معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

معرفی بهترین مراکز خدماتی، درمانی، تفریحی

تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگل: هزینه هر کلیک تبلیغات در گوگل به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توانیم به امتیاز کیفی یا Quality Score اشاره نماییم که شناخت این سیستم می تواند تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های هر کلیک گوگل ادوردز شما داشته باشید و در این مقاله قصد داریم تا آشنایی کامل با امتیاز کیفی یا Quality Score تبلیغات در گوگل به شما بدهیم.

 

افزایش امتیاز کیفی تبلیغ در گوگل یکی از مهمترین مراحل بهینه سازی و مدیریت تبلیغات شما می باشد که بهبود جایگاه تبلیغ در صفحه نتایج و کاهش هزینه ها از مهمترین نتایج آن است.

آشنایی کامل با امتیاز کیفی یا Quality Score تبلیغات در گوگل

امتیاز کیفی، مقداری است که گوگل برای کمپین تبلیغات شما مشخص می کند و مقدار آن نشان دهنده میزان ارتباط کلمات کلیدی شما با هم و با تبلیغ شما است و به کمک این پارامتر مهم هزینه به ازای هر کلیک و جایگاه تبلیغ شما در صفحه نتایج مشخص می‌گردد.
به همین جهت به منظور مدیریت بهتر کمپین های تبلیغاتی و مدیریت هزینه های خود بهتر است نقاط ضعف و قوتتان را شناسایی کرده و تغییرات لازم را جهت افزایش امتیاز کیفی خود ایجاد نمایید.

تبلیغ در گوگل

آشنایی کامل با امتیاز کیفی یا Quality Score تبلیغات در گوگل

عوامل تاثیرگذار بر Quality Score

  • تجربه‌ی کاربری
  • نرخ کلیک یا CTR
  • ارتباط بین کلمات کلیدی
  • کیفیت صفحه فرود یا لندینگ پیج
  • عملکرد کمپین تبلیغاتی شما در گذشته
  • ارتباط بین متن تبلیغ شما و هدف تبلیغاتی

موارد گفته شده از مهمترین پارامترها برای تعیین امتیاز کیفی تبلیغات در گوگل شما می باشد و به همین جهت ابزارهای مختلفی برای بهبود و کنترل آنها وجود دارد که به عنوان مثال، برای انتخاب بهتر کلمات کلیدی خود می توانید از ابزارهای مختلف گوگل همچون کیورد پلنر استفاده نمایید.

حتما مطالعه کنید:

راهنمای انتخاب کلمات کلیدی گوگل ادز

از دیگر پارامترهای تاثیرگذار بر هزینه هر کلیک، تعداد کلیک دریافتی تبلیغ شما است و هرچه میزان کلیک تبلیغات بیشتر باشد به به آن معنا است تأثیرگذاری تبلیغ شما در کاربران خوب بوده است. مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که کاربر بعد از کلیک روی تبلیغ شما، نیاز به اطلاعاتی دارد که او را قانع کند. بنابراین تلاش کنید که محتوا لندینگ پیج شما کامل باشد در نهایت با ترکیب تمامی نکات گفته شده می توانید نتیجه ای بسیار مطلوب از تبلیغات خود کسب نمایید. به خاطر داشته باشید که امتیاز کیفی ادوردز به مرور زمان تعیین می‌گردد.

بنابراین کمی صبور باشید و گام‌هایتان را برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی‌تان به درستی بردارید اما اگر قصد دارید سریع تر کمپین تبلیغات خود را بهینه نمایید می تواند از نظر و دانش متخصصین این رشته کمک بگیرید به همین جهت مشاورین تبلیغات در گوگل، ثمین با سالها تجربه آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی