معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

نحوه ساخت اصولی تبلیغات در گوگل

يكشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۱۱ ب.ظ

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلدر دنیای مدرن امروز، تبلیغات در گوگل بهترین و موثر ترین روش های افزایش بازدید سایت و فروش و ارائه خدمات و محصولات شما می باشد. اما نکته مهم این است که اگر تبلیغات در بصورت صحیح انجام نگیرد، نتیجه دلخواه شما را به دنبال نخواهد داشت به همین جهت در این مقاله به بررسی نحوه ساخت اصولی تبلیغات در گوگل خواهیم پرداخت.

 

نحوه ساخت اصولی تبلیغات در گوگل

افزایش قدرت کمپین تبلیغات

تبلیغات که قدرت آن ها پس از انجام اصلاحات از “ضعیف” به “عالی”بهبود پیدا می کنند، بطور متوسط حداقل 10% کلیک و نرخ تبدیل بیشتری خواهند داشت. برای تجربه یک کمپین تبلیغات در گوگل با بهترین نوع تنظیمات مشاورین ثمین ادوردز همراه شما هستند.

افزونه های کمپین های تبلیغاتی

استفاده از افزونه های تبلیغاتی، باعث می شود تا تبلیغات شما جذاب تر باشند و این امکان را به شما می دهند تا اطلاعات مفیدتری در مورد برند خود نشان دهید.

کپی رایتینگ کمپین های تبلیغاتی

باید بدانید که بطور معمول، کاربران به تبلیغاتی واکنش نشان می دهند که پاسخگوی سوالات آنها باشد. بنابراین مهم است که در تبلیغات خود سوالات کاربران را حتما در نظر بگیرید. از سوی دیگر ضروری است تا از نوشتن کمپین به زبان عامیانه خودداری کنید.

گزارشات کمپین خود را حتما بصورت منظم چک کنید، این گزارشات به شما کمک می کند تا بدانید، کدام یک از عنوان ها و توضیحات شما موثرتر بوده است. همچنین باید بدانید که هرچه عنوان و پیام کمپین شما به کلمات کلیدی نزدیک شما تر باشد، کاربران بیشتری آن را می بینند.

نحوه اصولی نوشتن عنوان و متن کمپین ها

در ابتدا ضروری است تا متن تبلیغات و کمپین شما، بر روی تمامی دستگاه ها بهینه باشد. از آن جایی که عنوان ها اولین چیزی است که کاربران می بینند، به اندازه کافی بر روی آن ها تمرکز کنید. همچنین بهتر است بدانید، از آنجایی که تعداد کارکترهای کمپین تبلیغ در گوگل محدود است. عنوان های طولانی تر فضای بیشتری برای کلیک کاربران می سازند اما عنوان های کوتاه تر عملکرد بهتری خواهند داشت.

بهینه سازی کمپین تبلیغات در گوگل

  • از تمامی قالب های تبلیغاتی استفاده کنید
  • اگر بیش از یک آگهی در هر گروه تبلیغ دارید، از چرخش تبلیغات بهینه استفاده کنید
  • کمپین های تبلیغاتی گوگل از جمله تبلیغات بنری گوگل را امتحان کنید چرا که موجب می شود تا مناسب ترین کمپین تبلیغاتی برای شما می شود.

برخی از مهمترین راهکارهای موفقیت کمپین های تبلیغاتی

برای موفقیت در کمپین های تبلیغاتی، بهتر است از عنوان های خاص و منحصر بفرد استفاده کنید و حداقل ۴ مورد از اکستنشن های تبلیغات را استفاده کنید چرا که مطابق تجربه تبلیغات با اکستنشن های متعدد اغلب بهتر از تبلیغات با یک اکستنشن عمل می کنند و در نهایت برای تبلیغات زیاد، کلمات کلیدی زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید کمپین های خود را شخصی سازی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه ساخت اصولی تبلیغات در گوگل پرداختیم و برخی از نکات مهم انجام تبلیغات را بررسی کردیم، اما باید توجه داشته باشید که این است که انجام صحیح موارد گفته شده نیازمند تجربه بسیار بالایی می باشد به همین جهت مشاورین ثمین ادوردز آماده ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان در زمینه انجام صحیح تبلیغات در گوگل می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی