معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری بر روی ظروف تزیینی

آبکاری با دستگاه فانتاکروم بسیار ساده و در 3 مرحله پرایمر یا زیر سازی، اکتیواتور و آبکاری و کوتیگ به شرح زیر انجام میگیرد:

  • در مرحله پرایمر باید زیر سازی انجام شود که جسم آماده آبکاری بشود.
  • در مرحله اکتیواتور سطح را برای آبکاری آماده میکنیم (این مرحله با پاشش اکتیواتور انجام می شود و بعد از آن جسم را با آب مقطر کاملا شستشو می دهیم.)
  • در مرحله ی آخر، آبکاری با فانتاکروم را انجام می دهیم و به سطح آبکاری شده یک لایه محافظ اسپری میکنیم.

فانتاکروم سیستمی پوششی و نوین می باشد و جایگزین روشهای سنتی آبکاری است، که ۲۵ سال پیش توسط پیک کارلوایتالیایی وارد دنیای صنعت شده و تعریف جدیدی ازآبکاری کروم ارائه نمود و به دلیل ویژگی ها و مزایای خارق العاده ای که نسبت به روش های سنتی آبکاری داشت خیلی زود در سراسر جهان میان صنعتگران محبوبیت پیدا کرد که در مقاله مزایای فانتاکروم نسبت به روش‌ های سنتی آبکاری به بررسی کامل این مزایا پرداخته ایم و پیشنهاد میکنیم، حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید. دستگاه فانتاکروم شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید. گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال 88 اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند. ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم: گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد. ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۳:۲۴
Amir esmaeilzadeh

کلینیک ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد آکسون، کلینیک ترک اعتیاد آکسون: متادون شبه مخدری صنعتی با قدرت اعتیاد زایی بسیار بالا است و مصرف آن عوارض بسیار شدیدی بر سلامت مصرف کننده دارد که در مقاله متادون چیست؟ به توضیح مفصل این موضوع پرداخته ایم و پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید.

متاسفانه عمده مصرف متادون، مربوط به ترک مخدرهایی همچون تریاک و هروئین است اما همانطور که بارها در مقالات مختلف گفته ایم استفاده از متادون هیچ کمکی به ترک تریاک و ترک هروئین نمی کند و تنها باعث تغییر نوع مخدر مصرفی می شود. ترک اعتیاد با متادون یا اصطلاحا درمان اعتیاد با نگهدارنده عملا هیچ کمکی به بیماران نمی کند. این یک روش غیراصولی برای درمان اعتیاد است که متاسفانه توسط برخی از مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفتیم متادون بسیار اعتیادزا است و مصرف آن تحت هر شرایطی باعث ایجاد وابستگی و اعتیاد می شود و مصرف کننده باید برای ترک متادون به مرکز ترک اعتیاد مراجعه کند.

اما اولین مرحله درمان، آگاهی از اعتیاد و وابستگی است که این درک و شناخت در ابتدا با بررسی برخی علائم توسط اطرافیان بیمار و در مرحله بعد با بررسی توسط پزشکان متخصص قابل تشخیص است به همین منظور تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی برخی از این نشانه ها بپردازیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر اقدام به درمان کنید. نکته ای که ضروری است نسبت به آن آگاه باشید این است که برای ترک مخدرهایی همچون ترک تریاک و ترک هروئین ضروری است به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کنید که در برنامه درمانی آنها از متادون استفاده نمی شود. ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد آکسون بدون استفاده از هرگونه شبه مخدر مانند متادون و ب2 است و در زمان ترک تنها از ضدمخدرها استفاده می شود.

کلینیک ترک اعتیاد

نشانه های اعتیاد به متادون:

وابستگی به متادون روانی و جسمانی است و با عوارضی همچون مشکلات کبدی و تنفسی همراه است اما این وابستگی علائمی به همراه دارد که خشکی دهان و نوسانات ضربان قلب برخی از علائم وابستگی است. در ادامه به معرفی برخی از علائم اعتیاد به متادون می پردازیم که شناخت این علائم کمک بسزایی به بیماران می کند. مرکز ترک اعتیاد

علائم اعتیاد به متادون:

علائم ظاهری و رفتاری مصرف کنندگان اولین نشانه های هستند که باید آنها را بررسی کنید، برخی از اصلی ترین نشانه ها عبارتند از:

  • تورم صورت
  • خواب آلودگی
  • تهوع و مشکلات گوارشی
  • کاهش تمرکز و اختلال در حافظه

برخی از اصلی ترین نشانه های اعتیاد به متادون می باشند. اما باید بدانید که مصرف متادون عوارض بسیار شدیدی دارد که باعث صدمه خوردن به اعضای داخلی بدن خواهد شد که شایع ترین این عوارض مشکلات کبدی می باشد که خطر ابتلا به سرطان کبد را افزایش می دهد اما برخی دیگر از عوارض مصرف متادون عبارتند از:

  • افسردگی
  • اختلالات روانی
  • ریتم نامنظم قلب
  • پوسیدگی دندان ها
  • اختلالات شخصیتی
  • مشکلات تنفسی

اما همانطور که در مقاله متادون چیست؟ گفتیم، متادون به دلیل عوارض شدید موارد منع مصرف متعددی دارد که عدم رعایت این موارد می تواند به مرگ مصرف کننده ختم شود. برخی از این موارد عبارتند از:

  • بیماران دارای مشکلات کلیوی، کبدی و تنفسی تحت هیچ شرایطی نباید از این شبه مخدر استفاده کنند.
  • بیماران دارای مشکلات و بیماری های روحی و روانی مجاز به استفاده از متادون نمی باشد.
  • از مصرف همزمان متادون و الکل اکیدا پرهیز کنید.
  • از جویدن متادون خودداری کنید.

سخن پایانی: متادون شبه مخدری صنعتی است که استفاده از آن عوارض روانی و جسمانی شدیدی برای مصرف کننده به همراه دارد و ترک آن باید در مرکز ترک اعتیاد انجام بگیرد. ترک متادون در کلینیک ترک اعتیاد آکسون تحت نظر پزشک متخصص، روانشناس، روانپزشک و کادر درمان باتجربه انجام میگیرد که خود تضمین درمان با بهترین کیفیت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در دریافت مشاوره بستری رایگان با مشاورین کلینیک ترک اعتیاد آکسون تماس بگیرد.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۳:۲۲
Amir esmaeilzadeh

فانتاکرومفانتاکروم ، دستگاه فانتاکروم : از فانتاکروم برای آبکاری در بسیار از صنایع و حرفه‌ها استفاده می‌شود.

تیونینگ و اسپورتینگ خودرو :

یکی از موارد استفاده از فانتاکروم که متقاضیان زیادی دارد تیونینگ و اسپورتینگ خودرو است. تیونینگ در حقیقت تغییر ظاهر، تقویت موتور و مشخصات فنی یا ایجاد تغییرات مهم در سایر بخش‌های خودرو است، به گونه‌ای که در پایان کار خودروی مورد نظر به خودروی جدیدی تبدیل می‌شود. از دستگاه فانتاکروم برای رنگ بدنه، فرمان و رینگ و قطعاتی درونی خودرو می‌توان بهره برد.

معماری داخلی :

یکی دیگر از موارد استفاده از فانتاکروم، معماری و دکوراسیون داخلی است. در معماری داخلی از تایل‌های آسفالتی یا انواع پانل‌های گچی و چوبی استفاده می‌شود که می‌شود قبل از نصب این تایل و پانل‌ها با روش‌های ویژه ای در طرح و رنگ‌های مختلف و متفاوتی با استفاده از دستگاه فانتاکروم آبکاری کرد و به رنگ مورد نظر طراح رسید.

ظروف تزئینی :

از دیگر کاربردهای فانتاکروم لعاب دادن به ظروف شیشه‌ای است. رنگ کردن ظروف تزئینی و شیشه ای باعت زیباتر شده این ظروف می‌شود و جلوه‌ای خاص به دیزان ظروف می‌دهد. شما با کمک رنگ‌های و افکت‌های فانتاکروم می‌توانید ظروف مختلف با هر جنسی مانند سفال، شیشه، گچ و … را آبکاری کنید و حتی ظروف قدیمی و بی ارزشتان به ظروف تزئینی و با ارزش مبدل کنید.

مجسمه سازی :

آبکاری با فانتاکروم از روش‌های است که میتوان با آن به مجسمه‌های تزئینی جلوه‌ای منحصر به فرد و خاص بخشید. با این روش می‌شود به مجسمه و اشیاء تزئینی جلوه‌ فلزات با ارزشی مانند طلا، نقره و مس و برنز داد که با این روش مجسمه بسیار زیبا و با ارزش جلوه می‌کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۹ ، ۱۱:۰۷
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم ، دستگاه فانتاکرومانجام آبکاری کروم بر روی رینگ ماشین با دستگاه فانتاکروم

یکی از کاربردهای فانتاکروم، انجام آبکاری کروم بر روی ماشین و قطعات آن میباشد که باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی و شرایط اقلیمی میشود.

به طور مثال در مناطقی که رطوبت هوایی زیادی وجود دارد رینگ های ماشین به مرور زمان پوسیده میشوند و از بین میروند، آبکاری کروم رینگ ها باعث افزایش مقاومت آنها در برابر فرایند اکسیداسیون میشود و ظاهری براق، زیبا و صیقلی به آنها می بخشد.

این دستگاه ویژگی ها و قابلیت های گوناگونی دارد و به همین جهت است که مورد توجه بسیاری از صنعت گران و فعالین در زمینه آبکاری قرار گرفته است، یکی از موارد استفاده این دستگاه، در تیونینگ خودرو است که به کمک این دستگاه میتوانیم تمامی قطعات خودرو را به سادگی آبکاری کنیم.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و فانتاکروم کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از دستگاه فانتاکروم نیاز به محیط کارگاهی نیز و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا، نو و مدرن مطابق سلیقه بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

 

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری فانتاکروم و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۷
Amir esmaeilzadeh

آموزش مراحل انجام کار  با فانتاکروم و طرز استفاده از رنگ فانتاکروم:

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم: آبکاری با دستگاه فانتاکروم بسیار ساده است و در سه مرحله پرایمر، اکتیو و کوتینگ انجام میگیرد، آبکاری پاششی دارای ۱۰۰ طیف رنگی متفاوت به جز رنگ سفید است و باید در نظر داشته باشید که باید قبل از انجام عملیات مربوط به آبکاری، لازم است سطح اجسام صاف و صیقلی شود، در ادامه به شرح مراحل انجام آبکاری با فانتاکروم میپردازیم:

مرحله پرایمر:

در مرحله اول، زیر سازی سطح مورد نظر برای آببکاری را انجام میدهیم که سطح آماده ی آبکاری شود، برای زیر سازی سطوح فلزی، چوبی و پلاستیک پلی استر از پرایمر مخصوص همان سطوح استفاده میکنیم و برای سطوح کاملا براق مانند شیشه و سرامیک بدون نیاز به زیر سازی مرحله آبکاری را انجام میشود.

مرحله اکتیو:

در مرحله دوم، سطح را برای آبکاری اکتیو می‌کنیم، این مرحله با پاشش اکتیواتور انجام می‌شود و بعد از آن جسم را با آب مقطر کاملا شستشو می‌دهیم.

مرحله کوتینگ:

در مرحله آخر، آبکاری را انجام می‌دهیم و به سطح آبکاری شده یک لایه محافظ اسپری می‌کنیم.

مواد آبکاری فانتاکروم از یون‌های مثبت و منفی یا کاتد و اند ساخته شده اند و پس از انجام واکنش لازم بر روی سطوح مورد نظر قرار می‌گیرند، فانتاکروم از جمله موادی محسوب می شود که برای انجام آبکاری بروی سطوح آینه کاری شده و صیقلی نیز کاربرد دارد.

طیف‌های رنگی فانتاکروم در آبکاری طلا و انواع جواهرات به صورت رویه‌ها و پوشش‌های مختلفی از قبیل رنگ‌های آبی، قرمز، بنفش و طلایی خودنمایی می‌‌کند.

طرز استفاده از رنگ فانتاکروم:

رنگ کروماتیک فانتاکروم در سه مرحله اسپری می شود که شامل مراحل زیر است:

  • پوشش پایه
  • پوشش فلزی نیترات نقره ای
  • پوشش شفاف کریستالی

هم چنین شایان ذکر است که در این روش محدودیت‌های اندازه حمام‌های کرومی و اتاق‌های خلاء وجود ندارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۶:۵۰
Amir esmaeilzadeh