معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

کلینیک ترک اعتیاد

زولپیدم چه مدت در بدن می ماند؟

کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مرکز ترک اعتیاد آکسون: زولپیدم که به عنوان داروی خوابی تجویز و مصرف می شود، یک داروی ژنریک و یا کلی است. زولپیدم در گروه داروهای غیر بنزودیازپین های آرام بخش و خواب آور طبقه بندی می شود، اما عملکرد آن مشابه با بنزودیازپین ها است. مانند بنزودیازپین ها، زولپیدم بر انتقال دهنده عصبی گابا بوتیریک اسید (GABA) و گیرنده های مغز تاثیر می گذارد. انتقال دهنده عصبی گابا بوتیریک اسید (GABA) تاثیر آرام بخشی بر فعالیت های عصبی دارد. زولپیدم ممکن است اثرات گاما آمینو بوتریک اسید (GABA) را افزایش دهد و باعث ایجاد احساسات آرامبخشی شود که به خواب آلودگی فرد منجر خواهد شد اما سوء مصرف این دارو می تواند خطرات متعددی از جمله وابستگی و اعتیاد را برای مصرف کننده به همراه داشته باشید که در این مقاله به یکی از متداول ترین سوالات بیماران از مشاورین کلینیک ترک اعتیاد آکسون، مبنی بر زولپیدم چه مدت در بدن می ماند؟ بپردازیم.

حتما مطالعه کنید: ترک زولپیدوم

همانطور که پیش تر گفتیم، مصرف طولانی مدت زولپیدم باعث ایجاد وابستگی روانی و جسمانی در مصرف کننده می شود و درمان این وابستگی نیازمند دریافت خدمات روان درمانی درکنار درمان جسمانی در مرکز ترک اعتیاد می باشد به همین جهت کلیه برنامه درمان و ترک زولپیدوم در کلینیک ترک اعتیاد آکسون، به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران، تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد.

زولپیدم چه مدت در بدن می ماند؟

سوء مصرف زولپیدم، عوارضی مانند راه رفتن در خواب، گیجی، از دست دادن حافظه یا خواب آلودگی در طول روز را برای صمرف کننده به همراه دارد به همین جهت ممکن است افراد بخواهند بدانند زولپیدم چه مدت در بدن می ماند؟ تا بتوانند چرخه خواب خود را با چرخه دارو در بدن تنظیم و هماهنگ کنند. اما باید بدانید که مدت زمان ماندگاری زولپیدم در بدن، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی برخی از مهمترین آنها خواهیم پرداخت.

 سن

صرف نظر از میزان مصرف این دارو یکی از مهمترین عواملی که بر مدت زمان باقی ماندن زولپیدم در بدن تاثیر خواهد داشت، سن فرد مصرف کننده است. افراد جوان نسبت به سالمندان، معمولاً سریعتر این نوع داروها را متابولیزه می کنند و زولپیدم را سریعتر از بدن خود خارج می کنند.

 چربی بدن و شیمی

مشخصات فردی مانند توده بدنی و درصد چربی بدن بر سرعت خروج زولپیدم از بدن تاثیر خواهد گذاشت.

 مقدار مصرف

زولپیدم چه مدت در بدن می ماند؟

زولپیدم چه مدت در بدن می ماند؟

میزان داروی مصرف شده ممکن است در سرعت متابولیسم دارو تاثیر بگذارد. همچنین تعداد دفعات مصرف فرد نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. مصرف مکرر یا طولانی مدت منجر به تجمع زولپیدم در بدن می شود، که ممکن است به معنی طولانی تر شدن مدت زمان حذف این دارو باشد. بطور کلی باید بدانید که نیمه عمر زولپیدم، بین دو تا سه ساعت است، که بسیار کوتاه است.  نیمه عمر متوسط ​​این دارو در افراد بزرگسال با وضعیت سالم حدود 2 تا 6 ساعت است.

بنابراین، پس از مصرف زولپیدم، 2 ساعت و نیم طول می کشد تا بدن نیمی از آن را حذف کند. خارج شدن کامل زولپیدم ممکن است از 11 تا 16.5 ساعت طول بکشد. افراد معمولی در طی 14 ساعت پس از مصرف آن، زولپیدم را از بدن خود دفع می کنند. حتی پس از حذف داروی اصلی از بدن، ممکن است متابولیت ها در بدن باقی بمانند. متابولیت هایی که مدت زمان بیشتری طول می کشند، باعث می شوند که زولپیدم در تست های اعتیاد بیشتر از 14 ساعت نشان داده شود. برخی شواهد نشان می دهد که زولپیدم ممکن است به مدت یک تا سه روز از طریق آزمایش ادرار قابل تشخیص باشد.

سخن پایانی

زولپیدم، دارویی آرامبخش و خواب آور می باشد که هرگونه سوء مصرف آن عوارض مخربی همچون اعتیاد بر سلامت مصرف کننده دارد به همین جهت ترک زولپیدم، نیازمند دریافت خدمات روان درمانی در کنار درمان جسمانی می باشد در همین راستا کلیه برنامه درمان و ترک زولپیدم در کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی آکسون، تحت نظر مجرب ترین روانپزشک ترک اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد و به بیماران این امکان را می دهد تا علاوه بر درمان جسمانی به روان درمانی خود نیز بپردازند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۱ ، ۱۴:۲۸
Amir esmaeilzadeh

پروتئین تراپی مو

آشنایی کامل با پروتئین تراپی مو

ریباندینگ، پروتئین تراپی موهمه می خواهند موهای قوی و سالمی داشته باشند و یکی از راه های اطمینان از اینکه موهای شما در وضعیت خوبی قرار دارند، استفاده منظم از درمان های پروتئینی برای موهایتان است. پروتئین تراپی مو یک درمان سالنی است که با چندین ماده مغذی دریافت شده از پروتئین ها به تقویت سلامت موهای شما کمک می کند. هر یک از مواد مغذی نقش خاصی در سلامت موهای شما دارد. اگر قصد رنگ کردن، ریلکس کردن یا دکلره کردن موهای خود را دارید، درمان های پروتئینی مو نیز بسیار خوب هستند. اگر قبل از هر گونه درمان شیمیایی، پروتئین کافی مو داشته باشید، به تقویت مو، جلوگیری از شکستن آن و ماندگاری بیشتر رنگ کمک می کند. در این مقاله به بررسی آشنایی کامل با پروتئین تراپی مو خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو چیست؟

درمان‌های پروتئینی با افزودن پروتئین‌های هیدرولیز شده بطور مستقیم به فولیکول مو و سفت‌تر کردن لایه کوتیکول، برای قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و محکم‌تر کردن موها استفاده می‌شوند. هر شکاف یا سوراخی که در کوتیکول مو پیدا شود، در حالی که از ناحیه اطراف ساقه مو محافظت می شود، پر می شود تا احتمال آسیب در آینده کاهش یابد.

چگونه بفهمیم موهایمان نیاز به پروتئین تراپی دارد؟

موهای انسان از کراتین (تا ۹۵٪) ساخته شده است که ساختار ساقه مو را می سازد و به آن شکل و استحکام می بخشد. هنگامی که مو در معرض عناصر طبیعی مانند خورشید، باد، گرما و برخی مواد شیمیایی قرار می گیرد، این موارد باعث می شود پروتئین موجود در مو تجزیه شود. در مدت زمان طولانی، مو قدرت، قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شروع به شکستن می کند. تنها راه برای ترمیم موها، درمان آن با پروتئین است. دانستن اینکه چه زمانی برای موهای خود نیاز به درمان پروتئینی دارید بسیار دشوار است، اما علائم خاصی وجود دارد که موهای شما به شما نشان می دهد که عبارتند از:

 متخلخل شدن موها

 تجربه شکسته شدن مو

 کاهش ویژگی و خاصیت ارتجاعی موها

 هنگام لمس موهای شما چسبناک می شود

 موهای شما بدون توجه به اینکه چند بار مرطوب یا حالت داده شده باشد، همیشه احساس خشکی می کند

"<yoastmark

مزایای پروتئین تراپی مو

 کاری که هر درمان پروتئینی برای مو انجام می دهد کمک به بازگشت پروتئین از دست رفته از ساقه مو است و از دیگر مزایای آن می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

 نرم شدن موها و باز کردن کوتیکول به سمت بالا کمک می کند تا رطوبت بتواند به ساقه مو نفوذ کند

 کاهش شکستگی مو و تقویت مو و بازیابی حالت ارتجاعی

 موهای شما ضخیم تر، بلندتر و حجیم تر شده

حتما مطالعه کنید: مزایای پروتئین تراپی مو

درمان پروتئین برای موهای طبیعی انواع مختلفی از موهای طبیعی وجود دارد. اما علاوه بر پروتئین تراپی، روش های مختلفی همچون ریباندینگ و صافی و احیاء مو وجود دارد که بهترین راه برای یافتن موردی که برای شما مناسب است این است که با مشاورین کلینیک ریباندینگ و صافی مو لیلاشمسایی مشورت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۱ ، ۱۴:۰۷
Amir esmaeilzadeh

درمان دارویی اعتیاد

درمان دارویی اعتیاد

کمپ ترک اعتیاد جمشیدیه، بهترین کمپ ترک اعتیاد تهرانبطور کلی، روش درمان در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه، پرهیز از جایگزینی یک ماده مخدر با ماده مخدر دیگر است. استفاده از دارو در هنگام بهبودی و ترک اعتیاد موضوعی بسیار دشوار است. از برخی جهات، دارو تجربه بهبودی بهتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد، اختلالات روانی را برطرف کرده و بدن فرد را از سوء تغذیه، عفونت و بیماری ناشی از اعتیاد نجات خواهد داد. با این حال، برخی از داروهای تجویز شده توسط پزشک دارای خواص اعتیاد آوری هستند، بنابراین بسیار مهم است که درمان با کمک دارو را به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار دهیم.

درمان دارویی اعتیاد

بسیاری از انواع اعتیاد آسیب های جسمی و روانی قابل توجهی را برای فرد به همراه دارند. اگرچه برخی از خدمات سم زدایی ممکن است به فرد کمک کنند تا داروها را از سیستم او در یک محیط امن خارج کند، اما شاید شرایط رسیدگی به بیمار با امکانات پزشکی و حرفه ای نداشته باشند، که در نتیجه مانع بهبودی فرد میشوند. سوء تغذیه، عفونت های مقاربتی و سایر بیماری های عفونی روند بهبودی را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد و حتی در برخی موارد ممکن است خطرناک باشند. برای مثال، اگر ترک بدون مشورت و نظارت پزشک انجام شود، فرد را دچار علائمی خواهد کرد که در بعضی موارد حتی ممکن است کشنده باشد.

درمان با کمک دارو یا MAT ممکن است شامل حمایت تغذیه‌ای در طول سم‌ زدایی، ویتامین‌ درمانی، داروهای تجویزی به منظور کنترل شرایط مزمن یا روان‌ شناختی و انواع دیگر درمان‌ های دارویی در طول فرایند ترک باشد.

تعداد مرگ و میر ناشی از اوردوز (مصرف بیش از حد) مواد مخدر در جهان به وضعیت اسفناک و خیره کننده ای رسیده است و MAT همراه با رفتار درمانی شناختی به افراد مبتلا به اعتیاد پیشنهاد می شود. بسیاری از محققان سوء مصرف مواد بر این باورند که تجویز داروهای جدید برای مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر ممکن است موثر واقع شود. اگر متخصصان سم زدایی را جدی بگیرند و برنامه های طولانی مدتی برای درمان به روش دارویی ایجاد کنند، افراد راحت تر این دوره را پشت سر خواهند گذاشت.

درمان دارویی اعتیاد

درمان دارویی اعتیاد

درمان دارویی اعتیاد در زمان سم زدایی

برای سم زدایی از داروهای زیادی استفاده می شود. در برخی موارد، سم‌ زدایی بدون نظارت پزشک ممکن است زندگی فرد را تهدید کند و علائم ترک هم ممکن است بدون استفاده از نوعی دارو غیرقابل کنترل شوند. در طول سم زدایی با نظارت پزشک، بیمار داروهای مختلفی دریافت خواهد کرد که علائم حیاتی را در محدوده طبیعی نگه می دارد و همچنین علائم ترک را کنترل خواهد کرد. بسته به نوع و شدت اعتیاد، سم زدایی به کمک روش های پزشکی ممکن است چند روز یا حتی چند هفته طول بکشد.

حمایت غذایی

بسیاری از افرادی که با سوء مصرف مواد مخدر دست و پنجه نرم می کنند نیازهای اساسی بدن از جمله تامین آب و تغذیه مناسب را نادیده می گیرند. بسیاری از افراد که به مراکز و کمپ ترک اعتیاد مراجعه می کنند از سوء تغذیه، کم آبی و عفونت های ناشی از قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک مانند استفاده از سرنگ مشترک، رنج می‌برند. حمایت غذایی می تواند به این افراد کمک کند تا بر کمبود ویتامین ها غلبه کنند، با عفونت ها مبارزه کنند و مواد مغذی از دست رفته را بدست آورند تا بتوانند با بدنی قوی تر با اعتیاد خود مبارزه کنند.

درمان دارویی برای رهایی از  دام اعتیاد

هدف از درمان و ترک اعتیاد، بررسی علل زمینه‌ ای اعتیاد، شناسایی عوامل تنش زا و محرک‌ هایی است که منجر به مصرف مواد مخدر می‌شوند. در این مرحله باید برنامه‌ فردی برای رسیدن به یک زندگی آرام ایجاد کرد. برنامه های کمکی پزشکی که در مراکز و کمپ های ترک اعتیاد در نظر گرفته شده است، معمولاً درمان های مداوم برای شرایط مزمن، بیماری ها و سایر مسائل پزشکی در طول دوره ترک اعتیاد ارائه می دهند. هنگامی که درمان دارویی یا MAT با درمان گروهی، مشاوره فردی و روان درمانی همراه می شود، بهترین عملکرد را در طول فرآیند ترک خواهد داشت. درمان دارویی همچنین به فرد کمک می کند تا با به حداقل رساندن امیال، هوس ها و سایر متغیرهای روانشناختی و فیزیکی، به وضعیت خود بیندیشد و بهتر و شفاف تر در مورد زندگی خود تصمیم بگیرند.

ترک اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد خصوصی، فرصت مناسبی برای رسیدگی به اختلالات روانی و سایر اختلالاتی است که در دوران اعتیاد بوجود می آیند. با حل شدن مشکلات روانی، فرد میل کمتری برای بازگشت به اعتیاد خواهد داشت.

رسیدگی به اختلالات افراد به طور همزمان

بسیاری از افرادی که مواد مخدر و الکل مصرف می‌کنند، دچار اختلالات روانی مانند اضطراب و افسردگی خواهند شد. برخی دیگر از افراد ممکن است از قبل با اختلالات روانی مختلف دست و پنجه نرم کنند که با مصرف مواد مخدر و نوشیدن الکل تشدید یابد و یا به مشکلاتی مانند اختلال اضطراب پس از سانحه یا PTSD دچار شوند. در این شرایط فرد تمایل دارد که به خود درمانی با مواد مخدر یا الکل بپردازد. در این صورت “تشخیص دوگانه” پیشنهاد می‌شود و برای بهبودی کامل، متخصصان درمان اعتیاد به مواد مخدر باید به درمان تمام این اختلالات بطور همزمان بپردازند.

متخصصان درمان سوء مصرف مواد باید با احتیاط از داروهای مخصوص اختلالات روانی استفاده کنند، زیرا برخی از داروهای تجویزی مانند بنزودیازپین ها، داروهای ضد افسردگی و محرک ها به راحتی ممکن است منجر به اعتیاد فرد شوند. در این شرایط ممکن است اعتیاد فرد به مواد مخدر یا الکل، با اعتیاد به ماده ای دیگر جایگزین شود. در نتیجه، بسیاری از مراکز ترک اعتیاد در صورت امکان از مصرف این داروها اجتناب می کنند.

درمان دارویی اعتیاد

درمان دارویی اعتیاد

درمان دارویی بعد از ترک اعتیاد

برخی از افراد با آسیب های جسمی و روانی طولانی مدت ناشی از سوء مصرف مواد روبرو میشوند. ممکن است فرد دوران سم زدایی و ترک را با موفقیت به پایان برساند، اما همچنان خطراتی از قبیل عود مجدد اعتیاد یا مشکلات پزشکی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر، زندگی فرد را تهدید خواهد کرد. درمان دارویی یا MAT در طولانی مدت ممکن است شامل نسخه هایی برای کنترل این شرایط باشد یا حاوی داروهای آنتاگونیست باشد که اثرات داروهای دیگر را دچار اختلال می‌کند. به عنوان مثال، برخی از داروهای آنتاگونیست ممکن است فرد را پس از مصرف الکل دچار بیماری کنند. بنابراین فرد برای اینکه به سمت مصرف الکل ترغیب نشود، این دارو را مصرف می کند. چون اگر بعد از این دارو الکل مصرف کند فرد با عواقب ناخوشایندی مواجه خواهد شد.

تجربه بهبودی با آرامش بیشتر

در نهایت، داروهای مختلف مزایای ارزشمندی در روند بهبودی از سوء مصرف مواد دارند. سوء مصرف الکل، سوء مصرف مواد مخدر و اعتیاد به متامفتامین تنها چند نمونه از رفتارهای اعتیادآور هستند که ممکن است عوارض طولانی مدتی را ایجاد کنند. درمان دارویی می تواند به تثبیت، درمان کامل و کنترل این مسائل کمک کند. تصور کنید در حالی که از علائم افسردگی، یک بیماری عفونی یا کمبود شدید ویتامین رنج می برید، میخواهید بدون استفاده از دارو مراحل ترک اعتیاد را سپری کنید. فردی که در یکی از این موقعیت‌ ها قرار دارد نمی‌تواند به طور کامل بر روند بهبودی تمرکز کند و اختلالات روان‌ شناختی و مسائل پزشکی ناشی از سوء مصرف مواد می‌توانند در روند بازگشت به زندگی عادی اختلال ایجاد کنند.

هیچ راه حل واحدی برای درمان سوء مصرف مواد وجود ندارد. آنچه برای یک بیمار موثر واقع خواهد شد، ممکن است برای بیمار دیگر کاملاً بی اثر باشد و هر بیمار ممکن است مسائل پزشکی منحصر به فردی داشته باشد که به اقدامات خاصی نیاز داشته باشد.

هنگامی که متخصصان درمان سوء مصرف مواد و مراکز بهبودی، برنامه‌ های درمانی جامعی را که شامل درمان دارویی نیز می‌شود، ارائه می‌دهند، بیماران معمولاً تجربیات بهبودی بسیار دلپذیرتری را کسب خواهند کرد و راحت تر به روال عادی و  زندگی روزمره خود برمی‌گردند. درمان با کمک روش های پزشکی می تواند به فرد کمک کند پس از مبارزه با اعتیاد از نظر عاطفی، روانی و جسمی به بهبود کامل دست پیدا کند. در صورتی که شما و یا یکی از عزیزانتان با اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می کنید، کارشناسان و متخصصان ما در کمپ ترک اعتیاد لاکچری جمشیدیه، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. فرصت را از دست ندهید و همین امروز با کارشناسان ما در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه تماس بگیرید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۱ ، ۱۳:۴۸
Amir esmaeilzadeh

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق 1200 کیلویی

جابجایی گاوصندوق، حمل گاوصندوقشرکت امدادصندوق، به عنوان بهترین شرکت ارائه خدمات گاوصندوق در سراسر کشور در تمامی ایام هفته اماده  از سوی دیگر از مهمترین خدمات این مجموعه می توانیم به بازگشایی گاوصندوق، تعمیرات گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق اشاره نماییم که تمامی خدمات این مجموعه با بهترین و استانداردترین تجهیزات انجام می گیرد و در این مقاله به بررسی جابجایی حرفه ای گاوصندوق فوق سنگین خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق

بسیاری در این باورند که می توانند به تنها اقدام به حمل گاوصندوق خود نمایند، که در این خصوص باید بدانید حتی کوچکترین گاوصندوق ها به گونه ای طراحی شده اند که وزن سنگینی داشته باشند. به همین دلیل فقط یک تیم ماهر و متخصص در این زمینه می تواند آنها را به طور صحیح و ایمن حمل کند و در هنگام نصب در مقصد، گاوصندوق را به خوبی تراز و سرهم بندی کند. اما نکته ای که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید این است که جابجایی گاوصندوق یک امر بسیار تخصصی است و ضروری است تا توسط افراد مجرب و متخصص انجام بگیرد چرا که بهره گیری از دانش متخصصین در این زمینه باعث می شود تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.

حتما مطالعه کنید: جابجایی گاوصندوق

حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند. تیم جابجایی گاوصندوق امدادصندوق با تجربه چندین ساله در زمینه حمل گاوصندوق های قفل های رمزدار، گاوصندوق های کلیدی، گاوصندوق های دیجیتال، گاوصندوق های دیواری پنهان و گاوصندوق های زمینی و نسوز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

همانطور که گفتیم، حمل گاوصندوق امری بسیار جدی است و خطرات فراوانی را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل بهترین گزینه بهره گیری از خدمات حمل گاوصندوق امدادصندوق می باشد. چرا که هرگونه حمل غیرتخصصی گاوصندوق می تواند خطرات مختلفی به همراه داشته باشد، یکی از این خطرات باز شدن تصادفی درب گاوصندوق، حین فرآیند است، که موجب بروز خسارت های جبران ناپذیری به سایر وسایل منزل یا جراحات شخصی می شود.

آشنایی با خدمات شرکت امدادصندوق

شرکت امداد صندوق ایرانیان، از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات گاوصندوق در سراسر کشور می باشد با انجام موفق پروژه های بی شمار دولتی، بانکی، شرکتی و یا خصوصی با بهترین و بالا ترین کیفیت ممکن در زمینه های تعمیرات گاوصندوق، بازگشایی گاوصندوق و جابجایی گاوصندوق و عقد قراردادهای بسیار با ارگان های معتبر در تمامی ایام هفته آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

به جهت آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه باید بدانید، تمامی خدمات گاوصندوق، توسط تیم امدادصندوق با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت ممکن انجام می گردد تا شما عزیزان به عنوان مهمترین مشتریان این شرکت، کمترین نگرانی را تجربه نمایید.

