معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۹ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

کلینیک ترک اعتیاد

عوارض مصرف هروئین

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: با مصرف هروئین چه اتفاقی برای شما می افتد؟ با هر بار مصرف این ماده مخدر، در معرض خطر شدید و آسیب گسترده به مغز، اندام ها و شاهد اختلال در عملکردهای طبیعی بدن خواهید شد. هروئین یک مخدر بسیار اعتیاد آور و غیرقانونی است و هنگامی که این ماده مخدر را به منظور دریافت سرخوشی مصرف می کنید، همچنین ممکن است شاهد اثرات مضر آن بر روی بدن از جمله آسیب گسترده به مغز، اعضای بدن و عملکردهای طبیعی بدن داشته باشید به همین جهت در این مقاله به بررسی عوارض مصرف هروئین خواهیم پرداخت.

هنگام مصرف هروئین چه اتفاقی می افتد؟

وقتی هروئین مصرف می کنید، این ماده مخدر به گیرنده های افیونی درون مغز متصل می شود و باعث ترشح دوپامین می شود. بدن شما حاوی مواد شیمیایی به نام انتقال دهنده های عصبی است که به طور معمول به گیرنده های مواد افیونی متصل می شوند و آنها احساساتی مانند درد و سرخوشی را تحت کنترل قرار می دهند. زمانی که این گیرنده ها در مرکز پاداش مغز شما فعال می شوند، دوپامین ترشح می شود، که باعث ایجاد احساس لذت خواهد شد.

حتما مطالعه کنید: هروئین

با این وجود، هنگامی که از طریق یک ماده خارجی مانند هروٸین بر گیرنده های افیونی خود تاثیر می گذارید، بدن شما سرشار از دوپامین خواهد شد، از این رو اثرات جسمی موقت هروئین مانند احساس لذت و سرخوشی در بدن شما ایجاد می شود. مغز شما به مواد مخدر متصل شده و تمایل به تکرار رفتارهایی دارد که موجب لذت می شوند، به همین دلیل میل به مصرف مکرر هروئین را احساس می کنید. با این وجود اگر به طور مداوم این ماده مخدر را مصرف کنید، ممکن است با اثرات کوتاه مدت هروئین مانند علائم تزریق با سرنگ های حاوی هروئین و اثرات طولانی مدت هروئین مانند اعتیاد، بیماری ها و سایر شرایط تضعیف کننده مواجه شوید.

تاثیر هروئین بر مغز

موسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر بیان می کند، “مصرف مکرر هروٸین موجب ایجاد تغییر در ساختار فیزیکی و فیزیولوژی مغز و همچنین موجب عدم تعادل طولانی مدت در سیستم های عصبی و هورمونی می شود که جبران ناپذیر است.” اگرچه این تغییرات به مرور زمان و به تدریج اتفاق می افتد، اما تاثیرات روانشناختی اولیه هروئین بر روی مغز شامل اختلال در تصمیم گیری و پاسخ همراه با استرس و عدم توانایی در تنظیم رفتارهای بدنی است.

اگر این سوال ذهن شما را درگیر کرده و از خود می پرسید که با مصرف هروئین چه اتفاقی برای مغز می افتد، بسیار مهم است که بدانید هروئین سیگنال های مغز به بدن را دچار اختلال می کند و عملکردهای طبیعی بدن مانند تنفس و ضربان قلب را تحت تأثیر قرار می دهد. این عملکردها بخشی از سیستم عصبی خودکار هستند و سوء مصرف هروئین باعث بیماری عصبی دستگاه خودکار یا آسیب به این اعصاب خواهد شد.

به محض اینکه اثرات لذت و سرخوشی ناشی از مصرف هروٸین از بین رفت، ممکن است یک دوره خواب آلودگی را تجربه کنید که ممکن است چندین ساعت طول بکشد. گیجی، ضربان قلب آهسته و نامنظم و تنفس تضعیف شده، همه اینها نشانه های بیماری عصبی دستگاه خودکار است که به همراه خواب آلودگی اتفاق می افتد. با مصرف بیش از حد هروئین، سیستم تنفسی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد. ممکن است بخوابید و هرگز از خواب بیدار نشوید زیرا بیماری عصبی دستگاه خودکار باعث می شود تنفس شما متوقف شود. علاوه بر این، تنفس تضعیف شده میزان انتقال خون و اکسیژن به مغز را کاهش خواهد داد و در نتیجه باعث آسیب دائمی به مغز، کما یا مرگ می شود.

یکی از زیان آورترین اثرات طولانی مدت مصرف هروئین بر روی مغز، ایجاد یک اختلال در مصرف هروئین است که یک بیماری مزمن مغزی است. با مصرف مکرر هروئین، بدن شما به این ماده مخدر وابسته می شود و ممکن است دچار اختلال در مصرف مواد شوید. اگر نسبت به هروئین اعتیاد پیدا کنید، ممکن است برای یافتن و رسیدن به لذت و سرخوشی، به انجام رفتارهای اجباری و غیرقابل کنترل روی آورید و نیاز به درمان اعتیاد به هروئین داشته باشید.

عوارض مصرف هروئین

عوارض مصرف هروئین

عوارض مصرف هروئین

مصرف هروئین علاوه بر مغز ممکن است به بدن شما نیز آسیب برساند. حتی ممکن است شکل ظاهری شما را تغییر دهد، برخی از علائم هشدار دهنده قابل مشاهده مصرف هروئین عبارتند از:

 یبوست

 سرفه مداوم

 خشکی دهان

 کاهش ناگهانی وزن

 از دست دادن اشتها

 مردمک چشم تنگ شده

 علائم سوختگی در اطراف انگشتان

 علائم آنفولانزا مانند لرز یا استفراغ

سایر عوارض مصرف هروئین عبارتند از:

 ظاهر نامرتب یا عدم رعایت بهداشت شخصی

 خواب بیش از حد و یا دوره های طولانی بیداری

 حرکت آهسته، عدم تعادل در حرکات یا عدم هماهنگی

 گفتار نامنسجم، تکان دادن سر و سطح هوشیاری متفاوت

 پوشیدن شلوار و لباس آستین بلند در هوای گرم نشانه تزریق هروئین است

مصرف هروئین همچنین ممکن است تاثیرات روانی بر شخصیت فرد داشته باشد. آنها ممکن است با مشکلات بدن خود دست و پنجه نرم کنند، مرتباً دولا دولا راه بروند و یا برای ایستادن یا راه رفتن مشکل داشته باشند. افرادی که هروئین مصرف می کنند ممکن است هنگام راه رفتن پاهای خود را به این سو و آن سو حرکت دهند.

علاوه بر این، تأثیر قابل توجه هروئین بر بدن این است که مصرف این دارو سبک زندگی و رفتارهای شما را تغییر می دهد. نمونه هایی از این تغییرات عبارتند از:

 رفتار خشونت آمیز

 از دست دادن انگیزه

 کاهش عملکرد در مدرسه یا محل کار

 اجتناب از رویارویی با دوستان و خانواده

 عدم علاقه به فعالیت هایی که زمانی برای فرد لذت بخش بودند

عوارض مصرف هروئین

عوارض مصرف هروئین

تاثیر هروئین بر قلب

مصرف زیاد هروئین ممکن است به قلب شما نیز آسیب جدی برساند و حتی منجر به ایجاد بیماری های قلبی شود. مصرف بیش از حد هروئین و بیماری های قلبی بطور همزمان اتفاق می افتد. اگر هروئین مصرف می کنید، ممکن است به لایه داخلی و دریچه های قلب شما آسیب برسد، که احتمال ابتلا به عفونت های قلبی و مشکلات ریوی را افزایش خواهد داد. علاوه بر بیماری قلبی، سایر عوارض شدیدی که با مصرف هروئین بر سلامتی فرد به ویژه قلب او تاثیر می گذارد عبارتند از:

نارسایی قلبی

مصرف بیش از حد هروئین در صورتی که به مرگ فرد منجر نشود، باز هم مشکلات دیگری مانند نارسایی قلبی ناشی از کاهش فشار خون را در پی خواهد داشت.

آریتمی قلب (بی نظمی در ضربان قلب)

مصرف هروئین همچنین ممکن است باعث آریتمی قلب، یا نامنظمی ضربان و یا ریتم قلب شود. این اختلاف، میزان خونی که قلب می تواند به بدن شما پمپاژ کند را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد و در نهایت عملکرد مغز و اعضای بدن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

ادم ریوی (تجمع مایعات در ریه (ششها))

مصرف هروئین باعث ادم ریوی شود، چنین حالتی زمانی اتفاق می افتد که قلب قادر به انتقال مداوم خون به بدن نباشد. این وضعیت ممکن است باعث برگشت خون به رگ ها و ریه ها شود و بر جریان طبیعی اکسیژن از طریق ریه ها تاثیر بگذارد. ادم ریوی ممکن است منجر به نارسایی کلیه، حمله قلبی و مرگ شود.

تاثیر هروئین بر دندان ها

با مصرف هروئین، ممکن است به طور غیر مستقیم به دندان های شما آسیب برسد. مواد مخدر به دندان های شما آسیب خواهند رساند و اثرات مخرب مروبوط به دندان، بسته به نوع ماده مخدری که مصرف می شود متفاوت است. هروئین معمولا بر روی دندان ها اثرات غیر مستقیم دارد، به این معنی که مصرف هروئین باعث آسیب به دندان نمی شود. با مصرف مواد مخدری مانند هروئین ممکن است تمایل شما به خوردن نوشیدنی های شیرین، آب نبات و شیرینی جات افزایش یابد. این تمایلات ممکن است عاملی برای ایجاد حفره و بیماری های لثه باشند.

اگر هروئین مصرف می کنید، ممکن است آسیب به دندان تنها مشکل مرتبط به دندان شما نباشد. به عنوان مثال، مصرف هروئین در حد متوسط و مشکلات دندان شامل بیماری لثه، قارچ دهان و انواع عفونت های دهانی می شود. اثرات شدید دندانپزشکی شامل ضعیف شدن مینای دندان در اثر ساییدن دندان است. علاوه بر این، هروئین و پوسیدگی دندان ممکن است مشکلی باشد که به دلیل علائم خشکی دهان تجربه می کنید. تحقیقات نشان می دهد که با مصرف مداوم هروئین، ممکن است دندان ها شبیه دندان های فردی شود که شیشه مصرف می کند، که در نهایت منجر به پوسیدگی و کشیدن دندان می شود.

عوارض مصرف هروئین

عوارض مصرف هروئین

تاثیر هروئین بر پوست

مصرف هروئین، به ویژه به روش تزریق داخل وریدی، احتمال ابتلا به بیماری های پوستی دردناک و عفونت ها را افزایش می دهد. هرچه مصرف هروئین بیشتر شود، بیماری های پوستی ممکن است به مشکلات داٸمی تبدیل شوند. این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 عفونت های مکرر پوستی

 آبسه ناشی از مصرف هروئین

 عفونت های باکتریایی در محل های تزریق

 ایجاد زخم های پوستی ناشی از مصرف هروئین

 گانگرن (قانقاریا) یا سرایت عفونت پوست به سایر بافت های بدن

اکثر این بیماری های پوستی ناشی از مصرف هروئین از طریق تزریق وریدی و عضلانی این ماده مخدر ایجاد می شود. روش سوم تزریق هروئین، تزریق زیر پوستی است که نوعی تزریق کم عمق در زیر پوست که به آن تزریق زیر پوستی هروئین گفته می شود. تزریق زیر پوستی هروئین ممکن است منجر به ایجاد آبسه و زخم های پوستی ناشی از تزریق هروئین در اطراف محل تزریق شود و شما ممکن است برای درمان عفونت های جدی ناشی از تزریق زیر پوستی هروئین به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشید.

جای زخم و یا سوختگی ناشی از مصرف هروئین

هنگام تزریق هروئین، ممکن است زخم هایی از طریق سوزن بر روی پوست ایجاد شود که به آنها آثار تزریق گفته می شود. هنگامی که شما مواد مخدر را به طور مکرر در همان رگ تزریق می کنید، موجب فرو ریختن رگ ها خواهد شد و منجر به ایجاد زخم و دلمه های ناشی از تزریق هروئین شود.

علائم ترکیبی ناشی از مصرف هروئین شامل زخم های سوراخ شده، کبودی یا جای زخم هستند که ممکن است تغییر رنگ داده یا افزایش یابد. جای زخم و یا سوختگی ناشی از مصرف هروئین معمولاً روی بازو و در قسمت داخلی آرنج دیده می شود اما ممکن است در هر جایی از بدن فرد تزریق کننده هروئین دیده شود.

تاثیر هروئین بر صورت

مصرف هروئین ممکن است ظاهر صورت شما را تغییر دهد. برخی از مشکلات رایج مرتبط با مصرف هروئین ممکن است شامل موارد زیر باشد:

کاهش وزن و لاغری

مصرف هروئین ممکن است باعث کاهش سریع وزن شود، که معمولا علاٸم این کاهش بیشتر در صورت فرد و با چشمانی گود افتاده نمایانگر خواهد شد.

خراش یا جای زخم

مانند سایر مواد مخدر، مصرف هروئین باعث خارش می شود، که ممکن است منجر به خراشیدن یا کندن صورت شود.

چشمان خون گرفته

“چشمهای هروئینی” اصطلاح عامیانه برای چشمان خون گرفته که ناشی از مصرف هروئین می باشد.

آبریزش بینی یا چشمان اشک آلود

در صورت استنشاق هروئین، ممکن است مشکلات تنفسی مانند ترشحات مخاطی را تجربه کنید.

آویزان و شل شدن پوست صورت

افراد ممکن است به شما بگویند به نظر می رسد خسته یا پیر شده اید.

رنگ مایل به آبی پوست

مصرف هروئین باعث کاهش ضربان قلب و فشار خون شما خواهد شد.

گودی و سیاهی زیر چشم

رنگ پریدگی پوست

عوارض مصرف هروئین

عوارض مصرف هروئین

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی عوارض مصرف هروئین پرداخته ایم، اگر شما و یا یکی از عزیزانتان با اعتیاد به هروٸین دست و پنجه نرم می کنید و جای تزریق، مشکلات پوستی تشخیص داده نشده و یا سایر علائم اعتیاد به هروئین را مشاهده کردید، بلافاصله به پزشک مراجعه نمایید. بهبودی و ترک اعتیاد به هروئین کمی دشوار است، اما ارزش آن را دارد و ممکن است روش های درمانی موثری در منطقه شما وجود داشته باشد. کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران، درمان جامع و منحصر به فردی را برای اعتیاد به هروئین در نظر گرفته است. برای داشتن آینده ای روشن و به دور از اعتیاد، با یکی از کارشناسان ما در مرکز ترک اعتیاد آکسون تماس بگیرید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۵
Amir esmaeilzadeh

اختلال پرخوری عصبی چیست؟

اختلال پرخوری عصبی چیست؟

کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره: اختلال پرخوری عصبی با چرخه تکراری رفتارهای پرخوری اجباری و پاکسازی جبرانی تشخیص داده می شود. پرخوری زمانی اتفاق می افتد که مقدار زیادی غذا در مدت زمان کوتاهی مصرف می شود، که ممکن است مدت زیادی پس از سیر شدن فرد باشد.

اختلالات تغذیه ای صدها سالها پیش وجود داشته و در سراسر جهان به اثبات رسیده است. شواهد زمانی نشان می دهد که اختلالات تغذیه ای از قرن اول وجود داشته است. اختلالات تغذیه ای با ارتباط غیر عادی و زیان آور با غذا، عادت بد غذایی و نگرانی قابل توجه نسبت به وزن، شکل و ظاهر فرد تشخیص داده می شود. مصرف غذا ممکن است از مقادیر کم تا پرس های زیاد  متغیر باشد و بر بسیاری از جنبه های زندگی فرد تاثیر منفی بگذارد.

حتما مطالعه کنید: رابطه اختلال پرخوری و سوء مصرف مواد

اختلالات تغذیه ای ممکن است در هر دوره ای از زندگی ایجاد شود، اما این اختلالات اغلب در دوران نوجوانی یا اوایل بزرگسالی روی می دهد. اختلالات تغذیه ای قابل درمان است، اما ممکن است تأثیرات قابل توجهی داشته باشد و در صورت نادیده گرفته شدن یا عدم درمان منجر به مرگ خواهد شد. پرخوری عصبی، یکی از شایع ترین اختلالات تغذیه ای است. پرخوری عصبی یک بیماری ناتوان کننده است که در صورت عدم رسیدگی و درمان بدتر خواهد شد.

پرخوری عصبی چیست؟

پرخوری عصبی با چرخه تکراری رفتارهای پرخوری اجباری و پاکسازی جبرانی تشخیص داده می شود. پرخوری زمانی روی می دهد که مقدار زیادی غذا در مدت زمان کوتاهی مصرف می شود، که ممکن است مدت زیادی پس از سیر شدن فرد روی دهد. سوء مصرف بی رویه اغلب با غذاهای ناسالم و پرکالری اتفاق می افتد و منجر به ایجاد احساس شرم و ناراحتی می شود.

پس از سر و صدا، افراد ممکن است با تلاش برای لغو آنچه که خورده اند، به طور ناگهانی به دنبال کاهش احساس بی احترامی و ناراحتی باشند. افراد مبتلا به اختلال رفتارهای تکراری متمرکز بدن ممکن است چنین کارهایی را به منظور پاکسازی انجام دهند:

 روزه گرفتن

 ورزش بیش از حد

 به زور استفراغ کردن

 استفاده از دارو های ملین، تنقیه یا ادرار آور

حتما مطالعه کنید: اختلال رفتارهای تکراری متمرکز بدن

افراد اغلب پاکسازی را نوعی تنبیه برای دریافت کالری بیش از حد می دانند و آنها ممکن است برای جلوگیری از افزایش وزن، اقدام به انجام هر گونه رفتاری کنند. از سویی دیگر، اکثر افراد مبتلا به پرخوری دارای وزن طبیعی و شاخص توده بدن هستند. برخلاف بی اشتهایی، پرخوری عصبی لزوماً باعث کاهش قابل توجه وزن نمی شود و همین امر باعث می شود تشخیص این اختلال چالش انگیز شود. رفتارهای جبران کننده پرخوری معمولاً مخفیانه انجام می شود و منجر به احساس حقارت می شود. این پنهان کاری همچنین تشخیص این اختلال را به طور فزاینده ای دشوار خواهد کرد.

اختلال پرخوری عصبی

اختلال پرخوری عصبی

انواع اختلال پرخوری عصبی

پرخوری عصبی ناشی از درک ناقص، نارضایتی شدید و وسواس مداوم بر وزن، شکل ظاهر یا سایز بدن است. افراد بین تعهد و تمایل به کاهش وزن و اجبار طاقت فرسا برای خوردن بیش از حد دست و پنجه نرم می کنند، که ممکن است این چرخه معیوب را طولانی تر کند. اگرچه اکثر مردم پرخوری عصبی را با پاکسازی مرتبط می دانند، اما همیشه اینطور نیست. انواع مختلف پرخوری شامل نوع پاکسازی کننده، نوع غیر پاکسازی کننده و پرخوری ورزشی است.

پرخوری نوع پاکسازی کننده

نوع پاکسازی کننده پرخوری رایج ترین نوع این اختلال است و شامل استفراغ عمدی و سوء مصرف قرص های رژیمی، ملین ها، ادرارآور ها یا تنقیه است. فرد مبتلا به پرخوری عصبی اغلب سعی می کند به منظور کنترل وزن، عمل پاکسازی را از طریق تنقیه انجام دهد و انگشت خود را به دهان ببرد تا استفراغ کند. فرد مبتلا به پرخوری عصبی ممکن است مقدار زیادی داروی ملین و ادرارآور استفاده کند، با این تصور که آنها قبل از جذب غذا، مواد غذایی که خورده اند را دفع می کنند. این تصور اشتباه است، زیرا کالری ها و مواد مغذی قبل از اینکه دفع شوند، جذب و پردازش می شوند.

پرخوری نوع غیر پاکسازی

پرخوری نوع غیر پاکسازی کننده شامل ورزش شدید یا امتناع از خوردن غذا است، اما شامل استفراغ عمدی نمی شود. این روش ها برای جلوگیری از افزایش احتمالی وزن پس از یک دوره پرخوری استفاده می شود.

ورزش پرخوری

ورزش پرخوری زمانی به عنوان یکی از زیرمجموعه های پرخوری عصبی طبقه بندی می شد. با این وجود این نوع پرخوری دیگر به این ترتیب طبقه بندی نمی شود. ورزش پرخوری شامل ورزش بیش از حد با هدف از بین بردن چربی و کالری دریافت شده است.

پرخوری عصبی را می توان به عنوان نوعی اختلال بدشکلی بدن طبقه بندی کرد و یا به عنوان نوعی اضطراب با رفتارهای وسواسی جبری مرتبط دانست. فرد مبتلا به پرخوری عصبی بیش از حد نگران وزن خود است و اغلب ورزش را بر هر چیز دیگری در زندگی خود ترجیح می دهد. آنها دائما نگران هستند و در صورتی که نتوانند یک جلسه تمرین کنند احساس شرم می کنند. آنها همچنین ممکن است با این تلقین که بیش از حد ورزش می کنند، تحریک شوند.

علائم پرخوری عصبی

علائم پرخوری عصبی

علائم پرخوری عصبی

پرخوری عصبی، تاثیر جسمی زیاد و قابل توجهی بر روی سیستم های مختلف بدن خواهد گذاشت. شدت علائم جسمی و تأثیر بر سیستم های بدن با شدت کلی این اختلال ارتباط تنگاتنگی دارد. افراد مبتلا به پرخوری عصبی اغلب دچار اختلال در عملکرد دستگاه گوارش می شوند، از جمله:

 آسیب رسیدن به مینای دندان

 حرکات غیر طبیعی روده

 سوزش معده

 رفلکس معده

 یبوست

 دل درد

 اسهال

 نفخ

پرخوری عصبی بر مو، پوست و ناخن ها نیز تأثیر می گذارد. استفراغ عمدی ممکن است باعث ایجاد پینه روی بند انگشتان شود، این اتفاق زمانی روی می دهد که انگشتان در هنگام تحریک برای استفراغ عمدی، با دندان های آسیاب برخورد می کنند. آسیب به بند انگشتان در سال های اخیر از علائم رایج پرخوری عصبی نبوده است، زیرا افراد امروزه معمولاً از اشیاء به جای انگشتان خود برای استفراغ عمدی استفاده می کنند.

نازک شدن و ریزش مو زمانی اتفاق می افتد که فرد تغذیه مناسب برای حفظ و رشد سالم موها را نداشته باشد. این علامت پرخوری عصبی ممکن است ناشی از استرس طولانی مدت عاطفی و جسمی باشد. موها ممکن است در اثر کم آبی دچار خشکی شده و مجعد شوند زیرا بدن آب کافی برای مرطوب نگه داشتن موها را ندارد.

علائم رفتاری پرخوری عصبی

شرم و گناه، به همراه عزت نفس پایین، عدم اعتماد به نفس و تمایل به انتقاد از نقص های درک شده، نشانه های اصلی پرخوری عصبی است. افراد مبتلا به پرخوری عصبی نسبت به ظاهر بدنی و شکل بدن خود دیدگاه ثابت و ناقصی دارند. مشغله فکری مداوم در مورد غذا، رژیم غذایی و یا ظاهر فرد نیز ممکن است نشان دهنده پرخوری عصبی باشد. چرخه پرخوری و پاکسازی ممکن است به عنوان یک مکانیسم مقابله ای منفی برای کاهش استرس، اضطراب و افسردگی مورد استفاده قرار گیرد. انزوای اجتماعی و سایر رفتارها در هنگام غذا نیز می تواند نشان دهنده پرخوری باشد.

افراد مبتلا به پرخوری عصبی اغلب در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی غذا مصرف می کنند و تلاش می‌کنند تا خود را برای مدت کوتاهی پس از آن توجیه کنند و بتوانند رفتارهای جبرانی خود را انجام دهند. الگوی مداوم دست کشیدن و رفتن به دستشویی بلافاصله بعد از غذا نیز نشان دهنده اختلال پرخوری عصبی است. غذا خوردن به تنهایی، پنهان کردن شیرینی و تنقلات، یا مصرف زیاد مایعات پس از خوردن غذا نیز از نشانه شروع رفتارهای پاکسازی است.

اثرات طولانی مدت پرخوری عصبی

پرخوری عصبی ممکن است منجر به بروز عوارض جانبی کوتاه مدت و بلند مدت شود.

پیامدهای طولانی مدت، هم سلامت جسمی و هم سلامت روانی فرد را تحت تأثیر قرار خواهد داد و نباید آنها را دست کم گرفت و یا ناچیز پنداشت. بسیاری از عوارض کوتاه مدت پرخوری مانند آمنوره، کم آبی بدن و کرم خوردگی دندان، معمولاً با دریافت مراقبت های پزشکی مناسب از بین می روند. با این وجود، یک دوره طولانی تغذیه نامناسب ممکن است عوارض طولانی مدتی به همراه داشته باشد، که شدت کلی آن بستگی به مدت زمان و شدت اختلال دارد. دیابت ممکن است یکی از اثرات طولانی مدت پرخوری عصبی باشد، زیرا افراد اغلب تمایل به خوردن غذاهایی با قند و چربی بالا دارند. علیرغم پاکسازی، مقدار زیادی قند در جریان خون باقی می ماند، بنابراین باعث شروع دیابت می شود.

پرخوری عصبی همچنین ممکن است باعث کاهش تراکم استخوان در افراد شود. تضعیف استخوان زمانی رخ می دهند که فرد به اندازه کافی ویتامین D، فسفر یا کلسیم دریافت نکند. کاهش تراکم استخوان منجر به پوکی استخوان خواهد شد، وضعیتی برگشت ناپذیر که در آن استخوان ها شکننده و ضعیف می شوند. اختلال در عملکرد کلیه یکی دیگر از اثرات طولانی مدت پرخوری عصبی است، زیرا تغذیه نامناسب باعث ایجاد اختلال در عملکرد صحیح کلیه ها می شود. در صورت عملکرد نادرست کلیه ها، سموم قادر نخواهند بود بدن را به طور موثری ترک کنند و حساسیت به عفونت یا نارسایی کلیه را افزایش می دهند.

پرخوری عصبی همچنین عوارض بلند مدتی بر روی تخمدان ها خواهد گذاشت، بنابراین بر روی باروری زنان نیز تأثیر منفی می گذارد. قاعدگی زمانی متوقف می شود که بدن مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت نکند و برای جان سالم به در بردن به تکاپو افتد. هنگامی که این اتفاق می افتد، هیچ تضمینی وجود ندارد که قاعدگی دوباره رخ دهد.

علت پرخوری عصبی

علت پرخوری عصبی

علت پرخوری عصبی

مانند بسیاری از اختلالات روانشناختی، اعتقاد بر این است که پرخوری عصبی چند بعدی است و تسریع در روند این اختلال توسط عوامل متعددی صورت می پذیرد از جمله:

 سوء مصرف مواد

 اشتغال در مشاغل خاص

 شرکت در ورزش های خاص

 عوامل بیولوژیکی، عدم تعادل شیمیایی، وراثت یا بلوغ زودرس

 عوامل اجتماعی و محیطی، مانند سابقه آسیب روحی، سوء استفاده یا سابقه سوء تغذیه

 نگرانی های احساسی و روانی مانند اضطراب، افسردگی، تصویر بدنی ناخوشایند از خود و احساس بی ارزش بودن

تشخیص بولیمیا

برای تشخیص پرخوری عصبی، پزشک معمولاً یک معاینه جسمی انجام می دهد و توصیه به انجام آزمایشاتی از قبیل پانل خون، آزمایش ادرار و الکتروکاردیوگرام می کند. الکترولیت ها یا مواد معدنی موجود در جریان خون، برای حفظ ریتم منظم قلب، پیوسته کار می کنند و به عضلات در پمپاژ خون به سمت قلب کمک می کنند. وقتی این مواد شیمیایی تحلیل می روند، عملکرد قلب و کلیه دچار اختلال می شود و ممکن است منجر به ایست قلبی و مرگ ناگهانی شود. با توجه به این واقعیت، آزمایش خون نه تنها برای تشخیص توصیه می شود، بلکه در ارزیابی و نظارت بر سطح الکترولیت ها نیز بسیار مهم است.

پزشک همچنین ممکن است به انجام آزمایشات بیشتر به منظور رد علل جسمی یا پزشکی، تغییرات وزن و تأیید عدم وجود سایر عوارض توصیه کند. یک پزشک ممکن است عادت های غذایی، شاخص های فیزیکی و تلاش های فرد جهت کاهش وزن را مورد ارزیابی قرار دهد و همچنین بیمار را برای ارزیابی روانی به روانپزشک ارجاع دهد. برای تشخیص بولیمیا، فرد باید تمام معیارهای موجود در کتاب راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی ویرایش پنجم را داشته باشد. حداقل یک بار در هفته و به مدت سه ماه، فرد باید دچار پرخوری شود و از رفتارهای نامناسب به منظور جلوگیری از افزایش وزن استفاده کند. علاوه بر این، وزن و شکل ظاهر فرد باید تأثیر بسزایی در نحوه خودآگاهی فرد داشته باشد.

پرخوری عصبی

پرخوری عصبی

عوامل خطر پرخوری عصبی

عوامل خطر متعددی در ابتلا فرد به پرخوری عصبی نقش ایفا می کنند که عبارتند از:

 زنان بیشتر در معرض خطر ابتلا به این اختلال هستند

 تشخیص اختلال روانی یا سایر مشکلات عاطفی

 داشتن خویشاوند درجه یک که مبتلا به اختلال تغذیه ای و یا اختلال روانی باشد

 تحریف های شناختی و کسانی که به دنبال رعایت هنجارهای اجتماعی هستند

 اضطراب، انعطاف ناپذیری و تمایل به کمال گرایی

 قلدری و تمسخر، مخصوصاً نسبت به وزن شخص

گزینه های درمانی پرخوری عصبی

درمان پرخوری شامل روان درمانی، داروهای روانگردان و مشاوره تغذیه است. درمانگران مختلف از این روش های درمانی استفاده می کنند و ریشه این اختلال را در اختلال تغذیه ای اولیه می یابند. روان درمانی می تواند به صورت فردی، خانوادگی یا گروهی انجام شود. درمان های رفتاری و شناختی هر دو برای کمک به افراد در تغییر افکار و الگوهای رفتاری، مورد استفاده قرار می گیرند. داروهای روانگردان، به ویژه داروهای کاهش دهنده فعالیت سیستم عصبی، همراه با روان درمانی و مشاوره تغذیه ای به منظور آموزش افراد در مورد عادات غذایی سالم و تغذیه مناسب مورد استفاده قرار می گیرد.

سایر درمان های جایگزین می تواند شامل موارد زیر باشد:

 یوگا

 هیپنوتیزم درمانی

 تایچی (ورزش چینی)

 چیگونگ ( تمرینی برای ترتیب حرکت، تنفس و آگاهی)

سن، نژاد و فرهنگ. دوره درمان اختلالات تغذیه ای راه طولانی را طی کرده است. در صورت عدم درمان و یا درمان نادرست، منجر به مرگ فرد خواهد شد.

سخن پایانی

اگر شما و یا یکی از عزیزانتان به طور همزمان با اختلال تغذیه ای و اختلال مصرف مواد دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است به درمان اعتیاد نیاز داشته باشید. به همین جهت بهتر است با مشاورین کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران تماس بگیرید تا در مورد نحوه درمان اعتیاد، روش های کنترل، افزایش اعتماد به نفس و داشتن زندگی سالم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۴
Amir esmaeilzadeh

کمپ ترک اعتیاد

تاثیر مصرف اکستازی بر مغز

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، بهترین کمپ ترک اعتیاد: متیلن دی اکسی مت آمفتامین (MDMA)، که به عنوان اکستازی یا “مولی” نیز شناخته می شود، یک محرک صنعتی مشتق شده از آمفتامین است. این دارو اثراتی مانند احساس تحریک ذهنی، کاهش اضطراب و افزایش ادراک حسی ایجاد می کند. با این حال، مانند هر داروی خیابانی، مصرف اکستازی نیز با خطرات قابل توجهی همراه است. که در این مقاله به بررسی تاثیر مصرف اکستازی  بر مغز خواهیم پرداخت. ترک اکستازی یکی از خدمات ارائه شده در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران می باشد که کلیه برنامه درمانی، تحت نظر مجرب ترین درمانگران و مشاورین روانشناسی انجام می گیرد.

حتما مطالعه کنید: ترک اکستازی

تاثیر مصرف اکستازی بر مغز

بطور کلی سوء مصرف مواد مخدر بر مغز تاثیر می گذارد و به همین دلیل است که افراد در درجه اول سعی می کنند برای تجربه احساس سرخوشی، به مصرف مواد مخدر روی آورند، زیرا مواد مخدر بر روی مغز تاثیر گذاشته و حالات ذهنی فرد را تغییر می دهد تا بتواند احساس سرخوشی و نشئگی را در آنها ایجاد کند، خلق و خوی آنها را بهبود بخشد و یا باعث تغییر در ادراک آنها شود.

هنگامی که فردی اکستازی مصرف می کند، باعث می شود سروتونین، دوپامین و نوراپی نفرین را از محل ذخیره نورون های خود آزاد کنند. در نتیجه منجر به افزایش فعالیت انتقال دهنده های عصبی در مغز می شود. آزاد شدن مقادیر بیش از حد از این انتقال دهنده های عصبی در اثر مصرف مواد مخدر، باعث تخلیه مغز از این پیام رسان های شیمیایی و سپس پیامد های منفی و زیانباری خواهد شد. سروتونین، دوپامین و نوراپی نفرین اطلاعات را در سرتاسر مغز انتقال می دهند. آن ها سیگنال ها را بین سلول های عصبی به روش های زیر انتقال می دهند:

 دوپامین: در تنظیم خلق و خو و تمرکز و همچنین سایر عملکردهای سیستم عصبی مرکزی نقش مهمی را ایفا می کند.

 سروتونین: به حفظ خلق و خوی پایدار و سایر عملکردهای عاطفی کمک می کند و همچنین در تنظیم چرخه خواب، کنترل درد و هضم غذا و غیره نقش مهمی را ایفا می کند.

 نوراپی نفرین: بخشی از واکنش “جنگ و گریز” و در تنظیم خلق و خو، اضطراب، خواب، انرژی و تمرکز است.محققان بر این باورند که این ترشح مقادیر بیش از حد سروتونین است که باعث ایجاد اثرات بهبود خلق و خوی مصرف کنندگان اکستازی می شود.

اما سروتونین همچنین نقش مهمی در تنظیم خواب، احساسات، کاهش درد، کنترل اشتها و سایر عملکردها دارد. هنگامی که اکستازی باعث آزاد شدن مقادیر زیادی سروتونین می شود و مغزاین پیام رسان ها را تخلیه خواهد کرد و به جلوگیری از پیامدهای ناخوشایندی که بسیاری از مصرف کنندگان اکستازی پس از مصرف آن تجربه می کنند، کمک کند.

تاثیر مصرف اکستازی بر مغز

تاثیر مصرف اکستازی بر مغز

اثرات طولانی مدت اکستازی بر روی مغز

تحقیقات حیوانی نشان داده است که آسیبی که مصرف اکستازی به نورون های حاوی سروتونین وارد می کند، ممکن است طولانی مدت باشد. ثابت شده است که اندازه گیری اثر طولانی مدت مصرف اکستازی در انسان برای دانشمندان دشوارتر است، اما برخی از مطالعات نشان داده اند که برخی از افرادی که به میزان زیادی اکستازی مصرف می کنند، این علاٸم را تجربه خواهند کرد:

 افسردگی

 تغییرات در فعالیت مغز

 ایجاد اختلال در فرآیند توجه

 ایجاد اختلال در حافظه کاری

برخی از مطالعات تصویربرداری انسانی از مصرف کنندگان اکستازی نشان داده است که این دارو باعث ایجاد تغییر در فعالیت قسمت هایی از مغز خواهد شد که مربوط به فعالیت های زیر هستند:

 تاثیر سایر داروها

 شناخت

 هیجان

مشکل دیگری که محققان در ارزیابی اثرات مصرف اکستازی بر مغز داشته اند این است که بسیاری از اوقات قرص های اکستازی که مصرف کنندگان در خیابان خریداری می کنند، اکستازی خالص نیستند، بلکه حاوی مواد مخدر دیگری هستند. همچنین این احتمال وجود دارد که مصرف کنندگان اکستازی از مواد مخدر دیگری مانند ماری جوانا یا الکل نیز استفاده کنند که اثرات خاص خود را بر روی مغز دارند. بنابراین، تعیین اینکه آیا اثراتی که تجربه می‌کنند تنها به دلیل مصرف اکستازی است و یا تاثیر سایر داروها و یا ترکیبی از این دو، برای محققان دشوار است.

در کنار استفاده احتمالی از داروهای دیگر، عوامل دیگری که ممکن است در برخی از اختلالات شناختی مشاهده‌ شده در مصرف‌ کنندگان اکستازی نقش داشته باشند عبارتند از:

 سن فرد در زمان اولین دوز مصرفی اکس

 دوز مصرفی

 جنسیت

 تعداد دفعات مصرف

 عوامل ژنتیکی و محیطی

متاسفانه برای فرد مصرف‌ کننده، بیشتر داروها نه تنها بر مناطقی از مغز که احساس متفاوتی در آنها ایجاد می‌ کند تأثیر می‌ گذارند، بلکه بر سایر قسمت‌ های مغز که نقش مهمی را در عملکرد، یادگیری یا به خاطر سپردن به عهده دارند نیز تأثیر خواهند گذاشت.

اکستازی که بیشتر به عنوان قرص اکس یا مولی شناخته می شود نیز، از این قاعده مستثنی نیست. اکستازی روی انتقال‌ دهنده‌ های عصبی در مغز تأثیر می‌ گذارد تا خلق و خوی فرد مصرف کننده را تغییر دهد، اما همچنین ممکن است باعث ایجاد انواع اختلالات شناختی ناخواسته و عوارض جسمی شود.

تاثیر مصرف اکستازی بر مغز

تاثیر مصرف اکستازی بر مغز

تاثیر مصرف اکستازی بر مغز

مطالعات مختلفی در مورد مصرف کنندگان طولانی مدت اکستازی انجام شده است که چندین اثر دیگر از مصرف زیاد اکستازی را نشان داده است:

 پردازش فرم جهانی: بر اساس مطالعاتی که انجام شده است، مصرف تفریحی اکستازی بر توانایی فرد مصرف کننده برای پردازش انواع خاصی از اطلاعات بصری، مانند توانایی ادغام اطلاعات جهت گیری محلی در یک درک فرم جهانی، تاثیر می گذارد.

 اختلال در کنترل تکانه: برخی محققان نیز بر این باورند که مانند بسیاری از داروهای دیگر، اکستازی بر ناحیه ای از مغز که مربوط به کنترل تکانه است تأثیر می گذارد و بنابراین به ایجاد اختلالات سوء مصرف مواد کمک خواهد کرد.

 اختلال در برانگیختگی جنسی: از آنجایی که اکستازی میزان سروتونین را در برخی از مصرف کنندگان بیشتر از میزان دوپامین تحت تاثیر قرار می دهد، برخی از محققان معتقدند که مصرف طولانی مدت اکستازی ممکن است بر تحریک جنسی آنها تاثیر بگذارد.

کمپ ترک اعتیاد

تاثیر مصرف اکستازی بر جنین

تاثیر مصرف اکستازی بر مادران باردار و جنین

برخی تحقیقات وجود دارد که نشان می دهد مصرف اکستازی نه تنها بر مغز مصرف کنندگان بلکه بر مغز نوزادان متولد نشده در بطن زنان بارداری که اکستازی مصرف می کنند نیز تأثیر می گذارد. مطالعات حیوانی، اثرات نامطلوب قابل توجهی بر یادگیری و حافظه در مواجهه با مصرف اکستازی در طول دوره تکاملی معادل سه ماهه سوم بارداری در انسان پیدا کرده است. محققان نگرانی قابل توجهی نسبت به اثرات نامطلوب بالقوه اکستازی بر روی جنین در حال رشد دارند، زیرا زنان بارداری که مصرف کننده اکستازی هستند به این دلیل به مصرف این دارو ادامه می دهند که معتقدند اکستازی یک “داروی بی خطر” است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سوء مصرف اکستازی به هر دلیلی که باشد و توسط هر شخص با هر شرایطی انجام شود، عوارض جبران ناپذیری بر سلامت روانی و جسمانی مصرف کننده خواهد داشت و تنها راه مقابله با این عوارض، ترک اکستازی در کمپ ترک اعتیاد خصوصی جمشیدیه می باشد.

ترک اکستازی نیازمند دریافت خدمات روان درمانی در کنار درمان جسمانی می باشد که در کمپ ترک اعتیاد لاکچری جمشیدیه به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران، تحت نظر مجرب ترین درمانگران اعتیاد انجام می گیرد تا بیماران این امکان را داشته باشند تا علاوه بر درمان جسمانی به روان درمانی خود نیز بپردازند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۳
Amir esmaeilzadeh

بازگشایی گاوصندوق کاوه

بازگشایی گاوصندوق کاوه

بازگشایی گاوصندوق کاوه، بازکردن گاوصندوق: شرکت امدادصندوق، طی سال ها تجربه و انجام صدها پروژه های موفق به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق در تهران، از مجرب ترین شرکت ها در این زمینه می باشد. متخصصین شرکت امدادصندوق با ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی و تجربه بسیار بالای پرسنل مجموعه همراه شما در زمینه خدمات گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق نسوز کاوه بدون تخریب می باشند.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق کاوه

یکی از خدمات این مجموعه، بازگشایی گاوصندوق می باشد که توسط تیم امدادصندوق، به بهترین صورت ممکن و بدون تخریب و آسیب به گاوصندوق به کمک ابزارآلات مخصوص و تجهیرات استاندارد انجام می گیرد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

09122142628

بازگشایی گاوصندوق کاوه

کاوه برندی نام آشنا در صنعت تولید گاوصندوق می باشد که به واسطه کیفیت و امنیت بالایی که دارد به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین گاوصندوق ها تبدیل شده است.
گاوصندوق های کاوه در انواع مختلفی همچون گاوصندوق های سنگین، گاوصندوق های سبک و گاوصندوق تک لایه و خزانه و درب دیواری تولید و عرضه می شود که به دلیل استفاده از بهترین نوع قفل گاوصندوق از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما صرف نظر از برند و نوع گاوصندوق ممکن است شما به دلایل متعددی رمز گاوصندوق خود را فراموش کرده باشید و بدیهی است که گاوصندوق محل نگهداری اسناد و مدارک و کالاهای با ارزشی همچون جواهرات و پول نقد می باشد بنابراین ضروری است که اقدام به بازگشایی گاوصندوق کاوه خود نمایید.

بازکردن گاوصندوق، بدون تخریب زبانه و حاشیه درب با حفظ سلامت لولاها به کمک تجهیزات مدرن و استاندارد یکی از خدمات ارائه شده توسط تیم بازگشایی گاوصندوق کاوه، امدادصندوق می باشد.
متاسفانه بسیاری از مالکین گاوصندوق، در زمان فراموشی رمز گاوصندوق، اقدام به بازکردن خودسرانه آن می کنند و یا به دلیل شباهت قفل ها از کلیدسازان درخواست کمک می کنند که در این خصوص باید بگوییم، انجام هرگونه بازگشایی غیراصولی با روش هایی مثل استفاده از تبر، پتک و یا دریل هیچ کمک به شما نخواهد چرا که در ساخت ضعیف ترین گاوصندوق ها نیز از ورق های فلزی و فولادیی با قطر بسیار زیاد استفاده شده است بنابراین استفاده از روش های غیراصولی بازگشایی تنها باعث صدمه بر سایر قسمت های گاوصندوق می باشد پس بهترین رویکرد کمک گرفتن از متخصصین بازگشایی گاوصندوق کاوه می باشد.

همانطور که پیش تر گفتیم، در ساخت این دسته از گاوصندوق از بهترین و مقاوم ترین نوع متریال و قفل استفاده شده است بنابراین بازکردن گاوصندوق، فرایند بسیار پیچیده و تخصصی است که بازگشایی آن نیازمند ابزارآلات مخصوص و تجربه بالا می باشد تا علاوه بر حفظ کیفیت و سرعت بازکردن گاوصندوق کاوه، صدمه ای بر پیکره و قطعات متخلف آن نظیر زبانه، لولا، پیچ و مهره ها و درب گاوصندوق وارد نگردد و به سرعت انجام و در صورت نیاز اقدام به تعمیر و یا تعویض قفل آن گردد.

یکی از دلیل برتری امدادصندوق، نسبت به سایر رقبای خود همکاری با تیم متخصص و مجرب بازگشایی گاوصندوق کاوه می باشد که تخصص و تجربه کارشناسان باعث شده است که امدادصندوق جایگاه ویژه ای میان مشتریان خود پیدا نماید و در پروژه های متعدد دولتی و بانکی شرکت داشته باشد.

آشنایی بیشتر با خدمات شرکت امدادصندوق

شرکت امداد صندوق ایرانیان، با انجام موفق پروژه های بی شمار در طی سالیان فعالیت خود، و ارائه خدمات تعمیرات گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر دولتی و بانکی در خدمت شما می باشد.

حتما مطالعه کنید: تعمیرات گاوصندوق 

در خصوص خدمات شرکت امدادصندوق ایرانیان به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات گاوصندوق در تهران، باید بدانید تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بالاترین سرعت انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۱
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم

آبکاری نقره ای میز ناهارخوری ۴ نفره با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری نقره ای بر روی میز ناهارخوری ۴ نفره

فانتاکروم، به عنوان بهترین استاندارد آبکاری در سراسر جهان و به واسطه ویژگی های متعدد و فراوانی که نسبت به سایر روش های آبکاری دارد، میان صنعتگران بسیار محبوب شده است. آبکاری به کمک دستگاه فانتاکروم این امکان را به ما می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن، تمامی اجسام با هر ابعاد و جنس ساخت را به سادگی آبکاری نماییم و برخلاف روش های سنتی آبکاری، هیچگونه محدودیتی برای انجام آن وجود ندارد. از دیگر مزایای بهره مندی از دستگاه فانتاکروم می توانیم به امکان انجام آبکاری در طیف های رنگی مختلف با افکت های متعدد اشاره نماییم که در مقاله رنگ و افکت فانتاکروم به بررسی کامل آن پرداخته ایم. و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، میز ناهارخوری با بهترین کیفیت در طیف رنگی دلخواه آبکاری شده است و ظاهری بسیار زیبا به خود گرفته است.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری نقره ای میز ناهارخوری ۴ نفره با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۰۹
Amir esmaeilzadeh

کلینیک ترک اعتیاد

اسپیدبال

کلینک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: اسپید بال، ترکیبی از کوکائین و هروئین است. این ترکیب محبوب مسئولیت جهش مرگ و میرهای ناشی از اوردوز را بر عهده دارد. هروئین و کوکائین دارای برخی ویژگی های مشترک هستند. این دو دارو به طور گسترده ای مورد سوء مصرف قرار می گیرند، بسیار اعتیاد آور و غیرقانونی هستند و همچنین میزان کشندگی بالایی دارند. با این حال، تفاوت های بسیاری میان آنها وجود دارد. که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

کلینیک ترک اعتیاد

اسپیدبال

هروئین چیست؟

هروئین، نوعی ماده مخدر است که برخلاف گذشته، در کانون توجهات ملی قرار دارد. هروئین در اپیدمی مخدر در ایالات متحده مورد توجه خاصی قرار گرفته است و به جوامع و خانواده ها آسیب می رساند. هروئین از بسیاری جهات مانند مسکن های مخدر تجویز شده می باشد که شامل نحوه تاثیر دارو بر مغز و ایجاد وابستگی نیز می باشد.

حتما مطالعه کنید: هروئین چیست؟

هنگامی که فردی هروئین مصرف می کند که از گیاه خشخاش (رزین) مشتق شده است، این ماده مخدر به گیرنده های مواد افیونی در مغز فرد متصل می شود، که باعث ایجاد سرخوشی و لذت و همچنین احساس آرامش عمیق می شود. افراد هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روانی به سرعت به هروئین وابسته می شوند زیرا باعث افزایش تولید ماده شیمیایی دوپامین شده و مسیرهای پاداش مغز را تغییر می دهد.

دلیل خطرناک بودن هروئین، تنها به علت اثرات آن بر روی مغز و بدن نیست. بلکه به علت تزریق آن با سرنگ، باعث آسیب پذیری افراد در برابر عفونت ها و بیماری های منتقله از طریق خون می شود. هنگامی که افراد از لحاظ جسمی به هروئین وابسته می شوند و سعی در ترک مصرف دارند، معمولا به ترک اعتیاد روی می آورند و در نتیجه احساس بیماری می کنند.

ترک هروئین، از خدمات ارائه شده در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران می باشد که کلیه برنامه درمان در این کلینیک تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد و به بیماران این امکان را می دهد تا علاوه بر روان درمانی به درمانی جسمانی خود نیز بپردازند.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین

اسپیدبال

اسپیدبال

کوکائین چیست؟

کوکائین که معمولا از آن به عنوان کک یاد می شود، یک محرک قوی است که از گیاه کوکا گرفته شده است. کوکائین بر سیستم عصبی مرکزی فرد تاثیر خواهد گذاشت و به انتقال از طریق بدن سرعت می بخشد. اثرات شایع مصرف کوکائین شامل سرخوشی، انرژی بالا و هوشیاری است. در برخی افراد، مصرف کوکائین باعث افزایش پارانویا (بدگمانی و سوء ظن) و خصومت می شود.

حتما مطالعه کنید: کوکائین

مصرف کوکائین از طریق تزریق، خوراکی و استنشاق نیز صورت می پذیرد. مصرف کوکائین ممکن است منجر به عوارض جانبی جدی و یا مرگ ناشی از نارسایی تنفسی، سکته مغزی یا حمله قلبی شود. علی رغم عوارض ناخوشایندی که مصرف کوکائین دارد، همچنان به طور گسترده مورد سوء مصرف قرار می گیرد.

ترک کوکائین، از خدمات ارائه شده در مرکز ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران می باشد که کلیه برنامه درمان در این کلینیک تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد و به بیماران این امکان را می دهد تا علاوه بر روان درمانی به درمانی جسمانی خود نیز بپردازند.

حتما مطالعه کنید: ترک کوکائین

مرکز ترک اعتیاد

ترکیب کوکائین و هروئین

ترکیب کوکائین و هروئین

قبل از توصیف تفاوت بین هروئین و کوکائین، بسیار مهم است که در مورد اتفاقاتی که با ترکیب هروئین و کوکائین رخ می دهد، صحبت کنیم. به ترکیب این دو دارو، اسپیدبال گفته می شود. این دو دارو اثرات متضادی دارند – هروئین باعث کاهش فعالیت سیستم عصبی مرکزی می شود، اما کوکائین سرعت انتقال داخلی و سایر عملکردها را افزایش می دهد. ممکن است فرد برای مقابله با خواب آلودگی ناشی از مصرف هروئین، کوکائین مصرف کند. زمانی که فردی هروئین و کوکائین را همزمان با هم مصرف می کند، قدرت گیرایی آن بسیار بیشتر می شود و در نتیجه احتمال اوردوز آن افزایش می یابد.

تفاوت بین هروئین و کوکائین

برای افرادی که به تازگی به مصرف کوکائین و هروٸین روی آورده اند، هروئین عامل مهار کننده سیستم عصبی مرکزی است، اما کوکائین تحریک کننده است. هروئین عملکرد بدن، از جمله تنفس را کند می کند. افرادی که هروئین مصرف می کنند غالباً هوشیاری خود را از دست می دهند. کوکائین برعکس عمل می کند. افراد با مصرف کوکائین می توانند به مدت طولانی بیدار بمانند. هنگامی که افراد به دلیل مصرف هروئین می میرند، این امر معمولاً به دلیل کاهش تنفس است، در حالی مرگ ناشی از مصرف کوکائین به دلیل سمیت قلبی (اختلال الکتروفیزیولوژی یا آسیب به عضله قلب) است که به آن آسیب قلبی می گویند. اگرچه تزریق کوکائین امکان پذیر است، اما بیشتر افراد آن را استنشاق می کنند، در حالی که مصرف هروئین بیشتر به صورت تزریق انجام می شود.

کلینیک ترک اعتیاد

اسپیدبال

سخن پایانی

سوء مصرف هروئین و کوکائین، هر دو عوارض روانی و جسمانی متعددی برای مصرف کننده به همراه دارد اما مصرف ترکیبی این مواد می تواند بسیار خطرناک باشد چرا که هروئین مهار کننده سیستم عصبی مرکزی است در حالی که کوکائین محرک است و هر دوی این مواد بسیار اعتیاد آور هستند اما تاثیرات متفاوتی دارند اما باید در نظر داشته باشید که هر دوی اینها می توانند منجر به جراحت شدید یا مرگ شوند. ترک هروئین و ترک کوکائین از خدمات ارائه شده در مرکز ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران، می باشد که کلیه برنامه درمانی در این مرکز تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد تا بیماران این امکان را داشته باشند تا علاوه بر درمان جسمانی به روان درمانی خود نیز بپردازند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۰ ، ۱۱:۱۷
Amir esmaeilzadeh

کلینیک ترک اعتیاد

اختلال بیش فعالی - کم توجهی

کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره: اختلال بیش فعالی – کم توجهی (ADHD)، یکی از شایع ترین اختلالات روانی است که بیشتر در نوجوانان دیده می شود و در عملکرد روزانه آنها در خانه، مدرسه، محل کار و موقعیت های اجتماعی اختلال ایجاد می کند و شناخت و درمان به موقع آن بسیار با اهمیت است به همین جهت در این مقاله به اختلال بیش فعالی – کم توجهی چیست؟ خواهیم پرداخت.

اختلال بیش فعالی – کم توجهی چیست؟

اختلال بیش فعالی – کم توجهی (ADHD) یکی از شایع ترین اختلالات روانی مختص نوجوانان است که میزان شیوع آن در کودکان، بین ۵ تا ۱۱ درصد متغیر است. اگرچه تصور می شود که بیشتر در کودکان ایجاد می شود، ADHD در بزرگسالان نیز دیده می شود. این اختلال در کودکان و بزرگسالان متفاوت است.

اغلب افراد، حتی کسانی که به ADHD مبتلا نیستند، گاهی اوقات تا حدودی رفتارهای بی توجهی از آنها سر می زند. با این وجود، بی توجهی و رفتار تکانشی در افراد مبتلا به ADHD شدیدتر است. این رفتار معمولاً بیشتر اتفاق می افتد و در عملکرد روزانه فرد در خانه، مدرسه، محل کار و موقعیت های اجتماعی اختلال ایجاد می کند. اختلال بیش فعالی – کم توجهی (ADHD) در مقایسه با اختلال کم توجهی بدون بیش فعالی تصور غلط رایجی که وجود دارد این است که در صورتی که فرد بیش فعال نباشد، نمی تواند ADHD داشته باشد. با این وجود، ممکن است فرد مبتلا به ADHD یا اختلال کم توجهی (ADD) باشد، حتی اگر صدای بلند و رفتار تکانشی نداشته باشد و یا بسیار فعال نباشد.

اختلال کم توجهی (ADD)، یک نوع ADHD است که شامل فعالیت مداوم و وول خوردن نیست، اما این یک تفاوت مبهم است. در دهه ۹۰، پزشکان به طور کلی بر این مسئله توافق داشتند که همه انواع اختلال نقص توجه را می توان اختلال بیش فعالی – کم توجهی نامید، حتی اگر فرد بیش فعال نباشد.

حتما مطالعه کنید: ارتباط اختلال بیش فعالی و اعتیاد

علائم و نشانه های اختلال بیش فعالی

هنگامی که فردی در تمرکز روی یک کار با مشکل مواجه می شود، نمی تواند بدون حرکت و آرام یکجا بنشیند، همیشه مشغول است و یا به ندرت کارهایی را که شروع می کند تکمیل می کند، این ممکن است نشانه ای از ADHD باشد. عوامل خارجی دیگری نیز وجود دارند که ممکن است باعث بی توجهی فرد شوند، مانند داروها و یا بیش فعالی که ممکن است ناشی از مصرف یک نوشیدنی انرژی زا باشد. با این وجود، اگر فرد علائمی را مشاهده می کند که بر زندگی روزمره او تاثیر می گذارد، باید برای ADHD آزمایش شود.

علائم زیادی وجود دارد که نشان دهنده ADHD است، با این وجود، نوع علائم بستگی به یکی از سه نوع ADHD دارد و هر فردی ممکن است این علائم را تجربه کند.

اختلال بیش فعالی - کم توجهی

اختلال بیش فعالی – کم توجهی

انواع اختلال ADHD

اختلال بیش فعالی – کم توجهی، به سه گروه اصلی تقسیم می شود که شامل بی توجهی، بیش فعالی – تکانشی و ترکیبی از این دو است.

اختلال بی توجهی

افرادی که دارای ADHD از نوع بی توجهی هستند، در توجه یا تمرکز روی یک کار با مشکل مواجه می شوند.

آنها به راحتی حواسشان پرت می شود اما در مورد تکانشگری یا بیش فعالی مشکل چندانی ندارند. گاهی اوقات، به طور غیر رسمی، ADD نامیده می شود. کودکان مبتلا به این نوع ADHD ممکن است تشخیص داده نشوند زیرا ممکن است کلاس درس را به هم نریزند و اختلال ایجاد نکنند. آنها ممکن است خجالتی به نظر برسند و بیشتر اوقات در رویا و خیال به سر می برند. این افراد ممکن است مشکلات رفتاری قابل توجهی نداشته باشند. اما مشکلات توجه ممکن است آنها را با چالش های زیادی مواجه کند که برخی از علائم بی توجهی عبارتند از:

 به راحتی با یک منظره و صدا حواسشان پرت می شود

 اشتباهاتی را از روی بی دقتی انجام می دهند

 قادر به پیروی دقیق از دستورالعمل ها نیستند

 وظایف خود را به طور کامل انجام نمی دهند

 دچار فراموشی می شوند

 به جزئیات توجه نمی کنند

بیش فعالی – تکانشی

معمولاً درصد تشخیص ابتلای کودکان به ADHD بیش فعالی نسبت به بزرگسالان بیشتر است.

کودکانی که دارای این نوع از ADHD هستند علائم بیش فعالی دارند و احساس می کنند که به حرکت مداوم نیاز دارند. بیمار مبتلا به ADHD بیش فعالی ممکن است با کنترل ضربه مواجه شود. معمولاً این افراد با بی توجهی مشکل خاصی ندارند. تشخیص علائم این نوع ADHD آسان تر است زیرا ممکن است کودک در کلاس نشسته و رفتار خود را تحت کنترل قرار دهد و برخی از علائم و رفتارهای بیش فعالی – تکانشی عبارتند از:

 بی حوصلگی

 دویدن، پریدن یا بالا رفتن

 ناتوانی در یکجا نشستن

 سرک کشیدن در فضای شخصی دیگران

 بی قراری (در بین بزرگسالان شایع است)

 صحبت بیش از حد در زمان های نامناسب

اختلال بیش فعالی - کم توجهی

اختلال بیش فعالی – کم توجهی

اختلال بیش فعالی و کم توجهی ترکیبی

اگر ADHD ترکیبی در فردی تشخیص داده شود، علائم آن منحصراً در دسته های بی توجهی بدون بیش وفعالی و یا بیش فعالی – تکانشی قرار نمی گیرد. ترکیبی از علائم هر دو نوع در این افراد نشان داده می شود. موسسه ملی سلامت روان بیان می کند که در اکثر کودکان، ابتلا به ADHD ترکیبی تشخیص داده می شود، اگرچه یکی از شایع ترین علاٸم در کودکان پیش دبستانی بیش فعالی است.

علت اختلال بیش فعالی و کم توجهی

اختلال ADHD علت مشخصی ندارد، اما عوامل متعددی وجود دارد که مرتبط با این اختلال است. محققان بر این باورند که برخی از این عوامل ممکن است منجر به اختلال ADHD شوند، از جمله ژنتیک، عدم تعادل شیمیایی در مغز، تغذیه نامناسب و آسیب مغزی. اگرچه شایع شده است که ممکن است یک عامل باشد، اما قند باعث ایجاد اختلال ADHD نمی شود. این وضعیت همچنین با محیط بد مدرسه، آلرژی غذایی یا تماشای زیاد تلویزیون ارتباطی ندارد. اگر چه اختلال ADHD قابل پیشگیری یا درمان نیست، اما اگر سریع تشخیص داده شود، ممکن است با یک برنامه درمانی و آموزشی مناسب بتوان علائم بیمار را تحت کنترل قرار داد.

تشخیص اختلال بیش فعالی و کم توجهی

افرادی که مبتلا به ADHD هستند، به طور مداوم علائم بی توجهی و بیش فعالی – تکانشی را نشان می دهند که عملکرد یا تکامل آنها را دچار اختلال می کند. پزشک فرد قبل از ارجاع دادن بیمار به متخصص بهداشت روانی، تست های ADHD جسمانی را انجام می دهد تا از هرگونه احتمالات جسمانی دیگر جلوگیری کند.

راهنمای آماری تشخیصی بیان می کند که تشخیص هر یک از انواع ADHD شرایط خاص خود را دارد. فرد باید دارای حداقل شش علامتی باشد که مربوط به این اختلال است. این یک عامل بزرگ در تشخیص علت انواع اختلال ADHD است.

اختلال بیش فعالی - کم توجهی در کودکان

اختلال بیش فعالی – کم توجهی در کودکان

اختلال بیش فعالی – کم توجهی در کودکان

از آنجا که رشد ذهنی کودکان تکمیل نشده است و مکانیسم های مقابله ای آنها قابل مقایسه با افراد بزرگسال نیست، تاثیری که از اختلالات روانی دریافت می کنند بسیار متفاوت است.

برای کودکان مبتلا به ADHD، تمرکز بر تکالیف مدرسه یا کارهای دیگر کمی دشوار است و ممکن است غالباً به خیال پردازی مشغول شوند، در صورتی که تصور می شود فعالیت های دیگری انجام می دهند. برخی از کودکان مبتلا به ADHD رفتارهای مخربی دارند و به طور کلی نافرمان هستند و در کنار آمدن با دیگران مشکل دارند. کودکانی که با بیش فعالی و تکانشگری دست و پنجه نرم می کنند بیشتر از افراد بزرگسال چالش های رفتاری را تجربه می کنند.

به طور کلی، هر سال حدوداً ۵ تا ۱۱ درصد از کودکان و نوجوانان به ADHD مبتلا می شوند. برای کودکان و نوجوانان مبتلا به ADHD ممکن است به منظور کمک به انطباق محیط کلاس و روش های آزمایش با سبک های یادگیری دانش آموزان امکانات رفاهی خاصی در نظر گرفته شود.

اختلال بیش فعالی – کم توجهی در بزرگسالان

بسیاری از افراد بزرگسالی که با ADHD دست و پنجه نرم می کنند، متوجه نمی شوند که مبتلا به این اختلال هستند. برای تشخیص این نوع اختلال، بسیار مهم است که متخصصان پزشکی یک ارزیابی جامع از جمله بررسی علائم گذشته و فعلی و یک معاینه پزشکی انجام دهند. افراد بزرگسال مبتلا به ADHD معمولاً با دارو، روان درمانی یا ترکیبی از این دو تحت درمان قرار می گیرند. راهکار های کنترل رفتار و مشارکت اعضای نزدیک خانواده نیز ممکن است مفید واقع شود.

هنگامی که کودک مبتلا به ADHD می شود، در بیشتر موارد این اختلال تا بزرگسالی ادامه می یابد. علائم این نوع اختلال ممکن است در سنین بالاتر متفاوت تر باشد. به عنوان مثال، در افراد بزرگسال، بیش فعالی ممکن است به صورت بیقراری شدید نشان داده شود، همیشه مشغول باشند یا دیگران را با رفتار خود خسته کنند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی اختلال بیش فعالی – کم توجهی پرداختیم اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بسیاری از بیماران مبتلا به اختلال بیش فعالی – کم توجهی برای کنترل علائم خود به مصرف مواد اعتیاد آور روی می آورند که تنها راه درمان و مقابله با عوارض آن درمان و ترک همزمان تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران می باشد که کلیه خدمات مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره همراه پرستاری شبانه روزی انجام می گیرد تا بیماران این امکان را داشته باشند بدون تجربه هیچگونه مشکل به درمان خود ادامه دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۰ ، ۱۱:۱۵
Amir esmaeilzadeh

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق کاوه بدون تخریب

بازگشایی گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق کاوهشرکت امدادصندوق با سال های متوالی تجربه حرفه ای به عنوان بهترین شرکت ارائه خدمات گاوصندوق در تهران، از معتبرترین شرکت ها در این زمینه کاری می باشد.

کارشناسان امدادصندوق با ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی و تجربه بسیار بالای و بهره گیری پرسنل مجموعه از مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزارآلات و تجهیزات همراه شما در زمینه بازگشایی گاوصندوق، تعمیر گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق می باشند.

حتما مطالعه کنید: تعمیر گاوصندوق

یکی از خدمات این مجموعه، بازگشای گاوصندوق کاوه، می باشد که توسط تیم بازکردن گاوصندوق کاوه، به بهترین صورت ممکن و بدون تخریب و آسیب به گاوصندوق به کمک ابزارآلات مخصوص و تجهیرات استاندارد انجام می گیرد که در ادامه به توضیح بیشتر آن خواهیم پرداخت.

بازگشایی گاوصندوق کاوه

کاوه که یکی از معتبرترین تولیدکنندگان گاوصندوق در کشور می باشد و گاوصندوق های تولید شده توسط این شرکت به دلیل استفاده از بالاترین متریال در ساخت و کیفیت بالای قفل استفاده شده در گاوصندوق از بالاترین سطح امنیت برخور دارند.

تیم بازگشایی گاوصندوق کاوه امدادصندوق، به کمک استفاده از تجهیرات و ابزارآلات مخصوص مناسب با نوع گاوصندوق، وزن و نوع قفل گاوصندوق شما در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهنده خدمات به شما عزیزان می باشند تا با خیالی آسوده اقدام به انجام بازگشایی و تعمیرات گاوصندوق خود نمایید.

آشنایی بیشتر با: قفل گاوصندوق

بهره گیری از دانش و تجربه تعمیرکاران شرکت امدادصندوق ایرانیان، این امکان را به شما می دهد تا بدون آسیب به سایر بخش های گاوصندوق، تعمیرات را با بهترین کیفیت انجام دهید. چرا که ما براین باور معتقدیم که تمامی خدمات گاوصندوق شما باید در سریعترین زمان، توسط تیم مورد اطمینان انجام بگیرد تا شما کوچکترین نگرانی را از بابت حفظ امنیت اشیاء و اجسام داخل گاوصندوق را تجربه نمایید.

چرا که شرکت امدادصندوق از معتبرترین شرکت های ارائه خدمات گاوصندوق در تهران می باشد که در ادامه به آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه خواهیم پرداخت.

آشنایی بیشتر با خدمات شرکت امدادصندوق

شرکت امداد صندوق ایرانیان، با انجام موفق پروژه های مختلف دولتی، بانکی با بهترین کیفیت در زمینه های تعمیرات گاوصندوق کاوه، بازگشایی گاوصندوق کاوه و جابجایی گاوصندوق کاوه و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر دولتی و بانکی در خدمت شما می باشد.

در خصوص خدمات این مجموعه باید بداتید، تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بالاترین سرعت انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۰ ، ۱۱:۱۰
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم

آبکاری باک موتور سیکلت با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری رنگی بر باک موتورسیکلت

فانتاکروم، به عنوان جدیدترین استاندارد آبکاری در سراسر جهان می باشد و به واسطه ویژگی های بسیاری که دارد توانسته جایگاه ویژه ای میان صنعتگران در سراسر جهان پیدا کرده است و این امکان را به ما می دهد تا به کمک دستگاه فانتاکروم، تمامی اجسام با هر ابعاد و جنس ساخت را در سریعترین زمان ممکن آبکاری کنید و ظاهری بسیار خاص به آن ببخشیم.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توانیم به امکان بهره مندی از طیف های رنگی مختلف و افکت های متعدد اشاره کنیم که همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، باک موتور به خوبی در طیف رنگی دلخواه آبکاری شده و ظاهری بسیار زیبا و خاص به خود گرفته است.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری باک موتور سیکلت با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور،خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۰ ، ۱۰:۰۱
Amir esmaeilzadeh