معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

نحوه ایجاد و بهینه سازی تبلیغات در گوگل پویا

يكشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴ ق.ظ

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلاتوماسیون تقریباً در هر صنعت خطری برای امنیت شغلی ایجاد می کند. به عنوان بازاریابان PPC، ابزارهای مبتنی بر الگوریتم چهره کار ما را تغییر داده اند. در حالی که زمانی روز کاری خود را صرف انجام تحقیقات کلمات کلیدی، نوشتن نسخه تبلیغاتی و تنظیم پیشنهادات می کردیم، یادگیری ماشینی تبلیغات در گوگل وظایف را برای مدیریت آسان تر حساب به صورت خودکار انجام می دهد. اما نگران نباشید، ما به این زودی جای خود را با روبات‌ها نمی‌دهیم به همین جهت در این مقاله به بررسی نحوه ایجاد و بهینه سازی تبلیغات در گوگل پویا  خواهیم پرداخت.

 

نحوه ایجاد و بهینه سازی تبلیغات در گوگل پویا

یک رویکرد تنظیم و فراموش کردن آن برای اتوماسیون، بودجه شما را کاهش می دهد و وب سایت شما را با ترافیک غیرمجاز پر می کند. یک انسان باید با یادگیری ماشینی همکاری کند تا این اتوماسیون موفق شود و الگوریتم ها را در مسیر درست هدایت کند، این امر به ویژه در مورد تبلیغات جستجوی پویا (DSA) صادق است.

چرا تبلیغات در گوگل بصورت پویا با اهمیت هستند؟

این سیستم به صورت پویا لندینگ پیج مربوطه را ارائه می دهد و سرفصل های تبلیغات را می نویسد. از تجارت الکترونیک گرفته تا B2B، تبلیغات جستجوی پویا در هر حسابی به سه دلیل مهم هستند.

کلمات کلیدی جدید پیدا کنید

۱۵ درصد از جستجوهای گوگل قبلاً جستجو نشده است. هنگام انجام تحقیقات کلیدواژه برای تبلیغ در گوگل با ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی، بسیاری از کلمات کلیدی ظاهر نمی شوند زیرا هنوز در نوار جستجوی گوگل وارد نشده اند یا حجم جستجو کم است. پرس و جوها طولانی تر و منحصر به فرد می شوند. مجموعه کلیدواژه فعلی شما ممکن است عباراتی را در نحوه جستجوی کاربران برای آنها نشان ندهد.

صرفه جویی در زمان

برای تبلیغات گوگل ادوردز بصورت پویا نیازی به تحقیق در مورد کلمات کلیدی یا نوشتن تبلیغات نیست چرا سیستم گوگل این وظایف را برای شما بصورت خودکار انجام می دهد. اگر پیام‌رسانی در وب‌سایت شما تغییر کند یا صفحه فرود جدیدی راه‌اندازی شود، پیام‌های تبلیغاتی به‌روزرسانی می‌شوند و به شما امکان می‌دهند زمان بیشتری را روی استراتژی، تحلیل و سایر بهینه‌سازی‌های حساب متمرکز کنید.

شکاف ها را شناسایی کنید

تبلیغات پویا وب سایت شما را بررسی می کند و URL هایی را آزمایش می کند که معمولاً به عنوان صفحات فرود استفاده نمی شوند. ممکن است تعجب کنید که موضوع، موضوع یا صفحه‌ای که معمولاً تبلیغ نمی‌شود به خوبی تبدیل می‌شود. تجزیه و تحلیل داده‌های عملکرد در صفحات مختلف می‌تواند به شما بگوید که چه محتوا، قالب‌ها یا طرح‌بندی صفحه بهترین طنین‌اندازی و یا تبدیل را دارند.

دسته بندی هایی که برای وب سایت شما توصیه می شود شامل چندین صفحه با یک موضوع خاص مانند صفحات محصول، موضوعات وبلاگ و غیره است. صفحات وب خاص بر اساس URL، دسته بندی، عنوان صفحه یا منطق محتوای صفحه که انتخاب می کنید.

بخش‌های واضحی مانند صفحات شغلی، صفحات سرمایه‌گذار و موضوعاتی که دلارهای بازاریابی نباید روی آنها تمرکز کنند را حذف کنید. دادن صفحات بیشتر به سیستم برای خزیدن، روند یادگیری را تسریع می کند و بینش بیشتری برای بهینه سازی زودتر در اختیار شما قرار می دهد.

بهینه سازی برای تبدیل های با کیفیت

مشکلات رایج DSA ها ترافیک غیرمجاز و نرخ تبدیل پایین/ CPA های بالا است.

این می‌تواند به دلیل تجربه ضعیف صفحه فرود، ناهماهنگی کلمات کلیدی/مخاطبان و عدم ارائه پیشنهاد هوشمند باشد. اگر تبلیغ در گوگل در جستجوی پویا ضعیف عمل می کنند، در اینجا چندین اقدام وجود دارد که می توانید انجام دهید.

حذف کلمات کلیدی

نگاهی به گزارش عبارت جستجوی خود، مرتب‌سازی شده بر اساس برداشت‌ها، بیندازید تا ابتدا روی کلیدواژه‌های با حجم بالا تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا متوجه شوید که بخش عمده ای از بودجه شما در کجا خرج می شود و شاید هدر می رود.

استثناهای صفحه فرود

همین گزارش می تواند صفحات فرود با عملکرد ضعیف مشابه با روش حذف کلمه کلیدی را شناسایی کند. اگر اینطور است، کادر داخل آن ردیف را علامت بزنید و روی Add as negative URL کلیک کنید. تجربه کاربری را در نظر بگیرید. آیا صفحاتی وجود دارند که UX قوی ندارند یا از هدف کمپین پشتیبانی می کنند؟ به عنوان مثال، اگر هدف شما دانلود دارایی است، ارائه یک پست وبلاگ بدون ثبت تقریباً به طور قطع نرخ تبدیل پایینی خواهد داشت زیرا صفحه دارایی یا فرم قابل دانلودی را ارائه نمی دهد. همانطور که قبلاً ذکر شد، گروه‌ها و صفحات تبلیغاتی باید هدف یکسانی در کمپین داشته باشند.

از مناقصه مبتنی بر ارزش استفاده کنید

هنگامی که با استراتژی‌های پیشنهادی مانند حداکثر کردن ارزش تبدیل و حداکثر کردن ارزش تبدیل با گزینه tROAS همراه می‌شود، تبلیغات جستجوی پویا در خانه اجرا می‌شوند. تعیین اهداف واضح برای کارکرد الگوریتم، عملکرد کمپین های شما را بهبود می بخشد. زمانی که سیستم با ارزش‌ترین تبدیل‌ها را درک می‌کند، می‌داند برای چه چیزی باید تلاش کند. در حالت ایده‌آل، مناقصه مبتنی بر ارزش با تبدیل‌های آفلاین که به‌عنوان هدف کمپین تنظیم شده‌اند، اعمال می‌شود، بنابراین یادگیری ماشینی می‌تواند برای مهم‌ترین سرنخ‌ها/فروش‌ها بر اساس داده‌های پشتیبان بهینه شود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نحوه ایجاد و بهینه سازی تبلیغات در گوگل پویا پرداختیم و برخی از مهمترین نکات آن را بررسی کردیم اما نکته ای باید به آن توجه داشته باشید این است که انجام صحیح موارد گفته شده نیازمند تجربه بسیار بالایی می باشد به همین جهت مشاورین ثمین ادوردز آماده ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان در زمینه انجام صحیح تبلیغات در گوگل می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی