معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

هروئین تار سیاه چیست؟

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۰۴ ب.ظ

کلینیک ترک اعتیاد

هروئین تار سیاه چیست؟

کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره: هروئین مخدری بسیار اعتیاد آور است که به شکل های مختلفی وجود دارد و یکی از معروف ترین انواع آن، هروئین تار سیاه است. هروئین به اشکال مختلفی عرضه می شود. بزرگترین تفاوت هایی که بین آنها وجود دارد از لحاظ ظاهر و محتوای آنها می باشد. به عنوان مثال، هروئین تار سیاه ماده مخدری است که اغلب در مورد آن صحبت می شود و افراد می خواهند بدانند که هروئین تار سیاه چه شکلی است و چه بویی دارد به همین جهت در این مقاله به بررسی هروئین تار سیاه چیست؟ خواهیم پرداخت.

حتما مطالعه کنید: هروئین

هروئین تار سیاه چیست؟

هروئین تار سیاه خطرناک ترین نوع هروئین است.

هروئین یک ماده مخدر قوی، بسیار اعتیاد آور و اغلب کشنده است که از مرفین (که از گیاه خشخاش گرفته می شود)، بدست می آید. هروئین به شکل های مختلفی از جمله پودرهای سفید و قهوه ای و در نهایت هروئین تار سیاه نیز وجود دارد. هروئین تار سیاه، به خاطر شکل ظاهر آن که از نظر رنگ و غلظت شبیه به یک تار سیاه است، به این نام معروف شده است. هروئین تار سیاه با انواع دیگر هروئین که در ابتدا به صورت پودر فروخته می شد، متمایز است و تنها نوع هروئین است که به صورت جامد عرضه می شود.

مناطق خاصی در جهان وجود دارد که به دلیل تولید هروئین تار سیاه معروف شده اند. در ایالات متحده، میزان عمده ای از هروئین تار سیاه از طریق مکزیک تأمین می شود. در گذشته، قسمت عمده هروئین از جنوب مرز ایالات متحده، هروئین قهوه ای بود. هروئین قهوه ای بسیار ناخالصی داشت و بی کیفیت ترین هروٸین به شمار می رفت، اما به محض این که تولید کنندگان مواد مخدر افغانستان واردات هروئین با کیفیت بالاتر را به ایالات متحده آغاز کردند، مکزیک برای رقابت با آنها، هروئین تار سیاه را تولید کرد.

حتی اگر هروئین تار سیاه خالص تر از هروئین قهوه ای باشد، باز هم تنها در حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد خالصی دارد و در بیشتر موارد خلوص آن از پودر هروئین سفید بسیار کمتر است. هر چه کیفیت پایین تر باشد، قیمت هروٸین هم پایین تر خواهد بود، که یکی از بزرگترین زمینه های جذب خریدار است.

هروئین تار سیاه چیست؟

هروئین تار سیاه چیست؟

اثرات هروئین تار سیاه

زمانی که فردی هروئین تار سیاه مصرف می کند، سرخوشی بسیار لذت بخشی را تجربه می کند. این گیرایی علاوه بر قیمت پایین، قسمت دیگری از جذابیت این نوع هروئین است. قیمت آن نسبت به نوع خالص هروئین تصفیه شده کمتر است، بنابراین هزینه تولید آن ارزان تر است و در نتیجه هزینه خرید آن نیز کمتر است. با این حال، قیمت پایین به این معنی نیست که عوارض جانبی آن کمتر است.

اثرات هروئین تار سیاه ممکن است شامل آرامش، سرخوشی و احساس خواب آلودگی یا چرت زدن باشد. مانند سایر انواع این ماده مخدر، مصرف کنندگان هروئین تار سیاه ممکن است حالت تهوع و ضعف داشته باشند و اختلال در هماهنگی و تمرکز را تجربه کنند. سایر عوارض جانبی ناشی از مصرف هروئین تار سیاه عبارتند از:

 یبوست

 خارش

 اسهال

 خشکی دهان

یکی از خطرناک ترین عوارض جانبی ناشی از مصرف هروئین تار سیاه، جدا از اوردوز (مصرف بیش از حد)، احتمال وابستگی و اعتیاد است. عوارض جانبی ناشی از مصرف هروئین تار سیاه همانند سایر انواع هروئین زیاد است. هروئین تار سیاه نیز به دلیل محتوای ناشناخته آن خطرناک است. هروئین تار سیاه اغلب حاوی مواد افزودنی و یا موادی است که به تنهایی باعث عفونت و مشکلات مرتبط با سلامتی فرد می شوند.

زمانی که فرد هروئین تار سیاه را از طریق تزریق داخل وریدی مصرف می کند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت محل تزریق است. عفونت های شایع شامل عفونت های استافیلوکوک، فاشئیت نکروزان (باکتری گوشتخوار) و سلولیت است. همچنین در افرادی که هروئین تار سیاه تزریق می کنند احتمال آسیب به وریدها افزایش می یابد و ممکن است منجر به فروریختن رگ شود.

شکل ظاهری هروئین تار سیاه

اگر می خواهید بدانید که شکل ظاهری هروئین تار سیاه چگونه است باید بدانید که هروئین تار سیاه شبیه به یک تار چسبنده است. ممکن است کمی سفت و بیشتر شبیه زغال سنگ باشد. رنگ و غلظت هروئین تار سیاه مانند زغال سنگ است و این امر به دلیل روش های فرآوری آن است که باعث ایجاد ناخالصی در آن می شود. در بعضی موارد، هروئین تار سیاه ممکن است نارنجی تیره یا قهوه ای تیره نیز به نظر برسد.

هروئین تار سیاه چیست؟

هروئین تار سیاه چیست؟

بوی هروئین تار سیاه

بوی هروئین ممکن است یکی از ویژگی های تعیین کننده آن باشد، بر طبق گفته های مصرف کنندگان آن، بوی شبیه به بوی سرکه دارد. در بسیاری از موارد، هروئین تار سیاه بوی سرکه می دهد و این به دلیل فرآیندهای شیمیایی است که برای تهیه و تولید آن استفاده می شود. هروئینی که کیفیت بالاتری داشته باشد، میزان خلوص بیشتری نیز دارد و معمولا پس از سنتز شسته می شود، بنابراین ممکن است بوی بد آن کمتر به مشام برسد. هروئین تار سیاه به دلیل این که خلوص کمتری دارد و همچنین ممکن است مواد افزودنی داشته باشند، معمولاً بوی تند تری خواهد داشت و بسته به ترکیبات آن، بوی هروئین تار سیاه ممکن است از یک بسته تا بسته دیگر متفاوت باشد، اما صرف نظر از بوی دقیق آن، باز هم بوی تندتری نسبت به هروئین خالص خواهد داشت.

سخن پایانی

همانطور که در مقاله گفتیم، هروئین در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که هروئین تار سیاه یکی از پرخطر ترین آنها است که در این مقاله به بررسی یکی از سوالات متداول مبنی بر هروئین تار سیاه چیست؟ پرداخته ایم. ترک هروئین، یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران می باشد. برنامه درمان در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره، تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد تا بیماران علاوه بر درمان جسمانی به روان درمانی خود نیز بپردازند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی