قلب یا ضربان نامنظم

 توهم و یا گیجی ذهنی

 مردمک چشم منقبض شده

 تنفس بسیار کند

 بی حالی شدید یا خواب آلودگی

 لکنت زبان

 بنفش و یا آبی شدن لب ها و ناخن های انگشت

 مشکلات تنفسی که ممکن است باعث غَرغَره بی وقفه و یا خفگی شود

ترک مرفین

ترک مرفین، با توجه به نوع و شدت وابستگی آن، بسیار ضروری است که تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و در کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی انجام بگیرد و باید بدانید که هرگونه ترک خودسرانه آن می تواند عوارض به مراتب شدید تری بر سلامت مصرف کننده داشته باشد. در همین راستا، ترک مرفین از خدمات ارائه شده در کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد کرج می باشد و بصورت تخصصی زیر نظر بهترین درمانگرهای اعتیاد انجام می شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۷
Amir esmaeilzadeh

ریباندینگ، کلینیک صافی مو لیلا شمساییریباندینگ مو یک فرآیند شیمیایی است که بافت طبیعی موهای شما را تغییر می دهد و حالتی صاف و صاف ایجاد می کند. به آن صافی ژاپنی نیز می گویند و در این مقاله قصد داریم به بررسی ریباندینگ مو چیست چه نتیجه ای دارد؟ بپردازیم.

ریباندینگ مو معمولا توسط یک متخصص زیبایی دارای مجوز در کلینیک صافی مو انجام می شود. فرآیند چند مرحله ای پیوندهای طبیعی موجود در فولیکول مو را می شکند، سپس این پیوندها را به شکلی متفاوت بازسازی می کند. این حالت ظاهر موهای شما را تغییر می دهد. هزینه ریباندینگ بستگی به این دارد که کدام سالن را برای رفتن انتخاب می کنید، اینکه آیا مواد غیر سمی را انتخاب می کنید (که اغلب گران تر هستند) و اینکه موهای شما چقدر بلند و به خوبی نگهداری شده است.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

ریباندینگ مو چیست چه نتیجه ای دارد؟

ریباندینگ مو راهی برای صاف کردن موها با استفاده از مواد شیمیایی قوی است و این فرآیند چندین ساعت طول می کشد. اساساً، آب پیوندهای هیدروژنی مولکول های کراتین موهای شما را می شکند. سپس یک ماده شیمیایی که معمولاً فرمالدئید است، طرح جدید ساختار موی شما را به صورت مستقیم به هم متصل می کند و نتیجه آن مویی است که حتی صاف تر از موهای صاف طبیعی به نظر می رسد.

مراحل انجام ریباندینگ

ابتدا، موهای شما شسته شده و با جریان هوا خشک می شوند که بافت طبیعی موهای شما را بدست آورند. این کار کثیفی و چربی را از بین می برد و همچنین به آرایشگر شما بینشی در مورد بافت طبیعی موهای شما می دهد. در مرحله بعد، موهای شما را برش می دهد، دقیقاً مانند سشوار کشیدن یا رنگ مو و سپس هر تار موی شما با کرمی به نام “آرام بخش” پوشانده می شود.

آرام بخش به مدت ۳۰ دقیقه یا بیشتر روی موهای شما باقی می ماند. از آنجایی که شل کننده در سطح سلولی کوتیکول موهای شما را می شکند، مرحله شل کننده باید به دقت کنترل شود تا پوست سر و موهای شما آسیب نبیند. سپس موهای شما را با استفاده از یک ابزار بخار مخصوص مو بخار می کند. موهای شما در پایان این مرحله بسیار صاف خواهد بود، اما هنوز تمام نشده است. در مرحله بعد، آرایشگر شما دوباره موهای شما را آبکشی کرده و با سشوار خشک می کند تا برای قسمت بعدی فرآیند آماده شود.
لوسیون کراتین روی موهای شما اعمال می شود. این لوسیون کراتینه به منظور کمک به سفت شدن پیوندهای جدید موهای شما است. سپس یک خنثی کننده روی موهای شما قرار می گیرد تا این پیوندهای تازه تشکیل شده را تثبیت کند. حدود ۳۰ دقیقه با کراتینه و خنثی کننده روی موهایتان می نشینید.

موهای شما برای آخرین بار آبکشی می شود تا کراتین و خنثی کننده پاک شود. سپس موهای شما را با حالت تمام شده سشوار خشک می کند. توجه داشته باشید که ریباندینگ مو دائمی است. اگر ظاهر آن را دوست دارید، مجبور نخواهید بود این روند را تکرار کنید تا زمانی که موهای شما یک یا دو اینچ رشد جدید در ریشه داشته باشد.

مواد ریباندینگ

ریباندینگ مو معمولاً از فرمالدئید یا آلدئید استفاده می کند تا پیوندهای مو را از هم جدا کند. برخی از فرمول ها ادعا می کنند که فاقد فرمالدئید هستند، اما تقریباً هر فرمول شل کننده گازهای قدرتمندی را آزاد می کند که از نظر شیمیایی شبیه فرمالدئید هستند. متیلن گلیکول و متانال مواد شیمیایی هستند که به این شکل عمل می کنند.

عوارض ریباندینگ

استفاده از این مواد شیمیایی قدرتمند بر روی موهای شما می تواند منجر به عوارض جانبی شود. شکستگی، آسیب، و خشکی مو از عوارض جانبی رایج ریباندینگ مو هستند. به همین جهت ضروری است پروسه ریباندینگ، در کلینیک صافی مو و ریباندینگ لیلاشمسایی، تحت نظر مجرب ترین متخصصین انجام بگیرد تا کوچکترین صدمه ای بر موهای شما وارد نشود و موهایی صاف و ابریشمی داشته باشید.

تفاوت ریباندینگ و صافی و احیاء مو

در این مقاله به بررسی و توضیح ریباندینگ مو چیست پرداختیم اما باید بدانید که ریباندینگ مشابه اما با سایر فرآیندهای صاف کردن مو، مانند پروتئین تراپی مو و صافی و احیاء مو متفاوت است. هدف فرآیندهای صاف کردن مو، صاف کردن کوتیکول مو، کاهش وز شدن و افزایش نرمی آن است.  اما ریباندینگ مو در واقع پیوندهای هیدروژنی موجود در موهای شما را قبل از اینکه دوباره با هم ترکیب کند، از هم می‌شکند. ریباندینگ مو بیش از هر فرآیند دیگری موهای شما را صاف و ابریشمی می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۶
Amir esmaeilzadeh

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلاتوماسیون تقریباً در هر صنعت خطری برای امنیت شغلی ایجاد می کند. به عنوان بازاریابان PPC، ابزارهای مبتنی بر الگوریتم چهره کار ما را تغییر داده اند. در حالی که زمانی روز کاری خود را صرف انجام تحقیقات کلمات کلیدی، نوشتن نسخه تبلیغاتی و تنظیم پیشنهادات می کردیم، یادگیری ماشینی تبلیغات در گوگل وظایف را برای مدیریت آسان تر حساب به صورت خودکار انجام می دهد. اما نگران نباشید، ما به این زودی جای خود را با روبات‌ها نمی‌دهیم به همین جهت در این مقاله به بررسی نحوه ایجاد و بهینه سازی تبلیغات در گوگل پویا  خواهیم پرداخت.

 

نحوه ایجاد و بهینه سازی تبلیغات در گوگل پویا

یک رویکرد تنظیم و فراموش کردن آن برای اتوماسیون، بودجه شما را کاهش می دهد و وب سایت شما را با ترافیک غیرمجاز پر می کند. یک انسان باید با یادگیری ماشینی همکاری کند تا این اتوماسیون موفق شود و الگوریتم ها را در مسیر درست هدایت کند، این امر به ویژه در مورد تبلیغات جستجوی پویا (DSA) صادق است.

چرا تبلیغات در گوگل بصورت پویا با اهمیت هستند؟

این سیستم به صورت پویا لندینگ پیج مربوطه را ارائه می دهد و سرفصل های تبلیغات را می نویسد. از تجارت الکترونیک گرفته تا B2B، تبلیغات جستجوی پویا در هر حسابی به سه دلیل مهم هستند.

کلمات کلیدی جدید پیدا کنید

۱۵ درصد از جستجوهای گوگل قبلاً جستجو نشده است. هنگام انجام تحقیقات کلیدواژه برای تبلیغ در گوگل با ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی، بسیاری از کلمات کلیدی ظاهر نمی شوند زیرا هنوز در نوار جستجوی گوگل وارد نشده اند یا حجم جستجو کم است. پرس و جوها طولانی تر و منحصر به فرد می شوند. مجموعه کلیدواژه فعلی شما ممکن است عباراتی را در نحوه جستجوی کاربران برای آنها نشان ندهد.

صرفه جویی در زمان

برای تبلیغات گوگل ادوردز بصورت پویا نیازی به تحقیق در مورد کلمات کلیدی یا نوشتن تبلیغات نیست چرا سیستم گوگل این وظایف را برای شما بصورت خودکار انجام می دهد. اگر پیام‌رسانی در وب‌سایت شما تغییر کند یا صفحه فرود جدیدی راه‌اندازی شود، پیام‌های تبلیغاتی به‌روزرسانی می‌شوند و به شما امکان می‌دهند زمان بیشتری را روی استراتژی، تحلیل و سایر بهینه‌سازی‌های حساب متمرکز کنید.

شکاف ها را شناسایی کنید

تبلیغات پویا وب سایت شما را بررسی می کند و URL هایی را آزمایش می کند که معمولاً به عنوان صفحات فرود استفاده نمی شوند. ممکن است تعجب کنید که موضوع، موضوع یا صفحه‌ای که معمولاً تبلیغ نمی‌شود به خوبی تبدیل می‌شود. تجزیه و تحلیل داده‌های عملکرد در صفحات مختلف می‌تواند به شما بگوید که چه محتوا، قالب‌ها یا طرح‌بندی صفحه بهترین طنین‌اندازی و یا تبدیل را دارند.

دسته بندی هایی که برای وب سایت شما توصیه می شود شامل چندین صفحه با یک موضوع خاص مانند صفحات محصول، موضوعات وبلاگ و غیره است. صفحات وب خاص بر اساس URL، دسته بندی، عنوان صفحه یا منطق محتوای صفحه که انتخاب می کنید.

بخش‌های واضحی مانند صفحات شغلی، صفحات سرمایه‌گذار و موضوعاتی که دلارهای بازاریابی نباید روی آنها تمرکز کنند را حذف کنید. دادن صفحات بیشتر به سیستم برای خزیدن، روند یادگیری را تسریع می کند و بینش بیشتری برای بهینه سازی زودتر در اختیار شما قرار می دهد.

بهینه سازی برای تبدیل های با کیفیت

مشکلات رایج DSA ها ترافیک غیرمجاز و نرخ تبدیل پایین/ CPA های بالا است.

این می‌تواند به دلیل تجربه ضعیف صفحه فرود، ناهماهنگی کلمات کلیدی/مخاطبان و عدم ارائه پیشنهاد هوشمند باشد. اگر تبلیغ در گوگل در جستجوی پویا ضعیف عمل می کنند، در اینجا چندین اقدام وجود دارد که می توانید انجام دهید.

حذف کلمات کلیدی

نگاهی به گزارش عبارت جستجوی خود، مرتب‌سازی شده بر اساس برداشت‌ها، بیندازید تا ابتدا روی کلیدواژه‌های با حجم بالا تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا متوجه شوید که بخش عمده ای از بودجه شما در کجا خرج می شود و شاید هدر می رود.

استثناهای صفحه فرود

همین گزارش می تواند صفحات فرود با عملکرد ضعیف مشابه با روش حذف کلمه کلیدی را شناسایی کند. اگر اینطور است، کادر داخل آن ردیف را علامت بزنید و روی Add as negative URL کلیک کنید. تجربه کاربری را در نظر بگیرید. آیا صفحاتی وجود دارند که UX قوی ندارند یا از هدف کمپین پشتیبانی می کنند؟ به عنوان مثال، اگر هدف شما دانلود دارایی است، ارائه یک پست وبلاگ بدون ثبت تقریباً به طور قطع نرخ تبدیل پایینی خواهد داشت زیرا صفحه دارایی یا فرم قابل دانلودی را ارائه نمی دهد. همانطور که قبلاً ذکر شد، گروه‌ها و صفحات تبلیغاتی باید هدف یکسانی در کمپین داشته باشند.

از مناقصه مبتنی بر ارزش استفاده کنید

هنگامی که با استراتژی‌های پیشنهادی مانند حداکثر کردن ارزش تبدیل و حداکثر کردن ارزش تبدیل با گزینه tROAS همراه می‌شود، تبلیغات جستجوی پویا در خانه اجرا می‌شوند. تعیین اهداف واضح برای کارکرد الگوریتم، عملکرد کمپین های شما را بهبود می بخشد. زمانی که سیستم با ارزش‌ترین تبدیل‌ها را درک می‌کند، می‌داند برای چه چیزی باید تلاش کند. در حالت ایده‌آل، مناقصه مبتنی بر ارزش با تبدیل‌های آفلاین که به‌عنوان هدف کمپین تنظیم شده‌اند، اعمال می‌شود، بنابراین یادگیری ماشینی می‌تواند برای مهم‌ترین سرنخ‌ها/فروش‌ها بر اساس داده‌های پشتیبان بهینه شود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه ایجاد و بهینه سازی تبلیغات در گوگل پویا پرداختیم و برخی از مهمترین نکات آن را بررسی کردیم اما نکته ای باید به آن توجه داشته باشید این است که انجام صحیح موارد گفته شده نیازمند تجربه بسیار بالایی می باشد به همین جهت مشاورین ثمین ادوردز آماده ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان در زمینه انجام صحیح تبلیغات در گوگل می باشند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۴
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم

آبکاری دسته مبل با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری بر روی دسته مبل

فانتاکروم، از جدیدترین روش ها و متدهای آبکاری در سراسر جهان است که به بهره مندی از ویژگی های منحصر بفردی که دارد، جایگاه بسیار مطلوبی در میان صنعتگران نه تنها در کشور ما بلکه در تمام جهان پیدا کرده است و بسیاری اقدام به تهیه و استفاده از دستگاه فانتاکروم کرده اند.

از مهمترین مزایای آبکاری به کمک این دستگاه فوق العاده می توانیم به انجام آبکاری در طیف های رنگی مختلف و استفاده از افکت های متعدد، عدم نیاز به محیط کارگاهی اشاره نماییم که در مقاله مزایای فانتاکروم نسبت به روش های سنتی آبکاری به بررسی کامل و جامع این ویژگی ها پرداخته ایم و می توانیم هر جسمی با هر اندازه و جنس ساختی را آبکاری کنیم.

حتما مطالعه کنید: مزایای فانتاکروم نسبت به روش‌ های سنتی آبکاری

از دیگر مزایای بهره مندی از این دستگاه می توانیم به عدم محدودیت در اندازه و ابعاد جسم مورد نظر برای آبکاری اشاره نماییم که همانطور در تصاویر زیر مشاهده می کنید، دسته مبل به خوبی آبکاری شده و ظاهری بسیار جذاب به خود گرفته است. فانتاکروم به شما نیز این امکان را می دهد تا در سریعترین زمان ممکن اقدام به آبکاری هر جسم بدون وجود محدودیت در اندازه و جنس ساخت آن نمایید.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری دسته مبل با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۳
Amir esmaeilzadeh

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی بدون تخریب گاوصندوق خرم

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوقشرکت امدادصندوق با سال ها فعالیت و انجام پروژه های موفق بصورت کاملا موفقیت آمیز و انجام پروژه های متعدد، بانکی، دولتی و شرکتی، به عنوان بهترین شرکت ارائه خدمات گاوصندوق در تهران شناخته می شود که خدمات این مجموعه طیف گسترده ای از خدمات مربوط به گاوصندوق، همچون بازگشایی گاوصندوق، تعمیرات گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق را در بر می گیرد. بازگشایی گاوصندوق خرم از پروژه های موفق شرکت امدادصندوق می باشد که در ادامه به بررسی کامل آن پرداخته ایم.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

از مهمترین نکاتی که در خصوص بازگشایی گاوصندوق باید بدانید این است که بازکردن گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند بهره گیری از تجهیزات و ابزارآلات بخصوص می باشد که تیم امدادصندوق بهره مند از مهمترین تجهیزات و ابزارآلات می باشد و در پروژه بازگشایی گاوصندوق نسوز خرم از بهترین آنها استفاده شده است.

بازگشایی گاوصندوق خرم

خرم که یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان گاوصندوق در کشور و از تولیدکنندگان گاوصندوق های لوکس، زیر ویترینی و هتلی، سوپر آلیاژی، دژ، دولوکس و سوپر می باشد به همین جهت و با توجه به طیف مشتریان در ساخت گاوصندوق های خود از باکیفیت ترین قطعات و متریال استفاده می کند و هرگونه بازگشایی غیراصولی آن نتیجه ای جز از بین رفتن و تخریب گاوصندوق نخواهد داشت.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق خرم

تیم بازگشایی گاوصندوق خرم امدادصندوق، با بهره گیری از تجهیزات و ابزارآلات مخصوص توانایی بازکردن گاوصندوق خرم صرف نظر از نوع و مدل آن در سریع ترین زمان ممکن را دارند. متخصصین بازگشایی گاوصندوق خرم امدادصندوق، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به تعمیرات گاوصندوق خود کنید. بهره گیری از دانش و تجربه تعمیرکاران امدادصندوق این امکان را به شما می دهد تا با خیالی آسوده بدون آسیب رسیدن به سایر بخش های گاوصندوق، تعمیرات را با بهترین کیفیت انجام دهید.

شرکت امداد صندوق ایرانیان، از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات گاوصندوق در سراسر کشور می باشد با انجام موفق پروژه های بی شمار دولتی، بانکی، شرکتی و یا خصوصی با بهترین و بالا ترین کیفیت ممکن در زمینه های تعمیرات گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر در تمامی ایام هفته آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

به جهت آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه باید بدانید، تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت ممکن انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۲
Amir esmaeilzadeh

مرکز ترک اعتیاد

تاثیر مصرف ماری جوانا بر آلزایمر

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: ماری جوانا از پرمصرف ترین محرک ها در سراسر جهان می باشد که سوء مصرف آن عوارض و اثرات متعددی برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت که در این مقاله به بررسی تاثیر مصرف ماری جوانا بر آلزایمر خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک ماری جوانا

تاثیر مصرف ماری جوانا بر آلزایمر

آلزایمر بیماری است که افراد را تحت تأثیر قرار می دهد.

با افزایش سن، بیماری آلزایمر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بسیاری تصور می کنند که ماری جوانا یک روش درمانی احتمالی برای بیماری آلزایمر می باشد. اما برخی دیگر نیز تصور می کنند که ماری جوانا ممکن است باعث بیماری آلزایمر شود. در این مقاله مروری خواهیم داشت بر این بیماری و همچنین نکات مهمی که در مورد ارتباط بین ماری جوانا و آلزایمر وجود دارد.

حتما مطالعه کنید: ماری جوانا چیست؟

بیماری آلزایمر چیست؟

آلزایمر، بیماری مغزی است و سبب از دست دادن حافظه و ایجاد اختلال شناختی می شود و علت اصلی زوال عقل در سالمندان است. زوال عقل نیز، به از دست دادن توانایی های شناختی، مشکلات مرتبط با حافظه اشاره دارد که فعالیت ها و امور مختلف زندگی روزمره فرد را دچار اختلال می کند. با وجود اینکه شیوع زوال عقل در سالمندان بیشتر است، اما جزء روند طبیعی پیری به شمار نمی رود. علی رغم این واقعیت که آلزایمر در درجه اول مربوط به سالمندان است، اما احتمال ابتلا به آلزایمر زودرس در افراد کمتر از 65 سال نیز وجود دارد. آلزایمر یک بیماری است که به مرور زمان وخیم تر می شود، بنابراین ممکن است علائم این بیماری به آرامی شروع شده و شناسایی آن کمی دشوار باشد، اما با گذشت زمان بدتر خواهد شد.

علاٸم آلزایمر با کاهش حافظه خفیف شروع می شود و با گذشت زمان و پیشرفت مراحل بعدی، ارتباط با دیگران برای فرد دشوار شده و عملکرد او نیز ضعیف می شود. همچنین به عنوان ششمین علت اصلی مرگ و میر محسوب می شود. در حال حاضر، هیچ درمان قطعی و تایید شده ای برای بیماری آلزایمر وجود ندارد، اما راه حل هایی برای کاهش علائم وجود دارد و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

تاثیر مصرف ماری جوانا بر آلزایمر

ماری جوانا، محرکی است که معمولا بصورت تفریحی مصرف می شود، اما آیا مصرف ماری جوانا باعث بیماری آلزایمر می شود؟

این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است، به ویژه بر اساس مطالعه ای که در سال گذشته منتشر شد و نشان می دهد که ماری جوانا ممکن است حساسیت به آلزایمر را افزایش دهد. این مطالعه در مجله “بیماری آلزایمر” منتشر شد و نشان داده است که افراد مبتلا به اختلال در مصرف ماری جوانا، در مقایسه با گروه کنترل که ماری جوانا مصرف نکرده اند، جریان خون را تقریباً در تمام نقاط مغز کاهش داده اند.

این تحقیق نشان داد که در منطقه هیپوکامپ مغز به دلیل مصرف ماری جوانا، بیشترین کاهش جریان خون روی داده است. هیپوکامپ بخشی از مغز است ک مسٸولیت حافظه و یادگیری را بر عهده دارد و و اولین ناحیه از مغز است که تحت تاثیر بیماری آلزایمر قرار می گیرد. با مصرف ماری جوانا، جریان خون در مغز و همچنین میزان اکسیژن مورد نیاز سلول های مغز کاهش می یابد، که ممکن است به بافت های مغز آسیب برساند و در نتیجه به مرگ منجر شود.

کلینیک ترک اعتیاد

تاثیر مصرف ماری جوانا بر آلزایمر

محققان معتقدند که ماری جوانا همچنین برخی از فعالیت های مغز را که مانع از شکل گیری خاطرات می شود، مسدود می کند. نتایج این مطالعات به طور قطعی نشان نمی دهد که مصرف ماری جوانا باعث بیماری آلزایمر می شود، اما باید مصرف کنندگان ماری جوانا کمی دچار تردید شوند.

برخلاف شواهد موجود که ارتباط بین ماری جوانا و آلزایمر را نشان می دهد و با احتساب ماری جوانا به عنوان یک عامل موثر در توسعه بیماری آلزایمر، جامعه پزشکی هنوز در حال بررسی ارتباط احتمالی ماری جوانای پزشکی با آلزایمر است.

تحقیقاتی که در طی سالها انجام شده، نشان می دهد که میزان کمی از اجزای THC موجود در ماری جوانا ممکن است بر علائم و پیشرفت آلزایمر تاثیر بگذارد. با این وجود، در حال حاضر شواهدی وجود ندارد که نشان دهنده این باشد که ماری جوانا قادر به جلوگیری از پیشرفت این بیماری است. آنچه از لحاظ ماری جوانای پزشکی و آلزایمر امکان پذیر است این است که می تواند به مدیریت و کنترل علائم رفتاری بیماری آلزایمر مانند پرخاشگری، در صورت تشخیص بیماری در فرد کمک کند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تاثیر مصرف ماری جوانا بر آلزایمر پرداختیم و آن را از دیدگاه پزشکی بررسی کردیم، اما نکته ای که باید نسبت به آن آگاه باشید این است که مصرف ماری جوانا به هر میزان، عوارض روانی و جسمانی متعددی برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت و از آنجایی که مکانیزم اثرگذاری آن تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی است، تنها راه مقابله با آن ترک ماری جوانا، تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۱
Amir esmaeilzadeh