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق امری بسیار تخصصی است و انجام آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات مطابق با نوع، ابعاد و وزن گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است که انجام آن به دست تیمی متخصص و با تجربه انجام بگیرد چرا که بازکردن گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه باعث بروز خسارت به سایر قسمت های گاوصندوق همچون قفل گاوصدوق و بدنه آن می شود.
بازگشایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه، یکی از خدمات امدادصندوق است که توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می گیرد تا بازکردن گاوصندوق به بهترین صورت در کمترین زمان و در محل شما انجام بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای امدادصندوق، می توانند در سریعترین زمان بدون آسیب فیزیکی به گاوصندوق انواع گاوصندوق های کلیدی، رمزدار و دیجیتال را بازگشایی کنند.

تعمیرات گاوصندوق

گاوصندوق محل نگهداری مهمترین اسناد و اجسام ما می باشد به همین جهت ضروری است تا سرویس های دوره ای آن در بازه های زمانی منظم انجام بگیرد و در صورت نیاز به تعمیر، تعمیرات گاوصندوق و قفل گاوصندوق به دست تیمی ماهر و با تجربه انجام بشود تا در کنار انجام دقیق و اصولی تعمیرات گاوصندوق، امنیت و سلامت سایر قسمت های پیکره آن در نیز حفظ شود.
بسیاری بر این باروند که گاوصندوق و یا قطعات مختلف آن همچون قفل گاوصندوق قابل تعمیر نیستند و با بروز هرگونه باید اقدام به تعویض گاوصندوق کنند، اما اینطور نیست و کارشناسان امدادصندوق می تواند با بررسی دقیق به کمک ابزارآلات پیشرفته اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات تعمیر گاوصندوق شما نمایند. توجه داشته باشید که تعمیرات غیراصولی گاوصندوق ممکن است منجر به بروز خسارات در سایر قسمت های گاوصندوق شود، به همین جهت تیم تعمیرات گاوصندوق امداد صندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه تعمیرات گاوصندوق، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

جابجایی گاوصندوق

جابجایی گاوصندوق و حمل گاوصندوق، پروسه ای تخصصی است و انجام آن نیازمند نیروی کار و تجهیزات مخصوص و مناسب با هر گاوصندوق می باشد به همین جهت ضروری است تا متخصصین این رشته کمک بگیرید تا علاوه بر حفظ سلامت گاوصندوق در زمان نقل و انتقال آسیبی به محیط وارد نشود.
باید بدانید که حمل غیراصولی و عدم استفاده از تجهیزات استاندارد نه تنها باعث آسیب بر پیکره گاوصندوق می شود، بلکه به محیط اطراف نیز آسیب های زیادی وارد می کند، متخصصین جابجایی گاوصندوق، امدادصندوق با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه جابجایی گاوصندوق آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۱ ، ۱۳:۴۷
Amir esmaeilzadeh

فانتاکروم

آبکاری سینی فلزی با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری بر روی سینی فلزی

فانتاکروم، به عنوان بهترین استاندارد آبکاری در جهان، محبوبیت بسیاری میان صنعتگران در سراسر جهان پیدا کرده است. یکی از ویژگی های خارق العاده این روش مزایای آبکاری با آن نسبت به روش های سنتی آبکاری است که از خصوصیات بارز آن می توانیم به عدم نیاز به محیط کارگاهی و استفاده از تجهیزات مختلف اشاره کنیم.

حتما مطالعه کنید: مزایای فانتاکروم نسبت به روش های سنتی آبکاری 

اما نکته ای که باید به آن ویژگی های دستگاه فانتاکروم، به موارد گفته شده محدود نمی شود و از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه می توانیم به امکان استفاده از تمامی طیف های رنگی و افکت های متعدد اشاره نماییم. سینی فلزی که در تصویر زیر مشاهده می کنید به خوبی توسط این دستگاه آبکاری شده و ظاهری خاص و مدرن به خود گرفته اند.

حتما مطالعه کنید: رنگ و افکت فانتاکروم

دستگاه فانتاکروم

آبکاری سینی فلزی با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۱ ، ۱۳:۴۵
Amir esmaeilzadeh