معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۱۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

کلینیک ترک اعتیاد

رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: مصرف طولانی مدت الکل، مسکن های تجویز شده توسط پزشک، داروهای آنتی کولینرژیک و محرک هایی همچون ماری جوانا ممکن است احتمال ابتلا به زوال عقل را افزایش دهد. برای دستیابی به بهترین نتیجه درمانی باید اختلال زوال عقل و اختلال سوء مصرف مواد به طور همزمان تحت درمان قرار گیرند. اختلال زوال عقل یک سندرم بالینی است که شامل اختلالات شناختی است و به طور کلی با پیری و بالا رفتن سن افراد ارتباط تنگاتنگی دارد و در این مقاله به بررسی رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک ماری جوانا

اختلال شناختی و سایر علائم رفتاری و روانی که در اختلال زوال مشاهده می شود، به دلیل آسیب عصبی ناشی از بیماری های مختلف ایجاد می شود. مصرف طولانی مدت الکل، مخدرهای غیرقانونی و داروهای تجویز شده نیز خطر ابتلا به اختلالات شناختی و زوال عقل را افزایش می دهد. اگرچه مصرف مواد ممکن است باعث ایجاد یا افزایش احتمال ابتلا به زوال عقل شود، اما نقش زوال عقل در سوء مصرف مواد به خوبی مورد بررسی قرار نگرفته است.

حتما مطالعه کنید: ترک الکل

رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل

اگرچه مصرف الکل و مواد مخدر غیرقانونی با افزایش احتمال ابتلا به اختلال شناختی مرتبط است، شواهد در مورد اینکه آیا این داروها، به استثنای الکل، می توانند به خودی خود باعث زوال عقل شوند یا خیر، متفاوت است. با این وجود، شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه سوء مصرف مواد مخدر و داروهای تجویز شده توسط پزشک ممکن است مسیرهایی که به اختلال شناختی کمک می‌کنند و منجر به علائم زوال عقل می‌شوند را تحت تاثیر قرار دهند.

رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل

رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل

مصرف الکل و اختلال زوال عقل

ارتباط بین مصرف طولانی مدت الکل و زوال شناختی موضوعی است که مورد بحث واقع شده است. مصرف میزان کم الکل با کاهش احتمال ابتلا به زوال عقل نسبت به مصرف متوسط ​​یا زیاد الکل یا حتی اجتناب از مصرف ارتباط تنگاتنگی دارد. این امر برای افراد سالمند نیز صدق می کند. مصرف طولانی مدت و شدید الکل ممکن است در دسترس بودن مواد مغذی مانند تیامین (ویتامین B) که مورد نیاز مغز است را دچار اختلال کند یا مستقیماً باعث مسمومیت عصبی شود که منجر به زوال عقل ناشی از مصرف الکل می‌ شود. مصرف طولانی مدت الکل همچنین با پاتولوژی های مرتبط با عروق از جمله فشار خون بالا، سکته هموراژیک و نارسایی قلبی ارتباط تنگاتنگی دارد.

حتما مطالعه کنید: الکل چیست؟

مصرف ماری جوانا و اختلال زوال عقل

مصرف طولانی مدت ماری جوانا با کاهش روند یادگیری، حفظ و بازیابی خاطرات ارتباط تنگاتنگی دارد و ممکن است احتمال ابتلا به زوال عقل را افزایش دهد. علاوه بر این، مدت زمان مصرف ماری جوانا با میزان کاهش یادگیری و حافظه مرتبط است. برخی از محققان بر این باورند که ماری جوانا دارای اثرات محافظت کننده عصبی است، اما در کارآزمایی بالینی کوچکی که انجام شده است و اثرات ماری جوانا بر زوال عقل را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است، هیچ اثر مفیدی نشان داده نشده است.

حتما مطالعه کنید: ماری جوانا چیست؟

داروهای آنتی کولینرژیک و اختلال زوال عقل

داروهای آنتی کولینرژیک عملکرد انتقال دهنده عصبی استیل کولین که در عملکردهای مختلفی از جمله حرکات عضلانی نقش دارد را مهار می کنند. داروهای آنتی کولینرژیک برای بیماری های مربوط به مثانه، بیماری پارکینسون و افسردگی تجویز می شوند. با این حال، استیل کولین همچنین نقش مهمی در سیستم عصبی مرکزی ایفا می کند و در متعادل کردن توجه و عملکردهای مرتبط با حافظه نقش مهمی را ایفا می کند. بر اساس این نقش، مصرف زیاد داروهای آنتی کولینرژیک باعث ایجاد اختلال در مهارت شناختی خواهد شد و با افزایش احتمال ابتلا به زوال عقل همراه است. مصرف طولانی مدت این داروها ممکن است منجر به تغییرات طولانی مدت در نورون های کولینرژیک در مغز شود که منجر به اختلال شناختی می شود. مصرف طولانی مدت داروهای آنتی کولینرژیک همچنین ممکن است باعث ایجاد التهاب در مغز شود که منجر به از بین رفتن نورون ها می شود.

رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل

رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل

مصرف مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک و اختلال زوال عقل

مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک از جمله بنزودیازپین‌ها مانند والیوم و آلپرازولام معمولاً برای درمان اختلال اضطراب و بی‌خوابی استفاده می‌ شوند، اما مصرف طولانی‌ مدت بنزودیازپین‌ها با افزایش احتمال زوال عقل مرتبط است. مصرف زیاد مسکن‌ ها به‌ شکل مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAID) نیز با افزایش احتمال زوال عقل مرتبط است.

آیا اختلال زوال عقل منجر به سوء مصرف مواد خواهد شد؟

اگرچه سوء مصرف مواد ممکن است اثرات مسموم کنندگی عصبی داشته باشد و منجر به زوال عقل شود، اما در حال حاضر شواهد کمی وجود دارد که نقش سببی و علتی زوال عقل را در اختلالات مصرف مواد نشان دهد. این کمبود اطلاعات ممکن است به دلیل نقص شناختی و عملکردی ناتوان کننده زوال عقل باشد که ممکن است از دسترسی به داروها جلوگیری کند. با این وجود، شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است برای افراد مبتلا به زوال عقل داروهای نامناسب تجویز شود. افراد مبتلا به بیماری آلزایمر و سایر زوال عقل ها اغلب دارای اختلالات همراه مانند فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر قلب و دیابت هستند.

این افراد همچنین اغلب علائم روانی مانند افسردگی، اضطراب و اختلالات مرتبط با خواب را نشان می دهند. تداخل بین داروهای تجویز شده برای علائم روانشناختی و اختلالات همراه ممکن است منجر به عوارض جانبی شود. مطالعات نشان می‌ دهد که برای بسیاری از بیماران مبتلا به زوال عقل، داروهای بیشتری به همراه داروهایی که باعث واکنش‌ های نامطلوب می‌شوند، تجویز می‌ شود. الکل رایج ترین ماده ای است که توسط سالمندان مورد سوء مصرف قرار می گیرد و پس از آن داروهای تجویز شده قرار دارند. تحقیقات علمی و اطلاعات کافی در مورد موادی که معمولاً توسط بیماران مبتلا به زوال عقل مورد سوء مصرف قرار می‌ گیرند، وجود ندارد، اما افراد مبتلا به زوال عقل ممکن است به منظور کاهش علاٸم روانشناختی خود به سوء مصرف موادی مانند الکل و مسکن های مخدر تجویز شده توسط پزشک مبتلا شوند.

زیر مجموعه‌ های خاصی از زوال عقل مانند زوال عقل عروقی یا فرونتوتمپورال، که منجر به مهارگسیختگی رفتار و رفتار تکانشی می‌ شود، گزارش شده است که منجر به رفتارهای نامناسب، اعتیاد به اینترنت و سوء مصرف مواد مخدر و الکل می‌ شود.

کلینیک ترک اعتیاد

رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل

ترک اعتیاد و درمان زوال عقل

در این مقاله به بررسی رابطه اعتیاد و اختلال زوال عقل پرداختیم اما باید بدانید که برای دستیابی به بهترین نتیجه درمانی، درمان همزمان زوال عقل و اختلال مصرف مواد ضروری است. افراد مبتلا به زوال عقل گاهی اوقات به منظور خود درمانی و کاهش علاٸم روانی افسردگی و اضطراب و همچنین سایر مشکلات مربوط به رفتار خود، به مصرف الکل و سایر مواد مخدر روی می آورند. از سوی دیگر، اختلالات مصرف مواد ممکن است علاٸم اختلالات شناختی موجود در بیماران مبتلا به زوال عقل را بدتر کند. اگر شما یا یکی از عزیزانتان با اختلال سوء مصرف مواد دست و پنجه نرم می کنید، مشاورین کلینیک ترک اعتیاد آکسون به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. مرکز ترک اعتیاد آکسون، تخصص خاصی در زمینه درمان اعتیاد و اختلالات روانی همزمان دارد. برای تجربه زندگی بدون مواد مخدر و داشتن آینده ای روشن همین امروز با یکی از کارشناسان ما در کلینیک ترک اعتیاد آکسون تماس بگیرید تا درباره گزینه های درمانی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۴۰
Amir esmaeilzadeh

کمپ ترک اعتیاد

سم زدایی پزشکی مواد مخدر

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، بهترین کمپ ترک اعتیاد تهراندرک نحوه انجام سم زدایی پزشکی، تاثیرات آن و اینکه از سم زدایی چه انتظاراتی دارید، بسیار مهم است. سم زدایی پزشکی، اولین قدم ضروری در بهبودی از اعتیاد به مواد مخدر یا ترک الکل است. از آنجایی که ترک الکل به صورت ناگهانی، بسیار خطرناک و تهدید کننده زندگی فرد است، سم زدایی الکل از بدن به روش پزشکی امری حیاتی و ضروری خواهد بود. به تمام افرادی که علائم وابستگی جسمی و روانی به یک ماده مخدر را از خود نشان داده اند، توصیه می شود سم زدایی دارویی و پزشکی را تحت نظر پزشک متخصص و در کمپ ترک اعتیاد انجام دهند به همین جهت در این مقاله به بررسی سم زدایی پزشکی مواد مخدر خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ترک الکل

اگر به این مسئله که مصرف مواد مخدر یا الکل زیانبار است ایمان دارید، یک برنامه سم زدایی پزشکی می تواند به شما کمک کند آینده ای سالم تر داشته باشید. برنامه سم زدایی پزشکی کمپ ترک اعتیاد لاکچری جمشیدیه، پایه ای را برای ایجاد عادات جدید و سالم برای شما فراهم می کند. مهم نیست که از کجا مسیر بهبودی خود را شروع کنید، دانستن ویژگی های مهم برنامه های سم زدایی به شما این امکان را خواهد داد تا برنامه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

 سم زدایی پزشکی اولین قدم برای بهبودی از اعتیاد است.

 سم زدایی، شامل پاکسازی بدن از مواد سمی و اعتیاد آور تحت نظارت پزشک است.

 بسیاری از افراد زمانی که در معرض خطر علائم ترک ناشی از مصرف مواد مخدر یا الکل قرار می گیرند، به دنبال سم زدایی پزشکی می روند.

 داروهای مختلفی در طول سم زدایی برای کاهش هوس و کاهش علائم ترک اعتیاد استفاده می شود.

 سم زدایی پزشکی اغلب پنج تا هفت روز طول خواهد کشید.

سم زدایی پزشکی مواد مخدر

ممکن است اصطلاح سم زدایی را در رابطه با پاکسازی بدن از مواد غذایی ناسالم شنیده باشید. اما سم زدایی پزشکی چیست و چه تفاوتی با درک ما از این اصطلاح دارد؟

سم زدایی پزشکی به پاکسازی بدن از مواد اعتیاد آور سمی تحت نظارت تیمی از متخصصان پزشکی دارای مجوز در مراکز درمانی و یا کمپ های ترک اعتیاد اشاره دارد. این تیم معمولاً توسط یک پزشک هدایت می شود و متشکل از پرستاران، کادر درمان و متخصصان درمان است. برخی از کمپ های ترک اعتیاد مانند کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه از افراد حرفه ای در این زمینه مانند پرستاران یا دستیاران پزشک برای ارائه مراقبت های پزشکی در طول سم زدایی استفاده می کنند.

حتما مطالعه کنید: کمپ ترک اعتیاد خصوصی

اعتیاد هم مانند دیابت، آسم یا آرتریت روماتوئید، یک بیماری مزمن است که گاهی شدید می شود، اما می توان آن را کنترل کرد. سم زدایی پزشکی در اعتیاد نقشی مشابه با بخش اورژانس بیمارستان در مدیریت شرایط پزشکی طولانی مدت ایفا می کند. همانند اورژانس برای حمله آسم، سم زدایی پزشکی هم برای اعتیاد از تشدید شدن و خطرات بیماری جلوگیری می کند، اما به خودی خود سیر طولانی مدت درمان این بیماری را تغییر نمی دهد. برای اکثر افرادی که به دنبال درمان دارویی و بستری در مراکز درمان و یا کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی هستند، سم زدایی پزشکی اولویت اول است.

سم زدایی در ابتدای درمان اتفاق می افتد. در حالی که سم زدایی به خودی خود درمان اعتیاد محسوب نمی شود، افرادی که سم زدایی پزشکی را به طور کامل پشت سر می‌گذارند، احتمال بیشتری دارد که درمان آنها مدت زمان بیشتری طول بکشد و هوشیاری طولانی تری را تجربه کنند.

سم زدایی پزشکی مواد مخدر

سم زدایی پزشکی مواد مخدر

چه زمانی سم زدایی پزشکی ضروری است؟

اگر اعتیاد یک بیماری مزمن است، چرا یک روش درمانی سریع مانند سم زدایی ضروری است؟ چگونه می توان فهمید چه کسانی به سم زدایی پزشکی نیاز دارند؟ افراد مبتلا به اعتیاد که معتقدند در معرض خطر وابستگی جسمی به یک ماده هستند، باید سم زدایی پزشکی انجام دهند. وابستگی جسمی به یک ماده به احتمال زیاد در صورتی اتفاق می افتد که:

 یک ماده مخدر را به مدت طولانی مصرف کرده باشد

 فرد به طور منظم یک ماده مخدر را به مقدار زیاد مصرف کرده باشد

 برای رسیدن به تاثیر دلخواه، نیاز به افزایش میزان مصرف مواد مخدر داشته باشد

 به مدت طولانی از مقدار معینی از یک ماده که اثرات کمی داشته استفاده کرده باشد

 زمانی که به یک ماده مخدر دسترسی نداشته باشد، مرتباً تمایل شدید به مصرف آن پیدا می کند

 سعی کرده باشد مصرف یک ماده مخدر را ترک کند و متوجه شود که بدون کمک و نظارت پزشک نمی‌تواند این کار را انجام دهد

افراد مبتلا به اعتیاد و اختلالات مصرف مواد مخدر، معمولاً زمانی که در معرض خطر اثرات ترک مواد مخدر یا ترک الکل هستند، به دنبال درمان سم زدایی پزشکی می روند. همراه با تحمل (نیاز به مقادیر بالاتر دارو برای دستیابی به اثر دلخواه)، علائم ترک را تجربه خواهند کرد که نشان دهنده این است که بدن از نظر جسمی به یک ماده وابسته شده است. هر ماده دارای الگوی مشخصی از علائم ترک ناشی از اثرات شیمیایی در بدن است که با کاهش یا توقف کامل مصرف آن ماده ایجاد می شود. داروهایی که نیاز به سم زدایی پزشکی دارند، اعتیاد پیدا کردن به هر یک از مواد زیر نیاز به ارزیابی و درمان علائم احتمالی ترک دارد:

الکل

الکل در بدن انسان از فعالیت سیستم عصبی مرکزی که کنترل مستقیمی بر عملکردهای خودکار بدن مانند تنظیم دما، ضربان قلب، فشار خون، پاسخ های استرس و حرکات بدن دارد، جلوگیری می کند. بنابراین، ترک ناگهانی الکل ممکن است باعث افزایش دمای بدن، افزایش ضربان قلب، افزایش فشار خون، اضطراب و لرزش و سایر علائم شود. در شدیدترین فرم آن، ترک الکل ممکن است تهدید کننده زندگی فرد باشد و علائم آن ممکن است شامل تشنج و توهم باشد. خطرناک ترین فرم ترک الکل، به نام هذیان خمری (دلیریوم ترمنز)، بدون مشاوره با پزشک ممکن است کشنده باشد.

بنزودیازپین ها

گاهی اوقات به اختصار “بنزو” نامیده می شود. این داروها آرام بخش هستند و برای درمان اضطراب یا تشنج های بی وقفه استفاده می شوند. بنزودیازپین ها اثر شیمیایی مشابه الکل بر بدن دارند و بنابراین علائم ترک مشابهی دارند. نمونه هایی از بنزودیازپین ها عبارتند از: آلپرازولام (زاناکس)، لورازپام (آتیوان)، دیازپام (والیوم) و کلونازپام (کلونوپین).

اپیوئیدها

این مواد قرن هاست که مورد استفاده قرار می گیرند. اپیوئیدها داروهایی از گیاه خشخاش هستند که اغلب برای درمان درد استفاده می شوند. اپیوئید ها به مشتقات مستقیم گیاه مانند مورفین، هروئین و کدئین گفته می شود. اپیوئید به داروهای صنعتی اطلاق می شود که عملکرد مشابهی با مواد مخدری مانند اکسی‌ کدون یا هیدرومورفون دارند. از آنجایی که اپیوئیدهای صنعتی از اپیوئیدهای طبیعی بدن مانند اندورفین تقلید می کنند، مصرف منظم این مواد منجر به توقف تولید اندورفین می شود و بدن را متکی به اثرات مواد افیونی خارجی می کند. فقدان این مواد افیونی، باعث ایجاد علائم ترک می شود که اغلب با ابتلا به آنفولانزا مقایسه می شود و ممکن است شامل درد عضلانی، اضطراب، حالت تهوع و استفراغ باشد. اگرچه ترک مواد مخدر به تنهایی کشنده نیست، علائم آن ممکن است برای فرد بسیار آزار دهنده و ناراحت کننده باشد.

داروهای تجویزی

بسیاری از داروهای تجویزی را می‌توان برای تسکین استرس مورد استفاده قرار داد. اما بعضی افراد در مصرف این داروها زیاده روی می کنند. علاوه بر بنزودیازپین ها و مواد افیونی (اپیوئیدها)، داروهای تجویزی مانند شل کننده های عضلانی، داروهای خواب آور، گاباپنتین و سایر داروها را می توان به صورت ناخواسته و با تجویز پزشک استفاده کرد. هر نوع داروی تجویزی ممکن است سندرم ترک نسبتاً منحصر به فردی داشته باشد، اما گاباپنتین، شل‌کننده‌های عضلانی و داروهای خواب‌آور همگی تا حدودی مشابه الکل و بنزودیازپین‌ها به عنوان تضعیف کننده های سیستم عصبی مرکزی عمل می‌کنند.

محرک ها

محرک های بدون نسخه شامل کوکائین، متامفتامین و MDMA هستند. اگرچه محرک ها علائم خطرناکی را ایجاد نمی‌کنند، اما بسیاری از علائم ترک این مواد شبیه به افسردگی شدید هستند.

داروهای ترکیبی

بدترین داروی ترکیبی، فنتانیل اپیوئیدی تجویزی است، اما بسیاری از «داروهای طراحی شده» دیگر مانند نمک های حمام، کروکودیل یا کراتوم ممکن است علائم ترک قابل توجهی ایجاد کنند که از طریق سم زدایی پزشکی در مراکز درمانی و یا کمپ ترک اعتیاد با موفقیت درمان خواهند شد.

کمپ ترک اعتیاد

سم زدایی پزشکی مواد مخدر

در طول سم زدایی پزشکی مواد مخدر، چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

در طول سم‌زدایی پزشکی، کادر درمانی کمک می‌کنند تا برنامه های مراقبتی سم‌زدایی را متناسب با نیازهای هر فرد تنظیم کنند. برای اطمینان از برآورده شدن این نیازها، مراجعان تحت ارزیابی های جامع قرار می گیرند که در آن پزشکان موارد زیر را بررسی می کنند:

 اختلالات مصرف مواد مخدر و الکل

 بیماری های مختلف

 عوامل روانی موثر

 اختلالات همزمان

 خطر ترک اعتیاد

پس از ارزیابی وضعیت فرد، فرآیند سم زدایی پزشکی آغاز می‌شود.

سم زدایی پزشکی چقدر طول می کشد؟

مدت زمان و شدت سم زدایی به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

نوع ماده مورد استفاده

نوع ماده مورد استفاده در درجه اول تعیین می کند که روند ترک چگونه خواهد بود. به عنوان مثال، ترک الکل را می توان تنها در چند ساعت پس از آخرین مصرف تجربه کرد و ممکن است نیاز به کاهش تدریجی مصرف الکل و تجویز داروی جایگزین تحت نظارت پزشک داشته باشد که چند روز طول خواهد کشید.

مدت زمان و تعداد دفعات مصرف

هر چه فرد مدت بیشتری از یک ماده استفاده کرده باشد، احتمال بروز اثرات وابستگی جسمی بیشتر خواهد بود. به طور مشابه، هرچه یک فرد به میزان بیشتری از یک ماده استفاده کند، احتمال وابستگی جسمی به آن ماده بیشتر خواهد شد. برای داروهایی مانند بنزودیازپین‌ها و مواد افیونی، وابستگی جسمی ممکن است در کمتر از شش تا هشت هفته با مصرف منظم و مکرر این مواد ایجاد شود.

مقدار ماده مصرفی

مصرف مواد بیشتر، باعث افزایش وابستگی خواهد شد، زیرا بدن باید مقدار بیشتری از مواد را دریافت کند تا به تاثیر دلخواه خود برسد.

عوامل فردی

شیمی بدن، وزن، میزان متابولیسم و ​​ترکیب ژنتیکی همگی به زمان شروع ترک مواد و پاسخ آن به درمان کمک می کنند.

در بیشتر موارد سم زدایی پزشکی پنج تا هفت روز طول می کشد.

سم زدایی پزشکی مواد مخدر

سم زدایی پزشکی مواد مخدر

آیا سم زدایی پزشکی بی خطر است؟

هنگامی که فردی ترک مصرف مواد مخدر را آغاز می کند، سم زدایی پزشکی به منظور دفع مواد مضر از بدن، هم بی خطر و هم موثر خواهد بود. هر مرحله از این فرآیند توسط یک تیم پزشکی متشکل از پرستاران مجرب و کادر درمانی که همگی در زمینه درمان و مدیریت اعتیاد آموزش دیده اند، تحت نظارت یک پزشک متخصص انجام می شود. برای بسیاری از مواد، ترک می تواند باعث نوسانات ضربان قلب، فشار خون و دمای بدن شود، بنابراین این علائم حیاتی به دقت توسط پرستاران کنترل می شوند. سم زدایی ایمن در یک کمپ ترک اعتیاد دارای مجوز مانند کمپ ترک اعتیاد vip جمشیدیه، با نظارت پزشک و کارکنان مجرب و دلسوز انجام خواهد شد.

مراحل درمان بعد از سم زدایی

ترک اعتیاد موثر مواد مخدر و الکل، هر دو جنبه جسمی و روانی اعتیاد را مورد توجه قرار می دهد. سم زدایی به عواقب جسمی اعتیاد می پردازد. بنابراین به خودی خود نمی تواند سیر طبیعی اعتیاد را تغییر دهد. سم زدایی پزشکی به عنوان جزئی از یک برنامه درمانی بزرگتر که به علل اساسی عاطفی، معنوی و رفتاری اعتیاد می پردازد، مؤثرتر است. بیمارانی که میخواهند سم زدایی انجام دهند، معمولاً بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و در آنجا بستری میشوند.

پیدا کردن مرکز سم زدایی پزشکی در نزدیکی من

هنگامی که تصمیم می گیرید به دنبال یک مرکز سم زدایی بگردید، احتمالاً گزینه های اطراف را به صورت آنلاین جستجو خواهید کرد. اما در مرحله بعد باید چه کاری انجام دهید؟ چگونه می دانید کدام برنامه را انتخاب کنید؟ چگونه یک مرکز سم زدایی پزشکی معتبر پیدا کنید؟

مراکز سم زدایی پزشکی باید:

 دارای مجوز کامل و معتبر باشند

 دسترسی به درمان ۲۴ ساعته را فراهم کنند

 تیمی از کارکنان حرفه ای و با تجربه داشته باشند تا بتوانند به نیازهای پزشکی پاسخ دهند

برنامه های سم زدایی پزشکی در کمپ ترک اعتیاد

اکثر مراجعینی که برای بیماری های مرتبط با مواد مخدر و الکل تحت درمان قرار می گیرند، نیاز به سم زدایی پزشکی تحت نظارت دارند. کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه، یک مرکز کامل برای درمان اختلالات مصرف مواد است که خدمات سم زدایی را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد. سم‌زدایی پزشکی در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه، همچنین مراقبت‌های پرستاری ۲۴ ساعته دارد و برای سم‌زدایی پیچیده، برای بیمارانی که از چندین دارو استفاده می‌کنند یا دارای اختلالات روانی همزمان هستند، تجهیزات پیشرفته ای دارد. خدمات سم زدایی با توجه به نیازهای هر بیمار متفاوت خواهد بود.

درمان و بهبودی در دسترس شماست. اگر از وابستگی به اپیوئیدها، الکل یا سایر مواد مخدر رنج می برید، کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، می‌تواند به شما کمک کند تا تلاش‌های خود برای ترک را آغاز کنید. با سم زدایی پزشکی به عنوان اولین گام در روند طولانی بهبودی از اعتیاد، کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه به شما کمک خواهد کرد تا به سمت اهداف خود حرکت کنید. برای شروع همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۳۹
Amir esmaeilzadeh

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق نسوز گنج بان

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوق: شرکت امدادصندوق ایرانیان با سال ها تجربه و انجام پروژه های مختلف و فراوان به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق در تهران، از مجرب ترین شرکت ها در این زمینه می باشد. متخصصین شرکت امدادصندوق با ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی و تجربه بسیار بالای پرسنل مجموعه همراه شما در زمینه خدمات گاوصندوق و خرانه همچون بازگشایی گاوصندوق گنج بان بدون تخریب می باشند.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

از خدمات این مجموعه، بازگشایی گاوصندوق می باشد که توسط تیم امدادصندوق، به بهترین صورت ممکن و بدون تخریب و آسیب به گاوصندوق به کمک ابزارآلات مخصوص و تجهیرات استاندارد انجام می گیرد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بازگشایی گاوصندوق گنج بان

گنچ بان از دیگر تولیدکنندگان داخلی گاوصندوق می باشد و گاوصندوق های گنج بان علاوه بر کیفیت ساخت بالا و بهره گیری از قطعات، متریال و قفل گاوصندوق از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. بازکردن گاوصندوق گنج بان، یکی از خدمات ارائه شده توسط امدادصندوق می باشد. بازگشایی گاوصندوق نیاز به تجهیزات بسیار مخصوص دارد و فرایند بازکردن گاوصندوق گنج بان بسیار حساس و تخصصی است و بازگشایی نیازمند بهره گیری از دانش متخصصین و کارشناسان این رشته می باشد.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق گنج بان

آشنایی بیشتر با خدمات شرکت امدادصندوق

شرکت امداد صندوق ایرانیان، با انجام موفق پروژه های بی شمار در طی سالیان فعالیت خود، و ارائه خدمات تعمیرات گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر دولتی و بانکی در خدمت شما می باشد.

حتما مطالعه کنید: تعمیرات گاوصندوق 

در خصوص خدمات شرکت امدادصندوق ایرانیان به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات گاوصندوق در تهران، باید بدانید تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بالاترین سرعت انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۳۸
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم

آبکاری میز مبل دکوری با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری بر میز مبل دکوری

فانتاکروم، به عنوان بهترین استاندارد آبکاری در سراسر جهان و به واسطه ویژگی های متعدد و فراوانی که نسبت به سایر روش های آبکاری دارد، میان صنعتگران بسیار محبوب شده است.

آبکاری به کمک دستگاه فانتاکروم این امکان را به ما می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن، تمامی اجسام با هر ابعاد و جنس ساخت را به سادگی آبکاری نماییم و برخلاف روش های سنتی آبکاری، هیچگونه محدودیتی برای انجام آن وجود ندارد.

از دیگر مزایای بهره مندی از دستگاه فانتاکروم می توانیم به امکان انجام آبکاری در طیف های رنگی مختلف با افکت های متعدد اشاره نماییم که در مقاله رنگ و افکت فانتاکروم به بررسی کامل آن پرداخته ایم. و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، میز مبل دکوری با بهترین کیفیت در طیف رنگی دلخواه آبکاری شده است و ظاهری بسیار زیبا به خود گرفته است.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری میز مبل دکوری با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۳۶
Amir esmaeilzadeh

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلبدیهی است که کمپین تبلیغات در گوگل موثرترین شیوه تبلیغات می باشد اما نتیجه گرفتن از آن نیازمند یک لندینگ پیج اصولی است که به همین جهت در این مقاله به بررسی نحوه بهینه ‌سازی لندینگ ‌پیج برای گوگل ‌ادز خواهیم پرداخت.

 

افزایش بازدهی تبلیغات در گروی بهینه سازی است که در این خصوص باید بدانید نرخ CTR مهمترین فاکتور در بهینه سازی تبلیعات در گوگل است. CTR نشان دهنده این است که مشاهده کنندگان تبلیغ شما چند بار روی آن کلیک کرده اند. در خصوص این پارامتر مهم باید بدانید:

  • همانطور که گفتیم CTR تعداد کلیک های دریافت شده تبلیغ در گوگل، تقسیم بر تعداد دفعات نمایش تبلیغ است که یعنی کلیک ها ÷ impressions = CTR
  • هر یک از تبلیغات، فهرست‌ها و کلمات کلیدی شما CTR مخصوص به خود را دارند که می‌توانید فهرست شده در حساب خود را ببینید
  • CTR بالا، نشانه مثبتی است از اینکه تبلیغات مفید و مرتبط هستند

بهینه ‌سازی لندینگ ‌پیج برای گوگل ‌ادز

متناسب سازی لندینگ پیج با کلمات کلیدی

مشخص است که نظر کاربران به تبلیغی جلب می شود که با کلیدواژه جستجو شده آنها ارتباط بیشتری داشته باشد به همین جهت اولین قدم این است که مطمئن شوید متن تبلیغ شما ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی جستجو شده دارد. یکی از مهمترین کارهایی که در این خصوص می توانید انجام دهید آن است که به کلمات کلیدی خود را بر اساس موضوع گروه بندی کنید. در این راستا می ‌توانید تبلیغی ایجاد کنید که مستقیماً برای آن موضوع خاص تنظیم شده باشد.

استفاده از Call-To-Action

متن تبلیغ خود را بصورتی تنظیم کنید که کاربران تشویق به فعالیت در سایت شما شوند. بنابراین هرچه کلمات کلیدی و لندینگ پیج شما مطابقت بیشتری داشته باشند، افزایش نرخ تبدیل خواهید داشت. انتخاب عبارت مناسب، باعث می شود تا از پرداخت هزینه برای کلیک‌هایی که احتمال کمتری برای افزایش نرخ تبدیل کسب و کار شما دارند، اجتناب کنید.

استفاده از اکستنشن‌های تبلیغات در گوگل

از مهمترین راه‌های جذب مخاطب و توجه در تبلیغات، استفاده از اکستنشن های تبلیغات می باشد که کاربرد آن نشان دادن اطلاعات بیشتری از کسب و کار شما است. نمایش اطلاعاتی همچون آدرس، شماره تلفن، رتبه بندی فروشگاه و یا لینک‌های بیشتری از سایت از مهمترین این اکستنشن ها می باشد. نکته ای که باید از آن آگاهی داشته باشید این است که استفاده از افزونه‌ها باعث افزایش نرخ CTR می شود.

محتوای مفید و منحصر به فرد

یکی دیگر از راه‌های بهینه‌سازی لندینگ‌پیج استفاده از محتای مفید و منحصر به فرد در لندینگ پیج است. سعی کنید اصلی ترین اطلاعات محصولات را در لندینگ پیج ارائه دهید. در مورد محصولات و خدمات خود شفاف سازی کنید. برای مثال شما می‌توانید نظرات مشتریان را در مورد خدمات یا کمپین در لندینگ پیج قرار دهید.

بهینه سازی سایت برای موبایل

جالب است بدانید که درصد بالایی از کسانی که بر روی تبلیغات کلیک می‌کنند، کاربران موبایل هستند. به همین خاطر باید سایت و لندینگ پیج شما برای کاربران موبایل بهینه شده باشد. برای موبایل فرندلی بودن لندینگ پیج به موارد زیر توجه فرمایید: پیدا کردن آنچه می‌خواهیم در صفحات کوچیک‌تر کمی دشوار است و سرعت سایت خود را چک کنید و در صورتی که پایین بود؛ در جهت برطرف کردن آن اقدام کنید.

 

#تبلیغات_در_گوگل #تبلیغ_در_گوگل #گوگل_ادوردز #گوگل_ادز #اخبار_گوگل_ادوردز #آموزش_تبلیغات_در_گوگل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۳۵
Amir esmaeilzadeh

ریباندینگ

ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب

ریباندینگ، پروتئین تراپی موایجاد یک روتین سلامت مو مناسب درست مانند شروع مراقبت از پوست است. وقتی روش مناسب را پیدا کردید، به ندرت از آن منحرف خواهید شد. اما روند یافتن این روال می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد، به خصوص زمانی که گزینه های متعددی برای افراد با همان نوع مو وجود دارد. در این مقاله به بررسی نحوه ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: ریباندینگ

ایجاد یک روتین سلامت مو مناسب

باید بدانید که از حس موهای شما گرفته تا مدل‌هایی که ترجیح می‌دهید، همه این عناصر روتینی را که در نهایت انتخاب می‌کنید تغییر می‌دهند.

بافت یا نوع موی طبیعی شما

انواع مو معمولاً ظریف، ضخیم یا درشت هستند و در یکی از چهار دسته قرار می گیرند:

 صاف
 موج دار
 فرفری
 گره خورده

هر کدام جنبه های مثبت و منفی خود را دارند. به عنوان مثال، موهای صاف معمولاً سریعتر از موهای مجعد چرب به نظر می رسند زیرا روغن به سرعت در ساقه مو راه می یابد.

چه موهای شما دکلره شده باشد، چه رنگ شده باشد و چه از نظر شیمیایی فرآوری شده باشد روش های مختلفی برای بهبود سلامت آنها وجود دارد که از مهمترین آنها می توانیم به ریباندینگ، پروتئین تراپی مو و صافی و احیاء مو اشاره نماییم.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی مو

اگر موهای شما با رنگ، سفید کننده یا مواد شیمیایی تماس پیدا کرده است، ممکن است مجبور باشید در مورد روتین خود بیشتر فکر کنید به افرادی که موهای رنگ شده دارند توصیه می شود برای جلوگیری از محو شدن زودهنگام رنگ و خشکی آن، هر روز آن را نشویید و موهای سفید شده ممکن است به مقداری تغذیه اضافی نیاز داشته باشند.

چگونه می خواهید موهای خود را به صورت روزانه بپوشید آیا دوست دارید موهایتان را صاف کنید؟ فرش کنم؟ کاملا طبیعی بذارم؟ این نکته دیگری است که باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر از طرفداران استفاده از ابزارهای حرارتی آسیب رسان هستید. این که آیا شما نگرانی های خاصی دارید که می خواهید به آنها رسیدگی کنید.

طبیعی است که حداقل یکی از جنبه‌های موهایتان را مشکل‌ساز ببینید، خواه موخوره، پوسته پوسته شدن پوست سر، یا تارهای خشک و آسیب‌دیده. دانستن اینکه مشکل چیست، نیمی از کار است. بقیه شامل یافتن بهترین راه حل است با این حال، هر روتین دارای چند جزء اساسی است که در مقاله بعد به بررسی و معرفی این عوامل خواهیم پرداخت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۳۱
Amir esmaeilzadeh

اختلال پرخوری

اختلال پرخوری چیست؟

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: اگرچه اختلال پرخوری (BED) به تازگی به عنوان یک اختلال روانپزشکی به رسمیت شناخته شده است، اما در حال حاضر شایع ترین نوع اختلال تغذیه ای به شمار می رود. مانند اختلالات مصرف مواد، اختلال پرخوری از تلاش برای کاهش ناراحتی های روانی با مصرف موادی که باعث ایجاد تغییرات شیمیایی در مغز می شود، سرچشمه می گیرد. از آنجا که علائم آن به راحتی پنهان می شوند، بسیاری از افراد مبتلا به اختلال پرخوری به دنبال درمان نیستند.

بسیاری از افراد مبتلا به اختلال پرخوری به جای اینکه به دنبال درمان باشند، تلاش های بیهوده ای برای گرفتن رژیم به کار می برند که منجر به ایجاد آسیب روانی بیشتری خواهد شد.

اختلال پرخوری چیست؟

اینگونه نیست که همه افرادی که بیش از حد غذا می خورند، مبتلا به اختلال پرخوری باشند و یا در یک وعده غذایی، مقدار زیادی غذا مصرف کنند. علاوه بر این، همه کسانی که پرخوری می کنند مبتلا به اختلال پرخوری یا دوره های منظم پرخوری با آثار روانی منفی نخواهند شد. بسیاری از مردم گاهی اوقات بیش از حد غذا می خورند، تا جایی که بیمار شوند. در برخی شرایط خاص، بیش از حد غذا خوردن ممکن است رفتار خوبی باشد و به عنوان روشی برای برقراری ارتباط با دیگران به شمار رود. تعطیلات مختلف، مانند عید نوروز و تعطیلات آخر هفته را می توانید بشقاب های پر غذای خود را با عزیزان به اشتراک بگذارید.

برخی از افراد یک دوره پرخوری را تجربه می کنند که ناشی از استرس گذرا است. به عنوان مثال، افراد ممکن است در نشان دادن واکنش نسبت به از دست دادن شغل یا پس از قطع رابطه با معشوقه خود، بیش از حد غذا بخورند. این نوع پرخوری نشان دهنده اختلال پرخوری نیست مگر اینکه به عنوان بخشی از یک الگوی بزرگتر به شمار رود. چرا افراد زیاد پرخوری می کنند؟

یکی از شایع ترین علل اختلال پرخوری، پرخوری احساسی است. علاوه بر رفع گرسنگی جسمی، برخی از افراد به این دلیل پرخوری می کنند تا احساس آرامش یا امنیت داشته باشند. بسیاری از افراد مبتلا به اختلال پرخوری، به عنوان روشی برای مقابله با سایر اختلالات روانی، انزوای اجتماعی یا ضربه روحی به پرخوری روی می آورند.

اختلال پرخوری چیست؟

اختلال پرخوری چیست؟

علائم پرخوری چیست؟

پرخوری صرفاً به میزان غذایی که فرد می خورد اشاره ندارد. عواملی که باید در نظر گرفته شوند نحوه و علت غذا خوردن و همچنین احساسات فرد است.

بسیاری از رفتارهای مرتبط با پرخوری به خودی خود طبیعی هستند و فقط نشان دهنده پرخوری در برخی شرایط خاص هستند. به عنوان مثال، برخی از مردم ممکن است به علت احساس شرمندگی در دوره های پرخوری خود، ترجیح دهند به تنهایی غذا بخورند، در حالی که برخی دیگر مشکلی با این قضیه ندارند و آن را با برنامه خود مطابق می دانند.

یکی از دلایلی که اخیرا اختلال پرخوری را به عنوان یک اختلال روانی متمایز شناخته است این است که فاقد علائمی است که معمولاً با اختلالات تغذیه ای مرتبط باشد، مانند دوره های پاکسازی و و دوره های محدودیت شدید غذایی. علائم پرخوری پیچیده تر و تشخیص آنها دشوارتر است. مردم اغلب دوره های پرخوری خود را از دیگران پنهان می کنند و تنها در هنگام تنهایی یا در اواخر شب هنگامی که سایر اعضای خانواده خواب هستند، مشغول غذا خوردن می شوند. علائم پرخوری معمولاً به صورت گروهی آشکار می شود. در صورتی که فرد چندین نشانه زیر را داشته باشد، ممکن است به اختلال پرخوری مبتلا شده باشد:

 ادامه خوردن بعد از احساس سیری

 پنهان کردن غذا در مکانهای عجیب و غریب

 قرار دادن تعداد زیادی ظرف خالی در سطل زباله

 احساس تنفر یا شرمساری بعد از افراط و زیاده روی در خوردن غذا

این علائم باید به مدت طولانی برای فردی که اختلال پرخوری در او تشخیص داده شده و بطور مکرر تکرار شوند. علائم اختلال پرخوری شامل علائم رفتاری و جسمی می شود که تنها از دوره های مختلفی سرچشمه میگیرد، مانند:

 نوسانات مکرر وزن

 تغییر مکرر یا از سرگیری رژیم ها

 وسواس ها و اجبارهای مربوط به غذا

 با وسواس به دنبال رژیم های غذایی جدید بودن

 داشتن برنامه غذایی غیر عادی یا زمان غذا خوردن

 تلاش های قابل توجه برای اجتناب از خوردن غذا در حضور دیگران

افراد مبتلا به اختلال پرخوری مزمن اغلب عوارضی را تجربه می کند که سلامت آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این عوارض ممکن است شامل بیماری های مزمن مانند دیابت و بیماری های قلبی و اختلالات روانی مانند اختلالات اضطرابی و افسردگی باشد.

توجه داشته باشید که موارد گفته شده تنها بخشی از علائم اختلال پرخوری هستند و تشخیص درست این اختلال نیازمند دریافت مشاوره توسط روانشناس و روانپزشک در کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی آکسون به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران می باشد.

کلینیک ترک اعتیاد

اختلال پرخوری

دلایل پرخوری

چه چیزی باعث پرخوری می شود؟ عوامل متعددی ممکن است در پرخوری دوره ای و یا اختلال پرخوری افراد نقش ایفا کنند. گاهی اوقات، علل پرخوری، جسمی است. افرادی که بارها به منظور کاهش وزن با گرفتن رژیم غذایی تلاش می کنند، ممکن است به طور موقت یا دائمی اشتها یا متابولیسم خود را به شیوه ای تغییر دهند که باعث افزایش اشتها شده و یا تشخیص زمان سیری را برای آنها دشوار کند. عوامل ژنتیکی و بیولوژیکی نیز ممکن است در این امر دخیل باشد.

عوامل احساسی و روانی یکی از عوامل اصلی بروز پرخوری دوره ای و اختلال پرخوری است، به ویژه اگر افراد در محیط هایی بزرگ شده باشند که غذا خوردن منبع اصلی آرامش یا احساسات مثبت برای بوده است. افراد اغلب به منظور کنترل طیف وسیعی از احساسات منفی از جمله استرس، اضطراب، ناامیدی، تنهایی و افسردگی به خوردن غذا روی می آورند.

نحوه تشخیص اختلال پرخوری

اختلال پرخوری دارای مولفه جسمی قابل توجهی است اما از طریق تاثیرات روانی آن تشخیص داده می شود. با انتشار ویرایش پنجم کتابچه راهنمای تشخیصی و آماری (DSM-5) در سال 2013، اختلال پرخوری به عنوان اختلال روانی به راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM) اضافه شد.

مانند سایر اختلالات روانی، اختلال پرخوری معمولاً از طریق یک سری مصاحبه با متخصصان سلامت روان تشخیص داده می شود. با استفاده از DSM به عنوان راهنما، یک پزشک معمولاً سوالات هدفمندی را از فرد می پرسد تا تشخیص دهد آیا علائم او با معیارهای تشخیصی این اختلال مطابقت دارد یا خیر.

حقایق مهم در مورد پرخوری که به پزشک کمک می کند تا تشخیص دهد شامل میزان غذایی است که شخص می خورد، تعداد دفعاتی که این مقدار غذا را می خورد و احساسات پس از خوردن این مقدار غذا است. برای اینکه فردی به اختلال پرخوری تشخیص داده شود، باید دوره هایی از پرخوری را تجربه کند که دو معیار از معیارهای ذکر شده در کتاب راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی را نیز داشته باشد:

 خوردن میزان قابل توجهی غذا در مقایسه با حالت عادی در یک دوره

 احساس عدم کنترل در طول دوره (احساس ناتوانی در توقف یا کاهش سرعت خوردن)

این دوره ها باید با ناراحتی همراه باشد و حداقل سه مورد از علائم زیر را نیز داشته باشد:

 سریعتر از حد معمول غذا خوردن

 به تنهایی غذا خوردن به دلیل احساس خجالت از میزان خوردن

 خوردن مقدار زیاد غذا حتی زمانی که احساس گرسنگی نمی کند

 غذا خوردن تا زمانی که فرد احساس سیری ناخوشایندی را تجربه کند

 داشتن احساسات منفی پس از غذا خوردن مانند احساس تنفر، احساس گناه یا افسردگی

در نهایت، یکی از معیارهای لازم برای تشخیص اختلال پرخوری مستلزم آن است که فرد حداقل یک دوره پرخوری در هفته به مدت حداقل سه ماه داشته باشد.

معمولاً افراد در واکنش نسبت به ناراحتی های روانی، بیش از حد غذا می خورند و بروز اختلالات همزمان در بین افراد مبتلا به اختلال پرخوری بسیار شایع است. در نتیجه، یک فرایند دقیق تشخیص افتراقی معمولاً برای تعیین اینکه آیا فرد مبتلا به اختلال پرخوری است مورد نیاز است. بسیاری از پزشکان به طور ویژه ای بر تکرار دوره های پرخوری و اهمیت رفتار افراد برای تطبیق این دوره ها متمرکز می شوند.

هر علامتی که دوره های پرخوری را به عنوان الگو مشخص کند، به تأیید تشخیص کمک خواهد کرد، به ویژه هنگامی که دوره های پرخوری مکرر با محرک ها و تأثیرات روانی خاصی همراه باشد. به عنوان مثال، اگر فردی در واکنش نسبت به درگیری شخصی پرخوری کند و پس از آن احساس نفرت از خود داشته باشد، در صورت ظاهر شدن سایر معیارها، ممکن است تشخیص اختلال پرخوری نشان داده شود.

اختلال پرخوری چیست؟

اختلال پرخوری چیست؟

چه کسانی در معرض خطر اختلال پرخوری هستند؟

با توجه به ارتباط تنگاتنگ بین غذا خوردن و آسایش عاطفی، بسیاری از افراد در دوره ای از زندگی خود در معرض ابتلا به اختلال پرخوری هستند. به ندرت پیش می آید که افراد دچار اختلال پرخوری مزمن شوند. عوامل مهم مرتبط با اختلال پرخوری عبارتند از:

 سابقه رژیم، محدود کردن کالری یا تغییر متابولیسم

 عزت نفس پایین یا احساس گناه یا شرم به طور مکرر

 استرس ناگهانی یا طولانی مدت ناشی از کار یا استرس درونی

 سابقه آسیب یا سوءاستفاده در دوران کودکی که منجر به شرمساری یا تمسخر فرد شده باشد

 الگوی خانوادگی خوردن غذا به جای برقراری ارتباط برای حل تعارض

 اختلالات روانی همزمان مانند افسردگی یا اضطراب

 شیوه ها یا برنامه های غذایی غیر عادی

 سابقه خانوادگی اختلالات تغذیه ای

افرادی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به اختلال پرخوری هستند افرادی هستند که عزت نفس پایینی دارند و خانواده های آنها از خوردن غذا به عنوان جایگزینی برای برقراری صمیمیت عاطفی استفاده می کردند. خطر ابتلا به این نوع اختلال زمانی افزایش می یابد که سابقه رژیم غذایی مکرر داشته باشند و با ایجاد تغییرات طولانی مدت در متابولیسم خود تصمیم به لاغر شدن گرفته باشند، از جمله تحریک تمایل به غذای خاص از طریق محرومیت. آمار و ارقام مرتبط با اختلالات پرخوری نشان می دهد که این اختلال معمولاً به همراه سایر اختلالات روانی و بیماریهای قابل توجه تجربه می شود و به ندرت قابل درمان است.

زنان نسبت به مردان اختلال پرخوری را بیشتر تجربه می کنند، اما این شایع ترین اختلال خوردن در بین مردان است. اختلال پرخوری معمولاً با سایر اختلالات روانی از جمله اختلال دوقطبی، افسردگی اساسی، اختلالات اضطرابی و اختلالات مصرف مواد همراه است.

کلینیک ترک اعتیاد

اختلال پرخوری

سخن پایانی

اختلال پرخوری به اختلالات مصرف مواد به اندازه ای شباهت دارد که محققان حتی در نظر گرفته اند که آن را اعتیاد به “مواد غذایی” بنامند. هنگامی که فرد با اختلال پرخوری و اختلال همزمان سوء مصرف مواد دست و پنجه نرم می کند، اثرات ترکیبی ممکن است طاقت فرسا باشد و به نظر می رسد غیر قابل تحمل است.

شما یا یکی از عزیزان ممکن است پرسید: “چگونه می توانم هم اختلال پرخوری و هم سوء مصرف مواد را به طور همزمان درمان کنم؟” پاسخ این است که یک برنامه مناسب درمانی را برای اختلال پرخوری و اعتیاد در نظر داشته باشید. کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی آکسون با در اختیار داشتن امکانات مناسب، روش های درمان یکپارچه ای را برای درمان این اختلالات ارائه می دهد. همین امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های درمانی مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۲۱
Amir esmaeilzadeh

کمپ ترک اعتیاد

روان پریشی ناشی از مصرف هروئین

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، بهترین کمپ ترک اعتیاد تهرانزمانی که فردی هروئین مصرف می کند و به دنبال آن علائم روان پریشی را تجربه می کند، ممکن است به این موضوع بیندیشد که “آیا مصرف هروئین باعث روان پریشی می شود؟” پاسخ این است که روان پریشی ناشی از مصرف هروئین بسیار نادر است اما در شرایط خاص ممکن است رخ دهد. مصرف مواد مخدر برای تسکین و کاهش علائم روانشناختی دردناک، پیامدهای ناگواری به همراه خواهد داشت، از جمله اعتیاد بالقوه، بیماری های مختلف و تشدید علائم اختلالات روانی در دوره های ترک هروئین

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

اختلالات عملکردی در افراد مبتلا به مصرف همزمان هروئین و اختلال روان پریشی، شدیدتر از افرادی است که فقط از یکی از این دو بیماری رنج می برد. زمانی که افراد مبتلا به اختلال روان پریشی هروئین یا مواد مخدر دیگری را مصرف می کنند، معمولاً به این دلیل است که این مواد مخدر کشنده، درد ناشی از علائم روان پریشی را کاهش می دهند نه اینکه باعث تحریک یا بدتر شدن آنها شوند. فقط در موارد نادر مصرف هروئین باعث ایجاد اختلال روان پریشی خواهد شد. با این حال، اثرات ترک هروئین گاهی اوقات ممکن است علائم یک اختلال روان پریشی زمینه ای را با نیروی بیشتری برگرداند. حتی برای افرادی که اسکیزوفرنی یا اختلال روان پریشی دیگری ندارند، علائم ترک هروئین گاهی اوقات ممکن است به روان پریشی ناشی از مصرف هروئین تبدیل شود.

کمپ ترک اعتیاد

روان پریشی ناشی از مصرف هروئین

روان پریشی ناشی از مصرف هروئین

روان پریشی، قطع ارتباط با واقعیت است که طی آن، فرد قادر به تشخیص ادراک داخلی و محرک های بیرونی نیست. شدیدترین علائم روان پریشی، هذیان و توهم است. افراد مبتلا به اختلالات روان پریشی به ویژه مستعد ابتلا به توهم شنیداری صداهای نا منسجم هستند که حاوی پیام های تهدیدآمیز یا تحقیرآمیز می باشند. آنها همچنین ممکن است دچار توهمات پارانویایی (بدگمانی و یا سوء ظن) شوند به این معنی که آنها تصور می کنند که سایر افراد قصد دارند به آنها آسیب برسانند یا آنها را بکشند. افراد مبتلا به اسکیزوفرنی تنها کسانی نیستند که این علائم را تجربه می کنند. روان پریشی ممکن است با واکنش های منفی نسبت به دارو، دوره های استرس شدید، کمبود خواب و هذیان ثانویه به دلیل مشکلات پزشکی ایجاد شود. اثرات فعال یا ترک برخی از مواد، امکان ایجاد روان پریشی را دارد.

مواد مخدر ممکن است علائم روان پریشی را در افرادی ایجاد کنند که قبلاً هرگز روان پریشی را تجربه نکرده اند. تحقیقات نشان می دهد که این امر با میزان دو ماده شیمیایی ضروری مغز ارتباط دارد. میزان گلوتامات و دوپامین ممکن است تحت تأثیر عوامل استرس زا باشد که سیستم عصبی سمپاتیک را فعال می کند و باعث ترشح آدرنالین می شود، که واکنش مغز نسبت به دوپامین را حساس می کند. هر چیزی که باعث استرس شدید شود ممکن است تغییرات مشابه را در مغز به عنوان یک اختلال روان پریشی تحریک کند، اگرچه معمولاً فقط در صورت فعال بودن سیستم عصبی سمپاتیک اتفاق می افتد. این تأثیرات زمانی بیشتر می شوند که منبع استرس چیزی است که مستقیماً شیمی مغز را تحت تاثیر قرار دهد، مانند داروها، مواد مخدر یا آسیب به سر.

ترک هروئین، هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روانی استرس زا است. اثرات ترک هروٸین غالباً شامل علائم ناخوشایندی شبیه آنفولانزا است که ممکن است افراد را دچار احساس خستگی و ناامیدی کند. در طول دوره ترک هروئین، افراد ممکن است اضطراب، بی قراری، افسردگی، پارانویا (بدگمانی) و سایر علائم ناخوشایند روانشناختی را تجربه کنند. این تأثیرات ممکن است موجب تشدید علاٸم روان پریشی در موارد شدید شوند و توانایی های طبیعی مغز را برای کنار آمدن با استرس تحت تاثیر قرار دهند. با تشدید بیقراری و ناراحتی جسمی، افراد ممکن است دچار هذیان شوند که در این صورت، دیگر قادر به درک دقیق جزئیات یا حوادثی که در پیرامون آنها اتفاق می افتد نخواهند بود. پشت سر گذاشتن افکار و ترس ها ممکن است اهمیت خود را از دست بدهند و همین امر باعث می شود افراد دچار پارانوئید (بدگمانی) شوند و یا حتی توهم شنیداری یا بینایی را تجربه کنند.

عواملی که احتمال تجربه روان پریشی ناشی از مصرف هروئین را در فرد افزایش می دهند شامل موارد زیر است:

 ترکیب کردن هروئین با سایر مواد مخدر

 ابتلا به یک بیماری که شناخت فرد را تحت تاثیر قرار میدهد

کم خوابی حاد یا مزمن

روان پریشی باعث ایجاد اختلال در قضاوت می شود و ممکن است موجب تحریک رفتار های خطرناک شود. روان پریشی ناشی از مصرف مواد مخدر، بطور مکرر باعث می شود که افراد برای ارزیابی های اورژانسی به بیمارستان ها و یا برای بستری به منظور درمان اختلالات روانی به مراکز بهبودی مراجعه کنند. در برخی از افراد ممکن است در هنگام بروز علائم روان پریشی ناشی از مصرف هروئین، به اشتباه اختلال روان پریشی تشخیص داده شود. در سایر موارد، افراد ممکن است توهم یا افکار هذیانی را به روشی تجربه کنند که باعث شود با آسیب دیدگی های اتفاقی یا سایر عوارض دچار عذاب شوند.

کمپ ترک اعتیاد

روان پریشی ناشی از مصرف هروئین

ترک هروئین و درمان روان پریشی

گاهی اوقات، تمام آنچه یک فرد برای بهبودی از روان پریشی ناشی از مصرف مواد نیاز دارد، مدت زمانی است که تحت نظارت بالینی در یک محیط امن قرار می گیرد. به محض اینکه اثرات فعال یا ترک ماده مخدر از بین رفت، پزشکان تشخیص می دهند که آیا فرد می تواند بدون درمان بیشتر از بیمارستان مرخص شود یا نیاز به مراقبت بیشتر دارد. در صورتی که علاٸم ترک اعتیاد تشدید شود و فرد پریشانی و اضطراب بیشتری را تجربه کند، ممکن است از بنزودیازپین ها یا سایر داروهای آرامبخش برای آرامش و ایمنی آنها استفاده شود. آگونیست های مواد افیونی یا سایر داروها گاهی برای افرادی که علائم ترک هروئین را تجربه می کنند تجویز می شود و با پایان دوره ترک، دوز داروها به تدریج کاهش می یابد.

زمانی که فردی روان پریشی ناشی از مصرف هروئین را تجربه می کند و همچنین یک اختلال روان پریشی اساسی نیز داشته باشد، درمان پیچیده تر خواهد شد. تحقیقات انجام شده در چند دهه اخیر نشان داده است که افرادی که دارای اختلالات دوگانه هستند، هنگامی که در برنامه های درمانی منسجم و یکپارچه شرکت می کنند، نتایج بهتری را دریافت خواهند کرد. درمان مناسب به طور موثری موجب کنترل بهتر علائم روان پریشی خواهد شد، در حالی که احتمال بهبودی از اختلال مصرف مواد را نیز افزایش خواهد داد. افرادی که مبتلا به اختلالات روانپریشی هستند، برای استفاده از مزیت درمان سوء مصرف مواد یا داشتن مدت زمان مشخصی بدون مصرف مواد قبل از دریافت مراقبت های روانپزشکی، نیازی نیست که مراحل درمان اختلال روانی خود را به طور کامل پشت سر بگذارند. در عوض، در صورت درمان اختلال روانی، افراد کمتر به مصرف مواد روی می آورند. همچنین هنگامی که در دوران بهبودی از ترک اعتیاد مورد حمایت قرار می گیرند، به احتمال زیاد کاهش علائم روانپزشکی را تجربه می کنند.

در برنامه های منسجم و یکپارچه، افراد می توانند بلافاصله در مداخلات متعددی ثبت نام کنند که اغلب شامل گروه درمانی، مشاوره فردی، دارو درمانی و درمان های مکمل است. یکی از مولفه های اصلی برنامه های یکپارچه، برقراری ارتباط منظم بین متخصصین در حال درمان است تا پیشرفت در یک زمینه باعث عود مجدد در زمینه دیگر نشود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی روان پریشی ناشی از مصرف هروئین پرداختیم و روش درمان این اختلال و ترک هروئین را بررسی کردیم اما باید بدانید که برای افراد مبتلا به اعتیاد به هروئین، درمان اغلب با پذیرش برای بستری به منظور سم زدایی شروع می شود. در سم زدایی، افراد از پشتیبانی و درمان برخوردار خواهند شد که به آنها کمک می کند با خیال راحت و آسوده مراحل ترک را پشت سر بگذارند. مداخلات ارائه شده در محیط سم زدایی در بیماران بستری، از روان پریشی ناشی از ترک هروئین جلوگیری کرده یا آن را کنترل خواهد کرد. بسته به نیاز فرد، شدت و ضعف اختلالات و در دسترس بودن برنامه، مراحل ترک ممکن است شامل سم زدایی، درمان سرپایی یا بستری باشد.

اگر احساس می کنید که شما یا یکی از عزیزانتان با اعتیاد به هروئین و اختلال همزمان روان پریشی دست و پنجه نرم می کنید و نیاز به کمک دارید، با یکی از کارشناسان ما در کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران تماس بگیرید تا در مورد روش های درمانی متناسب با نیازهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۱۷
Amir esmaeilzadeh

تعمیرات گاوصندوق

تعمیرات گاوصندوق خرم بانک سپه

تعمیرات گاوصندوق، تعمیر گاوصندوقشرکت امدادصندوق ایرانیان، که از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات گاوصندوق در تهران می باشد، با تیم مجرب و فوق حرفه ای و بهره گیری از تجهیزات مدرن و استاندارد ارائه دهنده خدمات تعمیرات گاوصندوق می باشد. تعمیر گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و ضروری است که توسط تیمی مجرب و متخصص انجام بگیرد تا به سایر قسمت های گاوصندوق صدمه ای وارد گردد.

حتما مطالعه کنید: تعمیرات گاوصندوق

شرکت امدادصندوق یکی از اصلی ترین ارائه دهندگان تعمیرات گاوصندوق خرم می باشد که کلیه امور تعمیرات به کمک تجهیزات مدرن انجام میگیرد تا کوچکترین صدمه ای بر بخش های دیگر گاوصندوق وارد نگردد.

تعمیرات گاوصندوق خرم

خرم که یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان گاوصندوق در سراسر کشور می باشد، و گاوصندوق هایی متنوعی همچون گاوصندوق های زیر ویترینی و هتلی، سوپر آلیاژی، دژ، دولوکس و سوپر تولید و عرضه می کند. اما نکته ای که ضروری است تا درخصوص تعمیرات گاوصندوق خرم بدانید این است که هرگونه تعمیر غیراصولی آن نتیجه ای جز از بین رفتن و تخریب گاوصندوق نخواهد داشت.

تیم تعمیرات گاوصندوق خرم، امدادصندوق با بهره گیری از تجهیزات و ابزارآلات مخصوص توانایی تعمیر گاوصندوق خرم صرف نظر از نوع و مدل آن در سریع ترین زمان ممکن را دارند. تیم تعمیرات گاوصندوق خرم، امدادصندوق آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به تعمیرات گاوصندوق خود کنید.

حتما مطالعه کنید: تعمیر گاوصندوق خرم

آشنایی با خدمات شرکت امدادصندوق

امداد صندوق، که از معتبرترین شرکت های ارائه خدمات گاوصندوق در سراسر کشور می باشد با انجام موفق پروژه های بی شمار دولتی، بانکی، شرکتی و یا خصوصی با بهترین و بالا ترین کیفیت ممکن در زمینه های تعمیرات گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر در تمامی ایام هفته آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

به جهت آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه باید بدانید، تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت ممکن انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۱۶
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم

آبکاری قوری فلزی با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری بر روی قوری فلزی

فانتاکروم، به عنوان بهترین و مدرن ترین روش آبکاری در سراسر جهان امکان آبکاری تمامی اجسام، بدون وجود هیچگونه محدودیت در ظاهر، جنس و نوع ساخت را برای ما پدید می آورد و به کمک دستگاه فانتاکروم، می توانیم هر جسم دکوری و مصرفی را در سریعترین زمان ممکن آبکاری کنیم و ظاهری بسیار زیبا به آن ببخشیم. از دیگر مزایای استفاده از فانتاکروم، می توانیم به امکان انجام آبکاری رنگی اشاره نماییم که به کمک این دستگاه می توانیم هر جسمی را در رنگ دلخواه با افکت های مختلف آبکاری نماییم.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری قوری فلز با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۱۳
Amir esmaeilzadeh