معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

نحوه کاهش هزینه CPA تبلیغات در گوگل

دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱ ق.ظ

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلبهره مندی از سرویس تبلیغات در گوگل، کمک بزرگی به رشد و درآمدزایی شما خواهد کرد اما این در صورتی است که بهینه سازی آن بطور کامل و اصولی انجام شده باشد. بطور کلی باید بدانید که روش های مختلفی برای قیمت گذاری تبلیغ در گوگل وجود دارد که برخی بصورت هوشمند، CPA را هدف قرار می دهند و همین جهت در این مقاله به بررسی نحوه کاهش هزینه CPA تبلیغات در گوگل خواهیم پرداخت.

 

هزینه CPA تبلیغات در گوگل چیست؟

به گفته گوگل، هزینه ای که تبلیغ کنندگان به ازای به دست آوردن هر مشتری می پردازند، که بر اساس تقسیم کل هزینه های نرخ تبدیل به تعداد تبدیل هایی که حاصل شده است، CPA گفته می شود. گوگل CPA را براساس نمره کیفی شما تعیین می کند. CPA نوعی نشانگر ROI کمپین تبلیغاتی شما نیز می باشد. بنابراین زمانی که شما بتوانید مقدار هزینه ای که برای این پارامتر می کنید را کاهش دهید، بازده بیشتری از سرمایه را برای این کار انجام داده اید، دریافت کنید.

نحوه کاهش هزینه CPA تبلیغات در گوگل

تعیین موقعیت جغرافیایی هنگام تبلیغ در گوگل

با عدم تعیین موقعیت جغرافیایی تبلیغات در گوگل، نرخ تبدیلتان را کاهش می دهید. به همین جهت بهترین روش کنترل آن، استفاده از گوگل آنلایتیکس به جهت بررسی نتیجه های دریافتی می باشد. با وجود این که شما با تعیین موقعیت جغرافیایی به نوعی ترافیک سایت خود را کاهش میدهید، اما می توانید از یکی از کارآمدترین روش های کاهش هزینه CPA تبلیغات گوگل استفاده کنید که منجر به افزایش ROI شما می شود.

بهبود نمره کیفی و Quality Score

باید بدانید، گوگل برای تعیین CPA به نمره کیفی تبلیغ شما توجه ویژه ای می کند. بنابراین با بهبود آن، می توانید هزینه CPA را کاهش دهید.

پارامترهای مختلفی جهت تعیین نمره کیفی شما مورد آنالیز قرار می گیرند، که یکی از آنها، نرخ ارتباط یا Relevancy است. بنابراین مهم است که شما جهت کاهش هزینه CPA تبلیغات گوگل به ساختار کمپین تبلیغاتیتان توجه داشته باشید به گونه ای که تا حد امکان از کلمات کلیدی مرتبط برای آنها استفاده کنید. در این صورت است که شما می توانید نرخ CTR را افزایش داده و در نتیجه نمره کیفیتان را بهبود دهید.

استفاده از توابع If تبلیغات در گوگل

بطور کلی تمامی کمپین های تبلیغ در گوگل، برای این که متوجه میزان اثربخشی استراتژی تبلیغاتی خود شوند، باید مسیر زیر را طی کنند:

  • تست
  • بهینه سازی
  • رفع مشکلات
  • تکرار

خوشبختانه افرادی که در زمینه بازارایابی تبلیغ در گوگل استفاده می کنند، می توانند از مزایای توابع IF استفاده نمایند. با استفاده از این توابع، تبلیغ کنندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که تبلیغشان تنها در شرایط دلخواهی که مد نظر آنهاست، نمایش داده می شود.

نکته ای که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید این است که انجام صحیح موارد گفته شده نیازمند تجربه بسیار بالایی می باشد به همین جهت مشاورین ثمین ادوردز آماده ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان در زمینه انجام صحیح تبلیغات در گوگل می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی