معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

بهینه ‌سازی لندینگ ‌پیج برای گوگل ‌ادز

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۳۵ ب.ظ

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگلبدیهی است که کمپین تبلیغات در گوگل موثرترین شیوه تبلیغات می باشد اما نتیجه گرفتن از آن نیازمند یک لندینگ پیج اصولی است که به همین جهت در این مقاله به بررسی نحوه بهینه ‌سازی لندینگ ‌پیج برای گوگل ‌ادز خواهیم پرداخت.

 

افزایش بازدهی تبلیغات در گروی بهینه سازی است که در این خصوص باید بدانید نرخ CTR مهمترین فاکتور در بهینه سازی تبلیعات در گوگل است. CTR نشان دهنده این است که مشاهده کنندگان تبلیغ شما چند بار روی آن کلیک کرده اند. در خصوص این پارامتر مهم باید بدانید:

  • همانطور که گفتیم CTR تعداد کلیک های دریافت شده تبلیغ در گوگل، تقسیم بر تعداد دفعات نمایش تبلیغ است که یعنی کلیک ها ÷ impressions = CTR
  • هر یک از تبلیغات، فهرست‌ها و کلمات کلیدی شما CTR مخصوص به خود را دارند که می‌توانید فهرست شده در حساب خود را ببینید
  • CTR بالا، نشانه مثبتی است از اینکه تبلیغات مفید و مرتبط هستند

بهینه ‌سازی لندینگ ‌پیج برای گوگل ‌ادز

متناسب سازی لندینگ پیج با کلمات کلیدی

مشخص است که نظر کاربران به تبلیغی جلب می شود که با کلیدواژه جستجو شده آنها ارتباط بیشتری داشته باشد به همین جهت اولین قدم این است که مطمئن شوید متن تبلیغ شما ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی جستجو شده دارد. یکی از مهمترین کارهایی که در این خصوص می توانید انجام دهید آن است که به کلمات کلیدی خود را بر اساس موضوع گروه بندی کنید. در این راستا می ‌توانید تبلیغی ایجاد کنید که مستقیماً برای آن موضوع خاص تنظیم شده باشد.

استفاده از Call-To-Action

متن تبلیغ خود را بصورتی تنظیم کنید که کاربران تشویق به فعالیت در سایت شما شوند. بنابراین هرچه کلمات کلیدی و لندینگ پیج شما مطابقت بیشتری داشته باشند، افزایش نرخ تبدیل خواهید داشت. انتخاب عبارت مناسب، باعث می شود تا از پرداخت هزینه برای کلیک‌هایی که احتمال کمتری برای افزایش نرخ تبدیل کسب و کار شما دارند، اجتناب کنید.

استفاده از اکستنشن‌های تبلیغات در گوگل

از مهمترین راه‌های جذب مخاطب و توجه در تبلیغات، استفاده از اکستنشن های تبلیغات می باشد که کاربرد آن نشان دادن اطلاعات بیشتری از کسب و کار شما است. نمایش اطلاعاتی همچون آدرس، شماره تلفن، رتبه بندی فروشگاه و یا لینک‌های بیشتری از سایت از مهمترین این اکستنشن ها می باشد. نکته ای که باید از آن آگاهی داشته باشید این است که استفاده از افزونه‌ها باعث افزایش نرخ CTR می شود.

محتوای مفید و منحصر به فرد

یکی دیگر از راه‌های بهینه‌سازی لندینگ‌پیج استفاده از محتای مفید و منحصر به فرد در لندینگ پیج است. سعی کنید اصلی ترین اطلاعات محصولات را در لندینگ پیج ارائه دهید. در مورد محصولات و خدمات خود شفاف سازی کنید. برای مثال شما می‌توانید نظرات مشتریان را در مورد خدمات یا کمپین در لندینگ پیج قرار دهید.

بهینه سازی سایت برای موبایل

جالب است بدانید که درصد بالایی از کسانی که بر روی تبلیغات کلیک می‌کنند، کاربران موبایل هستند. به همین خاطر باید سایت و لندینگ پیج شما برای کاربران موبایل بهینه شده باشد. برای موبایل فرندلی بودن لندینگ پیج به موارد زیر توجه فرمایید: پیدا کردن آنچه می‌خواهیم در صفحات کوچیک‌تر کمی دشوار است و سرعت سایت خود را چک کنید و در صورتی که پایین بود؛ در جهت برطرف کردن آن اقدام کنید.

 

#تبلیغات_در_گوگل #تبلیغ_در_گوگل #گوگل_ادوردز #گوگل_ادز #اخبار_گوگل_ادوردز #آموزش_تبلیغات_در_گوگل