معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

مهمترین نکات تبلیغات در گوگل

پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلهمانطور که می دانید، بهترین روش بازاریابی انجام دیجیتال مارکتینگ و بهترین روش دیجیتال مارکتینگ، استفاده از سیستم تبلیغات در گوگل است بصورت تخصصی توسط ثمین ادوردز ارائه می شود اما نتیجه گیری صحیح از تبلیغات نیازمند مدیریت اصولی آن است که در این مقاله به بررسی مهم ترین نکات تبلیغات در گوگل خواهیم پردخت.

 

توجه به اهمیت نمره کیفی یا Quality Score

از مهمترین نکات تبلیغات در گوگل، نمره کیفی است و نمره کیفی گوگل ادز شما، نشان دهنده، نرخ ارتباط و کیفیت تبلیغ شما با کلمات کلیدی تعیین‌شده و تبلیغ انجام شده چقدر است. با استفاده از همین پارامتر است که هزینه به ازای کلیک یا CPC تعیین می‌گردد. بنابراین به عنوان دومین مورد از مهمترین نکات تبلیغ در گوگل، به خاطر داشته باشید که موارد زیر در کاهش و یا افزایش نمره کیفی سایت شما تأثیرگذار هستند.

  • میزان کلیک دریافتی (CTR)
  • میزان مرتبط بودن کلمات کلیدی با کل تبلیغ
  • کیفیت صفحه فرود و ارتباطش با کلمات کلیدی
  • ارتباط متن تبلیغ شما با کلیدواژه‌ها و لندینگ پیج
  • تاریخچه حساب کاربری، کلید کلیدی و عملکرد متن تبلیغاتی

به عبارتی می‌توان گفت که الگوریتم‌ های گوگل به نحوی در نظر گرفته شده اند که هریک از موارد بیان شده را مورد بررسی و آنالیز قرار دهند. اما همه ما می‌دانیم که میزان کلیکی که تبلیغ شما دریافت می‌کند برای گوگل از اهمیت و وزن بیشتری برخوردار است. چرا که اگر تبلیغ شما کلیک بیشتری دریافت کند. بنابراین هرچه که شما بتوانید نمره کیفیتان را بهبود ببخشید می‌توانید با کمترین هزینه بهترین جایگاه را در صفحه تبلیغات در گوگل داشته باشید چرا که از تمام قابلیت‌هایی که گوگل در اختیار شما قرار داده است، به بهترین شکل استفاده کرده‌اید.

اهمیت شبکه جستجو

قبل از اینکه تبلیغاتتان را شروع کنید، از خودتان پرسید که هدف از تبلیغ شما چیست و چه کسانی به آن نیاز دارند؟ استراتژی تبلیغاتی‌تان را از دید یک مخاطب و یا مشتری احتمالی مورد بررسی قرار دهید. آیا تبلیغ شما به اندازه کافی گویا و کمک کننده است؟ آیا کاربرانی که از Google و یا Bing برای یافتن پاسخ سؤالاتشان استفاده می‌کنند، به دنبال آنچه که شما ارائه می‌دهید نیز هستند؟

ساختار حساب کاربری گوگل

تنظیماتی که در مراحل اولیه افتتاح حساب و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی‌تان انجام می‌دهید به عنوان سومین مورد از مهمترین نکات تبلیغات در نظر گرفته می‌شود چرا که در ارتباط با بهبود شرایط نمره کیفی است. به عبارت دیگر گروه کلمات کلیدی در نظر گرفته شده و وسعت کمپین تبلیغاتی شما فاکتورهای مهمی هستند که باید به آن‌ها پرداخته شود. به عنوان مثال سعی کنید کلمات مرتبط به هم را در یک گروه قرار دهید. چرا که هدف‌گیری مخاطبان و افزایش نرخ کلیک راحتتر انجام می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی