معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸ ق.ظ

مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره، کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره: ترک اعتیاد در باور عموم کاری دشوار و دردناک است اما باید بدانید که بهره گیری از بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد و بستری و درمان در کلینیک ترک اعتیاد تحت نظر روانپزشک متخصص می تواند شدت این علائم را به حد قابل توجهی کاهش دهد. بسیاری از مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک بعد از تصمیم برای شروع برنامه درمانی به دنبال بهترین روش ترک می باشند به همین جهت تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد و بررسی دیگر موضوعات همچون بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد هروئین، ترک اعتیاد به روش ابن سینا، روش های جدید ترک اعتیاد، ترک تریاک به روش سنتی، جدیدترین داروی ترک اعتیاد بپردازیم.

بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد

بهترین روش ترک اعتیاد، ترک بستری در مرکز ترک اعتیاد شبانه روزی می باشد چرا که حضور دائم روانپزشک متخصص درمان اعتیاد، تیم روانشناسی و پرستاری شبانه روزی می تواند ضامن کسب بهترین نتیجه از برنامه درمانی باشد و سریعترین روش درمان اعتیاد، سم زدایی است که در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره با توجه به شرایط جسمانی بیمار، نوع و دوز مواد مصرفی تحت کنترل پزشک بیهوشی و روانپزشک به دو صورت سم زدایی تدریجی و سم زدایی فوق سریع (UROD) انجام می گیرد.

حتما مطالعه کنید: سم زدایی فوق سریع (UROD) 

اما علاوه بر موارد گفته شده، از موثرترین و بهترین روش های درمان اعتیاد می توانیم به ایمپلنت نالتروکسان اشاره کنیم که با ماندگاری بیش از 6 ماه به بیماران کمک می کند تا با ولع مصرف مجدد مقابله کنند. اما از آنجایی که ایمپلنت نالتروکسان بعد از انجام سم زدایی انجام پذیر است می توان گفت بهترین روش ترک اعتیاد، برنامه درمانی شامل سم زدایی و ایمپلنت نالتروکسان است که علاوه دفع سموم و حذف مواد اعتیاد آور از بدن بیمار، باعث کاهش میل و ولع مصرف مجدد می شود و ترک بدون بازگشت را برای مصرف کننده پدید می آورد. مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد کشور و تنها ارائه دهنده ایمپلنت نالتروکسان، با تیم روانشناسی و روانپزشک متخصص درمان اعتیاد و پرستاری شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

حتما مطالعه کنید: ایمپلنت نالتروکسان 

کلینیک ترک اعتیاد 

جدیدترین داروی ترک اعتیاد

یکی از باورهای اشتباه در میان مردم در خصوص شبه مخدرهایی همچون متادون، قرص b2 و شربت اپیوم این است که گمان می کنند مخدر های گفته شده از داروهای ترک اعتیاد می باشند. در این باره ضروری است که بدانید، مصرف این شبه مخدرها نه تنها کمکی به برنامه درمانی بیماران نخواهد کرد، بلکه باعث وابستگی و اعتیاد مصرف کنندگان نیز می شود و بیماران برای کسب سلامت خود ناچار به ترک متادون، ترک قرص ب2 و ترک شربت اپیوم هستند. ترک اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، بدون استفاده از هیچگونه شبه مخدر و مطابق با آخرین متدهای درمانی انجام می گیرد و برگزاری جلسات مشاوره ای روانشناسی و روانپزشکی به بیماران این فرصت را می دهد تا علاوه بر درمان جسمانی به روان درمانی نیز بپردازند و صدمات وارد شده بر روان خود را التیام بخشند.

مرکز ترک اعتیاد 

 

بهره گیری از دانش روز دنیا و مدرن ترین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و درمان تحت کنترل مجرب ترین روانپزشک ترک اعتیاد و تیم روانشناسی و متخصصین علوم اعصاب شناختی منجر به ارائه جدیدترین روش درمان در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره شده است و ارائه خدمات مشاوره ای همچون جلسات مشاوره ای روانشناسی فردی، خانواده درمانی و گروه درمانی حتی بعد از ترخیص بیماران به منظور حفظ سلامت بیمار و عدم بازگشت به اعتیاد از اصلی ترین دلایل شناخت مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد کشور می باشد.

ترک اعتیاد به روش ابن سینا

از دیگر باورهای رایج در میان مردم و روش های درمان غیراصولی ترک اعتیاد به روش ابن سینا می باشد اما باید بدانید که مکانیزم این روش درمانی بر تغییر عادات اشتباه، روتین زندگی می باشد و از آنجایی که اعتیاد از اصلی ترین این عادات می باشد بسیاری بر این باورند این متد درمانی می تواند در درمان اعتیاد موثر باشد. اما همانطور که پیش تر گفتیم این ها تنها باورهایی اشتباه می باشد و در دنیای امروزی تنها روش درمان موثر، مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد و بهره گیری از خدمات روان درمانی می باشد.کلینیک ترک اعتیاد  

بهترین روش ترک تریاک

تریاک که یکی از پرمصرف ترین موادمخدر در جهان است از گیاه خشخاش بدست می آید و به روش های مختلفی همچون تدخین یا دود کردن، خوردن و یا تزریق استفاده می شود. مصرف تریاک و مشتقات آن همچون شیره تریاک و سوخته تریاک عوارض روحی و جسمانی متعددی برای مصرف کننده به همراه دارد که در صفحه تریاک چیست؟ به بررسی کامل آن پرداخته ایم و در ادامه با بهترین روش ترک تریاک آشنا خواهیم شد:

حتما مطالعه کنید: تریاک چیست؟

از آنجایی که وابستگی به تریاک، روانی و جسمانی می باشد، ترک تریاک علاوه بر درمان جسمانی به روان درمانی نیز نیاز دارد به همین جهت بهترین روش درمان، ترک بستری در کلینیک ترک اعتیاد می باشد و برنامه درمان و ترک تریاک در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به شرح زیر می باشد:

مصرف تریاک بصورت کشیدنی

  • دوز مصرفی کمتر از 1.5 گرم درمان بصورت فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری
  • دوز مصرفی بین 1.5 الی 3 گرم درمان بصورت سریع و یک شب بستری اضافه
  • دوز مصرفی بین 3 الی 5 گرم درمان بصورت سریع و دو شب بستری اضافه
  • دوز مصرفی بیش از 5 گرم درمان بصورت ترک تدریجی 7 الی 10 روز بستری

مصرف تریاک بصورت خوراکی

  • دوز مصرفی کمتر از 1.5 گرم درمان بصورت فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری
  • دوز مصرفی بین 1.5 الی 2 گرم درمان بصورت سریع و یک شب بستری اضافه
  • دوز مصرفی بین 2 الی 3 گرم درمان بصورت سریع و دو شب بستری اضافه
  • دوز مصرفی بیش از 3 گرم درمان بصورت ترک تدریجی 7 الی 10 روز بستری

بهترین روش ترک شیره تریاک در هر دو حالت کشیدنی و خوراکی

  • دوز مصرفی کمتر از 1 گرم درمان بصورت فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری
  • دوز مصرفی بین 1.5 الی 2 گرم درمان بصورت سریع و یک شب بستری اضافه
  • دوز مصرفی بین 2 الی 3 گرم درمان بصورت سریع و دو شب بستری اضافه
  • دوز مصرفی بیش از 3 گرم درمان بصورت ترک تدریجی 7 الی 10 روز بستری

حتما مطالعه کنید: ترک تریاکمرکز ترک اعتیاد

ترک تریاک به روش سنتی

متاسفانه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان این مخدر، برای ترک اعتیاد خود اقدام به قطع ناگهانی مصرف، مصرف داروهای گیاهی ترک اعتیاد، ترک تریاک با اسپند و یا آب درمانی ترک اعتیاد می کنند که بدیهی است هیچکدام از این روش ها، نه تنها کمکی به مصرف کننده نخواهد کرد بلکه باعث بروز عوارض جبران ناپذیری در بیمار می شود. همچنین باید بدانید که از نظر علمی، هیچ داروی گیاهی برای ترک اعتیاد وجود ندارد و ترک خودسرانه و خوددرمانی نتیجه ای نخواهد داشت و با توجه به دانش پزشکی امروزه، سم زدایی و ایمپلنت نالتروکسان بهترین نتیجه را خواهد داشت. مرکز ترک اعتیاد 

بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد هروئین

هروئین نیز بعد از تریاک از پرمصرف ترین مخدرهایی است که وابستگی به آن روانی و جسمانی می باشد و سوء مصرف آن می تواند عوارض جبران ناپذیری برای مصرف کننده داشته باشد.

[alert style="warning"]حتما مطالعه کنید: هروئین چیست؟ [/alert]

به همین جهت ترک هروئین، نیازمند درمان جسمانی و روانی در مرکز ترک اعتیاد شبانه روزی می باشد که برنامه درمان و ترک هروئین در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره به شرح زیر می باشد:

  • دوز مصرفی کمتر از 1.5 گرم درمان بصورت فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری
  • دوز مصرفی بین 1.5 الی 2.5 گرم درمان بصورت سریع و 2 شب بستری اضافه
  • دوز مصرفی معادل 3 گرم درمان بصورت سریع و 3 شب بستری اضافه
  • دوز مصرفی بیش از 3 گرم درمان بصورت ترک تدریجی 7 الی 10 روز بستری

جدیدترین و بهترین روش ترک هروئین نیز، ایمپلنت نالتروکسان می باشد که بصورت تخصصی در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره تحت نظر پزشک جراح، با ماندگاری بیش از 6 ماه انجام می گیرد.

حتما مطالعه کنید: ترک هروئین کلینیک ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک متادون

متادون، شبه مخدری اعتیادآور است و همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، متاسفانه بسیاری از این شبه مخدر به عنوان داروی ترک اعتیاد استفاده می کنند که با توجه به خاصیت اعتیادآوری آن عوارض سوء برای مصرف کننده به همراه دارد که در صفحه متادون چیست؟ به بررسی کامل آن پرداخته ایم.

حتما مطالعه کنید: متادون چیست؟ 

از آنجایی که شربت متادون و قرص متادون در دسته شبه مخدرها قرار می گیرد وابستگی به آن علاوه بر جنبه جسمانی، بصورت روانی نیز می باشد و  ترک آن نیاز به دریافت خدمات روان درمانی دارد به همین جهت بهترین روش ترک متادون، ترک بستری در کلینیک ترک اعتیاد می باشد. برنامه درمان و ترک متادون در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره بصورت تدریجی با حداقل 7 روز بستری می باشد که در صورت بروز علائم ممکن است با صلاح دید روانپزشک مدت زمان بستری افزایش پیدا کند. جدیدترین و بهترین روش ترک متادون نیز، ایمپلنت نالتروکسان می باشد که بصورت تخصصی در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره تحت پزشک جراح، با ماندگاری بیش از 6 ماه انجام می گیرد.

حتما مطالعه کنید: ترک متادون مرکز ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک ب2

قرص ب2 که با نام هایی همچون b2 و بوپرنورفین نیز شناخته می شود همانند متادون یک شبه مخدر بسیار اعتیادآور می باشد و سوء مصرف آن نیز وابستگی جسمانی و روانی ایجاد می کند. ترک ب2 یا ترک b2 نیاز به سم زدایی و بستری در مرکز ترک اعتیاد دارد.

حتما مطالعه کنید: قرص ب2چیست؟ 

برنامه درمان و ترک ب2 در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره به شرح زیر می باشد:

  • مصرف کمتر از یک عدد درمان بصورت فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری
  • مصرف بین 1 الی 2 عدد درمان بصورت سریع با یک شب بستری اضافه
  • مصرف بین 2 الی 3 عدد درمان بصورت سریع با دو سب بستری اضافه
  • مصرف بیش از 3 عدد درمان بصورت ترک تدریجی بین 7 الی 10 روز بستری

حتما مطالعه کنید: ترک قرص ب2 مرکز ترک اعتیاد 

بهترین روش ترک کراک

کراک که از فراورده های کوکائین می باشد و در دسته مواد محرک قرار می گیرد. منبع اصلی تهیه کراک، گیاه کوکا می باشد. مصرف کراک تاثیر مستقیمی بر سیستم عصبی و مغز مصرف کننده دارد و سوء مصرف آن می تواند عوارض روحی و روانی شدیدی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد که در صفحه کراک چیست؟ به توضیح مفصل آن پرداخته ایم.

 حتما مطالعه کنید: کراک چیست؟

التیام عوارض روانی مصرف کراک نیاز به دریافت خدمات روان درمانی دارد به همین جهت بهترین روش ترک کراک، ترک بستری در کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی می باشد و ب برنامه درمان و ترک کراک در کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی طلوعی دوباره با حداقل 14 روز بستری می باشد.

حتما مطالعه کنید: ترک کراک  کلینیک ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک ترامادول

ترامادول که یک داروی اپیوییدی می باشد، عملکردی همچون مرفین دارد و ممکن است توسط پزشک برای تسکین دردهای شدید، تجویز شود. اما از آنجایی که ترامادول خاصیت اعتیادزایی بسیار بالایی دارد مصرف آن تنها تحت نظر پزشک مجاز بوده و هرگونه سوء مصرف آن باعث وابستگی و اعتیاد می شود که عوارض جبران ناپذیری بر جسم و روان مصرف کننده دارد که در صفحه ترامادول چیست؟ به معرفی کامل آن پرداخته ایم.

حتما مطالعه کنید: ترامادول چیست؟

اما از آنجایی که مصرف ترامادول تاثیر مستقیمی بر سیستم عصبی مصرف کننده دارد، ترک ترامادول، علاوه بر درمان جسمانی، نیازمند دریافت خدمات روان درمانی نیز می باشد که در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره، برنامه درمانی تحت نظر روانپزشک متخصص درمان اعتیاد و تیم روانشناسی انجام می گیرد و برنامه درمان به شرح زیر می باشد:

  • مصرف کمتر از 200 میلی گرم درمان بصورت فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری
  • مصرف بین 200 الی 300 میلی گرم درمان بصورت سریع با یک شب بستری اضافه
  • مصرف بیش از 300 میلی گرم درمان بصورت ترک تدریجی بین 7 الی 10 روز بستری

حتما مطالعه کنید: ترک ترامادول مرکز ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک ماری جوانا

ماری جوانا، محرکی بسیار اعتیاد آور و از مشتقات گیاه شاه دانه می باشد که متاسفانه مصرف آن این روزها در میان نوجوانان و جوانان شیوع زیادی پیدا کرده است. عمده تاثیر ماری جوانا که با نام هایی همچون گل نیز شناخته می شود بر سیستم عصبی مصرف کننده می باشد که عوارض روحی شدیدی برای بیمار به همراه دارد و در مقاله ماری جوانا چیست؟ به معرفی کامل آنها پرداخته ایم.

حتما مطالعه کنید: ماری جوانا چیست؟

وابستگی ماری جوانا بیش از جنبه جسمانی، بصورت روانی است به همین جهت حضور روانپزشک متخصص درمان اعتیاد و روانشناس در کنار برای ترک ضروری است به همین جهت بهترین روش ترک ماری جوانا، ترک بستری در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره می باشد که برنامه درمان و ترک ماری جوانا در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی کشور بصورت تدریجی با 7 الی 10 روز بستری می باشد که در صورت تشخیص پزشک ممکن است تا 20 روز ادامه پیدا کند.

حتما مطالعه کنید: ترک ماری جوانا کلینیک ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک حشیش

حشیش، از دیگر مشتقات گیاه شاه دانه می باشد و بر خلاف دیدگاه عموم، خاصیت اعتیادزایی بسیار زیادی دارد و سوء مصرف آن وابستگی روانی و جسمانی شدیدی در مصرف کننده ایجاد می کند و عوارض مخربی همچون اختلال در تجزیه و تحلیل، اختلال در حافظه، تحلیل بافت مغز و تشنج برای بیمار به همراه دارد که در صفحه حشیش چیست؟ به بررسی کامل آن پرداخته ایم.

 حتما مطالعه کنید: حشیش چیست؟ 

وابستگی روانی ایجاد شده بر اثر مصرف حشیش، نیاز به دریافت خدمات روان درمانی در کنار درمان جسمی دارد و ترک حشیش در کلینیک بستری درمان اعتیاد طلوعی دوباره تحت کنترل روانپزشک متخصص درمان اعتیاد بصورت تدریجی طی 7 الی 10 روز انجام می گیرد اما در صورت تشخیص پزشک ممکن است تا 20 روز ادامه پیدا کند.

حتما مطالعه کنید: ترک حشیشمرکز ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک شیشه

شیشه، محرک بسیار قوی و ساخته شده در آزمایشگاه است و سوء مصرف آن علاوه وابستگی روانی و جسمانی، عوارضی همچون اضطراب، افسردگی و پریشان حالی، رعشه به همراه دارد که در صفحه شیشه چیست؟ به شرح کامل آن پرداخته شده است.

حتما مطالعه کنید: شیشه چیست؟

اصلی ترین صدمه سوء مصرف شیشه بر مغز و سیتسم عصبی مصرف کننده می باشد که باید بدانید شیشه با صدمه بر گیرنده های دوپامین و سروتونین باعث بروز بیماری های روانی همچون روان پریشی در مصرف کننده می شود به همین جهت ترک شیشه باید تحت نظر متخصصین روان درمانی و علوم اعصاب شناختی انجام بگیرد. برنامه درمان در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به شرح زیر می باشد:

  • دوز مصرف 1 میلی گرم (1 صوت) درمان بصورت سم زدایی سریع 7 الی 10 روز بستری می باشد و در صورت وجود علائم، درمان بصورت سم زدایی تدریجی و مدت زمان باتوجه به نظر پزشک مشخص می شود.

حتما مطالعه کنید: ترک شیشهمرکز ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک کوکائین

کوکائین، از پر مصرف ترین محرک ها درمیان جوانان است و عمده تاثیرگذاری آن بر سیستم عصبی و مغز مصرف کننده می باشد و سوء مصرف آن عوارضی همچون توهم، پارانوئید و کاهش تمرکز را برای مصرف کننده به همراه دارد که در صفحه کوکائین چیست؟ به بررسی کامل آن پرداخته ایم.

حتما مطالعه کنید: کوکائین چیست؟ 

درمان و ترک کوکائین در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره تحت کنترل روانپزشک و تیم روانشناسی با پرستاری شبانه روزی انجام می شود و برنامه درمانی بصورت ترک تدریجی با 7 الی 10 روز بستری می باشد که در صورت وجود علائم با تشخیص روانپزشک ممکن است درمان بصورت ترک تدریجی و مدت زمان بستری طولانی تر باشد.

حتما مطالعه کنید:  ترک کوکائینکلینیک ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک قرص اکستازی

اکس یا اکستازی محرک شیمیایی است که با دوزها و اشکال مختلفی ساخته می شود و تاثیر مستقیمی بر سیستم عصبی و مغز مصرف کننده وارد می کند که متاسفانه ممکن است باعث مرگ مصرف کننده شود که در این خصوص، مفصلا در صفحه اکستازی چیست؟ صحبت کرده ایم.

حتما مطالعه کنید: اکستازی چیست؟ 

ترک اکستازی یکی از خدمات کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد کشور می باشد و برنامه درمانی تحت نظر روانپزشک متخصص درمان اعتیاد بصورت ترک تدریجی با 7 روز بستری می باشد که در صورت وجود علائم ممکن است زمان بستری افزایش پیدا کند.

حتما مطالعه کنید: ترک اکستازی مرکز ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک بنزودیازپین

قرص های بنزودیازپین که در دسته داروهای آرامبخش همچون زولپیدوم، لورازپام و کلونازپام قرار می گیرد به دلیل خاصیت آرامبخشی که دارند مورد سوء مصرف بسیاری قرار می گیرند که در خصوص مصرف این داروها باید بدانید که تنها زمانی مصرف داروهای آرامبخش باعث اعتیاد مصرف کننده نخواهد شد که مصرف با تجویز پزشک برای بازه زمانی مشخص باشد و هر گونه سوء مصرف آنها باعث وابستگی می شود و قطع مصرف و ترک آن نیاز به بستری در مرکز ترک اعتیاد دارد و برنامه درمانی مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره بصورت ترک تدریجی با 7 الی 10 روز بستری می باشد که در صورت وجود علائم ممکن است زمان بستری افزایش پیدا کند.کلینیک ترک اعتیاد

 

بهترین روش ترک الکل

الکل، روانگرادنی قوی است که در دسته مواد محرک قرار می گیرد که متاسفانه میزان مصرف آن در کشور ما رو به افزایش است. مصرف الکل باعث ایجاد وابستگی روانی در مصرف کننده و سندروم الکلیسم  می شود که عوارض متعددی برای مصرف کننده به همراه دارد و در صفحه الکل چیست؟ به توضیح مفصل آن پرداخته ایم.

حتما مطالعه کنید: الکل چیست؟

وابستگی به الکل روانی است و به همین جهت ترک الکل نیازمند دریافت خدمات روان درمانی در مرکز ترک اعتیاد می باشد و برنامه درمان و ترک الکل در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره به بصورت ترک تدریجی با حداقل 7 روز بستری می باشد که در صورت وجود علائم ممکن است زمان بستری افزایش پیدا کند.

حتما مطالعه کنید: ترک الکل 

همچنین جدیدترین روش ترک الکل و کنترل وسوسه مصرف، ایمپلنت نالتروکسان می باشد که بصورت تخصصی در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره تحت پزشک جراح، با ماندگاری بیش از 6 ماه انجام می گیرد. سخن پایانی در رسانه ها، تبلیغات متعددی با عنوان بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد انجام می شود که تنها هدف آنها سودجویی است و بهره گیری از آنها نه تنها کمکی به مصرف کننده نخواهد کرد، بلکه عوارض متعددی برای بیمار به همراه دارد که می تواند سلامت بیمار را خطر بی اندازد. درمان اعتیاد امری بسیار تخصصی است و نیاز به روان درمانی و درمان جسمانی دارد به همین جهت بهترین روش ترک اعتیاد، ترک بستری در کلینیک ترک اعتیاد، تحت نظر روانپزشک متخصص ترک، تیم روانشناسی می باشد به همین جهت ترک اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره تحت نظر مجرب ترین روانپزشک درمان اعتیاد، تیم روانشناسی و متخصصین علوم اعصاب شناختی با پرستاری شبانه روزی انجام می شود.